Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.801
Bedankt voor je antwoord! Ik wilde deze :
Powerline PPR200X ga de noodsteunen dan niet voor rackpulls gebruiken maar wil wel graag benchen. Kunnen de noodsteunen wel makkelijk 160kg aan? ik ga ze absoluut niet erop neergooien hehe
Dat moet geen probleem zijn, zolang je het gewicht inderdaad niet telkens hard neergooit op de stangen.

Super! welke bar kan ik het beste nemen voor bench,military press, rows, deadlift?
Is deze dan geschikt? ATX Black Mamba Bar ?

• #6.803
  • #6.805
Beste Fitness Seller,

Kunnen jullie mij vertellen wanneer de Ironforce Powerlifting riem met enkele gesp (24,90) weer op voorraad is in de maat L?

Alvast bedankt!

verkopen jullie ook losse j-hooks? de enige die ik kan vinden zijn van de barbarian line, maar je zou zeggen da jullie ze dan ook moeten hebben van heavy duty en megatec. zelfde voor losse bar catchers...

• #6.808
Beste Fitness Seller,

Kunnen jullie mij vertellen wanneer de Ironforce Powerlifting riem met enkele gesp (24,90) weer op voorraad is in de maat L?

Alvast bedankt!
Geen overzicht van momenteel, zal nog zeker minimaal een maand duren. Stuur a.u.b. even een e-mail naar de klantenservice!

verkopen jullie ook losse j-hooks? de enige die ik kan vinden zijn van de barbarian line, maar je zou zeggen da jullie ze dan ook moeten hebben van heavy duty en megatec. zelfde voor losse bar catchers...
Nee helaas, wij verkopen enkel van Barbarian Line losse J-Hooks en noodsteunen. Heavy Duty heeft al 4 stuks inbegrepen en MegaTec komt wellicht in de toekomst los verkrijgbaar maar nu helaas nog niet.

Paypal staat nu nog niet als betaaloptie. Maar hebben jullie wel een paypal account? Is er een mogelijkheid om de betaling via paypal the verrichten? Zeg maar gewoon een factuur met jullie paypal account erop dan maak ik het via paypal over.

• #6.810
Paypal staat nu nog niet als betaaloptie. Maar hebben jullie wel een paypal account? Is er een mogelijkheid om de betaling via paypal the verrichten? Zeg maar gewoon een factuur met jullie paypal account erop dan maak ik het via paypal over.
Nee, betaling via PayPal is helaas niet mogelijk. Je kunt kiezen uit iDEAL, Bancontact/MisterCash, Bankoverschrijving of Rembours (bij aflevering betalen aan de bezorger). Als je de bestelling zelf komt afhalen kun je ook contant afrekenen.

• #6.812
Bij de hyperextension van powerline ( http://www.fitness-seller.nl/powerline-pch24x-roman-chair-hyperextension/ )
staat belastbaarheid 120kg, dus eigelijk echt af te raden voor persoon van 105kg + extra gewicht?
Tot 120 kg zal sowieso gewoon kunnen maar waarschijnlijk ook nog wel wat extra aangezien het niet zo'n spannende constructie is. Ik heb even gezocht waar de info vandaan komt omdat Body-Solid zelf niets vermeld op de website (zowel USA als Benelux niet). Onze leverancier geeft aan dat tot 150 kg geen probleem zou moeten zijn dus ik zal dit ook bijwerken op de website :)

Tot 120 kg zal sowieso gewoon kunnen maar waarschijnlijk ook nog wel wat extra aangezien het niet zo'n spannende constructie is. Ik heb even gezocht waar de info vandaan komt omdat Body-Solid zelf niets vermeld op de website (zowel USA als Benelux niet). Onze leverancier geeft aan dat tot 150 kg geen probleem zou moeten zijn :)

Ok, bedankt. Want als ik vergelijk met bv. die van Marbo lijkt de constructie van de powerline (uitzicht is niet alles, maar toch) gewoon veel steviger terwijl die van Marbo 250kg belastbaarheid aangeeft.

Bovendien is een horizontale hyper toch nog net iets effectiever dan een diagonale naar mijn idee.

• #6.814
Ok, bedankt. Want als ik vergelijk met bv. die van Marbo lijkt de constructie van de powerline (uitzicht is niet alles, maar toch) gewoon veel steviger terwijl die van Marbo 250kg belastbaarheid aangeeft.

Bovendien is een horizontale hyper toch nog net iets effectiever dan een diagonale naar mijn idee.
Ik denk ook dat het geen probleem zal zijn :)

Een constructie kan wellicht minder stevig lijken maar als het frame dikkere wanden heeft is het ook sterker en stabieler. De Marbo is bijvoorbeeld ook 25 zwaarder.

Al enig idee wanneer de t-bar row optie voor de barbarian power cage weer binnenkomt ? Ik heb die een weekje of 4 geleden besteld.

• #6.816
Al enig idee wanneer de t-bar row optie voor de barbarian power cage weer binnenkomt ? Ik heb die een weekje of 4 geleden besteld.
Daar is helaas nog altijd geen levertermijn van bekend :( zodra deze bekend is wordt dat ook op de productpagina vermeld maar het zal nu dus zeker nog een aantal weken duren. Wellicht kun je beter op zoek gaan naar een alternatief, tenzij je het niet erg vindt om te wachten. Je kunt je bestelling in ieder geval altijd weer annuleren mocht je iets anders vinden! :)

De ATX barbells zijn absoluut geschikt, dan zit je meteen goed voor de komende jaren :)

Is de ATX Black mamba dan goed of beter de ATX power bar? Ik ga geen olympische oefeningen uitvoeren maar gewoon benchpress,militarypress,deadlift,rows.
Ik heb er zelf niet erg veel verstand van maar volgens mij moet de sleeve dan niet te gek veel spinnen.

• #6.819
Is de ATX Black mamba dan goed of beter de ATX power bar? Ik ga geen olympische oefeningen uitvoeren maar gewoon benchpress,militarypress,deadlift,rows.
Ik heb er zelf niet erg veel verstand van maar volgens mij moet de sleeve dan niet te gek veel spinnen.
De Black Mamba en Ram Bar zijn hetzelfde als de Power Bars, enkel de coating van de sleeves en de bar zelf is telkens anders. De lagering en het materiaal is hetzelfde.

Als je geen olympische lifts of CrossFit gaat uitvoeren en de halterstang dus niet gaat laten vallen, kun je ook de goedkopere ATX Econ Power Bar aanschaffen. Die is perfect voor normale oefeningen en ook zwaar belastbaar.

Had in de haast verkeerde bestelling geplaatst (facepalm) en dus moest ik hem annuleren.. erg prettig dat dit gewoon kon door een mailtje te sturen, gratis is en het binnen een kwartier beantwoord werd. Thanks!

Terug
Naar boven