Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Heb weer van de geweldige klantvriendelijkheid en service van Fitness-Seller mogen genieten.
(In BE maak je zelden zoiets mee...)

Had een rubberen mat van 200 x 100 besteld maar er werd er eentje van 100 x 100 geleverd.
Desondanks dat ik dit veel te laat opgemerkt had, werd dit toch in mindering gebracht toen ik de mat van 200 x 100 nadien nog besteld heb.

Bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.762
Enig idee wanneer de Barbarian Wall Pulley weer op voorraad is?
Als het goed is binnen twee weken terug in voorraad.

Heb weer van de geweldige klantvriendelijkheid en service van Fitness-Seller mogen genieten.
(In BE maak je zelden zoiets mee...)

Had een rubberen mat van 200 x 100 besteld maar er werd er eentje van 100 x 100 geleverd.
Desondanks dat ik dit veel te laat opgemerkt had, werd dit toch in mindering gebracht toen ik de mat van 200 x 100 nadien nog besteld heb.

Bedankt !
Mooi dat het is opgelost :thumbs:

• #6.763
NIEUW

Verschillende elementen die zijn ontworpen voor de binnenkort verkrijgbare ATX krachttoestellen vinden nu ook langzaam hun weg naar de toestellen van MegaTec en Barbarian Line.

Vanaf deze week zijn de vernieuwde Barbarian Free-Stands en de Barbarian Warrior Bench Press verkrijgbaar in de webshop!

De nieuwe modellen hebben verschillende verbeteringen, waaronder rubberen bescherming op de haken en magnetische borgpennen met veerbeveiliging.

upgrades.jpg

Bekijk al onze nieuwe producten hier!

Deze vraag is hier vast al eens gesteld, maar ik vraag me af wat precies de overweging achter jullie verzendkostensysteem is. Je zou eerder verwachten boven een bepaald bedrag gratis ofzo...

Maargoed, dat terzijde (ik snap dat zware dingen verschepen duur is): ik wou zojuist een bench van 99 euro bestellen, samen met een piepklein stukje magnesium chalk. 1,50 Extra, en daarvoor betaal ik dan 4 euro verzendkosten meer. Echt niet relaxed man :/ Het zorgt er echt voor dat ik mn zooi ergens anders wil gaan bestellen, terwijl jullie volgens mij een prima bedrijf zijn (zo te zien aan de support die jullie leveren in deze thread).

Deze vraag is hier vast al eens gesteld, maar ik vraag me af wat precies de overweging achter jullie verzendkostensysteem is. Je zou eerder verwachten boven een bepaald bedrag gratis ofzo... Maargoed, dat terzijde (ik snap dat zware dingen verschepen duur is): ik wou zojuist een bench van 99 euro bestellen, samen met een piepklein stukje magnesium chalk. 1,50 Extra, en daarvoor betaal ik dan 4 euro verzendkosten meer. Echt niet relaxed man :/ Het zorgt er echt voor dat ik mn zooi ergens anders wil gaan bestellen, terwijl jullie volgens mij een prima bedrijf zijn (zo te zien aan de support die jullie leveren in deze thread).

Dit dus.
Ik snap ook de logica niet dat hoe hoger het bedrag is dat je aan materiaal koopt, hoe meer verzendkosten. Het is totaal niet logisch, de meeste bedrijven hanteren juist vanaf een bepaald bedrag gratis. En ook zou er beter naar gewicht gekeken worden.
Jullie hebben goed spul en hanteren een ruim genoeg winstmarge, dus daarom vind ik dat jullie de verzendkosten wat mogen drukken.

• #6.766
ik wou zojuist een bench van 99 euro bestellen, samen met een piepklein stukje magnesium chalk. 1,50 Extra, en daarvoor betaal ik dan 4 euro verzendkosten meer. Echt niet relaxed man :/ Het zorgt er echt voor dat ik mn zooi ergens anders wil gaan bestellen, terwijl jullie volgens mij een prima bedrijf zijn (zo te zien aan de support die jullie leveren in deze thread).
Die situatie kan inderdaad wel eens voorkomen als je net op de grens zit van een staffel. Hetzelfde geldt met kortingstaffels of prijsstaffels, er is altijd ergens een grens. Wij werken intern nog steeds aan een nieuw verzendkosten systeem. Plaats je bestelling nu gewoon zonder de chalk en stuur mij daarna even je bestelnummer door, dan zal ik het blokje chalk gratis toevoegen.

