Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey FS!
Ik zou nog wat speelgoed willen bestellen ter uitbreiding van homegym, allen aangegeven als in voorraad. Als ik betaal met BC of VISA, wanneer zou ik deze dan kunnen verwachten?
![]()
Bancontact it is!Hallo Wantstogrow,
Alle gevraagde artikelen zijn momenteel uit voorraad leverbaar, de verwerkingstijd bedraagt naar verwachting 1 of 2 werkdagen na ontvangst van de betaling.
Helaas is betalen via VISA niet mogelijk. Je kunt tijdens de bestelprocedure kiezen voor één van de volgende betaalmethodes; vooruitbetaling per bank/giro, iDeal (NL),
Bancontact/Mister Cash (BE) of onder rembours.
merciEnig idee wanneer de heavy duty HD2 weer op voorraad zal zijn?
Grts
Hallo,
Ik heb 3 dagen geleden een mail gestuurd over mijn Barbarian powercage. Deze heb ik enkele weken geleden in gebruik genomen maar er is een kabelkatrol van de lat pullen kapot gegaan. Het zou fijn zijn als hier z.s.m. een reactie op komt omdat ik graag wil doortrainen.
Mvg,
Thijs
Speelgoed gisteren besteld!Hey FS!
Ik zou nog wat speelgoed willen bestellen ter uitbreiding van homegym, allen aangegeven als in voorraad. Als ik betaal met BC of VISA, wanneer zou ik deze dan kunnen verwachten?
![]()

Via de webshop kunnen geen cadeaubonnen gekocht worden. Even mailen naar de klantenservice als je interesse hebt om een cadeaubon te kopen.Beste FS,
Hebben jullie iets van cadeaubonnen oid? Je kan bij het afrekenen een kortingscode ingeven. Kun je die bij jullie kopen als cadeau?
Ik ben over een aantal maanden jarig en wil graag een lat pulley hebben namelijk![]()
Hey FS!
![]()

Dat klopt inderdaad, alleen zie je het verschil in diameter tussen de Power Bars (bushings) en Bearing Bars nog over het hoofd. Alle eigenschappen staan aangegeven in de productbeschrijvingen en een overzicht vind je onder het tabblad Specificaties. De verschillen zijn hier in het topic ook al vaker toegelicht, die zitten inderdaad in het type coating, de knurling, het type lagering en de diameter.Hebben jullie ergens een beschrijving van de verschillende ATX bars?
De enige verschillen die ik zie zijn coating, centerknurl en bushings/bearings. Klopt? Of zit er meer achter?
- power bar = power bar zwart/chroom = black mamba bar (buiten coating)
- power bar MK = ram bar (buiten coating)
- olympic bar = bulls bar (buiten center knurl)
- power bar MK = bulls bar (buiten bushings/bearings)
enzovoort...
Dat klopt inderdaad, alleen zie je het verschil in diameter tussen de Power Bars (bushings) en Bearing Bars nog over het hoofd. Alle eigenschappen staan aangegeven in de productbeschrijvingen en een overzicht vind je onder het tabblad Specificaties. De verschillen zijn hier in het topic ook al vaker toegelicht, die zitten inderdaad in het type coating, de knurling, het type lagering en de diameter.
Lees ook het tabblad Gebruik voor extra informatie en toelichting over het onderhoud van de verschillende coatings.
Dat kan normaal gesproken met alle noodsteunen wel, zolang je het gewicht altijd rustig teruglegt en niet te hard neergooit. De duurdere modellen hebben over het algemeen een hogere belastbaarheid, ongeacht of dit vierkante of ronde noodsteunen zijn (de Barbarian Power Cage heeft bijvoorbeeld zeer sterke ronde noodsteunen, massief staal 30 mm diameter).Ik wil heel graag een power rack aanschaffen, ik wil het gebruiken voor oa rackpulls maar het belangrijkste is dat de noodsteunen gebruikt worden met de benchpress.
Ik wil vanuit de safety bars benchen dus vanuit de borst omhoog en ook negatief benchen. Dus unracken en laten zakken op de safety bars. Gewicht dat ik hiervoor ga gebruiken is max. 160kg
En is het beter om een powercage te halen met ronde stangen als safety bars of zijn die vierkante noodsteunen beter?
Dat kan normaal gesproken met alle noodsteunen wel, zolang je het gewicht altijd rustig teruglegt en niet te hard neergooit. De duurdere modellen hebben over het algemeen een hogere belastbaarheid, ongeacht of dit vierkante of ronde noodsteunen zijn (de Barbarian Power Cage heeft bijvoorbeeld zeer sterke ronde noodsteunen, massief staal 30 mm diameter).