Ze zitten vaak ook met gewicht enzo. Het is natuurlijk goedkoper om iets van 10 kg wat in een doosje past te versturen als iets van 100 kg en 1m3 wat op een pallet moet. Ook al kost het pakket van 10 kg voor de klant meer. En stel je koopt 2x iets van 100 kg en het moet op 2 pallets dan kost dat 2 palletplaatsen. Lijkt me ook lastig om daar een fatsoenlijk verzendsysteem voor te verzinnen wat ook nog werkt in een webshop. Ik heb geluk dat ik in minder dan een half uur bij FS op de stoep sta. Als ik al die spullen wat ik heb had moeten laten verzenden was het ook een duur grapje geworden. Dan had ik wellicht bij een concurrent gekocht.

Maar je hebt idd wel gelijk, 1 stuks chalk extra en meer verzendkosten slaat nergens op.

• #6.768
Dat klopt inderdaad. De webshop heeft helaas de logica (nog) niet om te weten of een blokje chalk in dezelfde doos mee kan of niet. In dit geval kan dat in de doos van het bankje wel gewoon. Echter, bij wat gewichten zou dat bijvoorbeeld niet lukken want dan overleeft de chalk de levering niet en ontvang je een hoopje poeder dat door het hele pakket ligt ;) In dat geval zou er dus wel een extra pakketje verzonden moeten worden, speciaal voor de chalk, met extra kosten.

Laatst bewerkt:
Cool, thanks voor de support. Ik heb je een PM gestuurd met bestelnummer.

Vorige week woensdag de ATX bulls bearing bar gekocht en vrijdag was 'ie al binnen. Top dus, zo'n snelle levering. Jullie (FS) hadden het al gezien geloof ik in ons topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/trainingslocatie-powerhouse-middelburg-340263/) omdat ik een karmaberichtje van jullie kreeg.
Ik zie dat er op de site nog helemaal geen reviews staan van deze bar, en ik heb ook het vermoeden dat wij één van de eersten zijn die deze halter kopen, klopt dit? We zullen 'm de komende weken eens aan de nodige proeven onderwerpen en dan zal ik er een review over schrijven.

• #6.771
Vorige week woensdag de ATX bulls bearing bar gekocht en vrijdag was 'ie al binnen. Top dus, zo'n snelle levering. Jullie (FS) hadden het al gezien geloof ik in ons topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/trainingslocatie-powerhouse-middelburg-340263/) omdat ik een karmaberichtje van jullie kreeg.
Ik zie dat er op de site nog helemaal geen reviews staan van deze bar, en ik heb ook het vermoeden dat wij n van de eersten zijn die deze halter kopen, klopt dit? We zullen 'm de komende weken eens aan de nodige proeven onderwerpen en dan zal ik er een review over schrijven.
Nice, bedankt voor de bestelling!

De Bearing Bars verkopen inderdaad aanzienlijk minder vaak dan de Power Bars maar deze behoren samen met de zwarte en chroom Power Bars tot de vier originele en allereerste ATX bars. De afgelopen twee jaar zijn er dus toch wel al een flink aantal verkocht, maar reviews blijven helaas inderdaad vaak uit (niet alleen bij de ATX bars maar ook andere producten) :( Zelfs de Power Bars hebben nog vrijwel geen reviews terwijl er alleen hier op DBB volgens mij al heel wat members zijn die deze bars gebruiken.

Ik ben dus zeker benieuwd naar jullie mening en een review wordt absoluut op prijs gesteld! :cool:

handige site, ga er snel wat bestellen!

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

heb je kortingscodes voor site gebruikers?

Hoi FS

Ik heb net een bestelling geplaatst waar wat fout gegaan is. Ik wil betalen met IDEAL alleen is de betaalmethode nu onder rembours. Kan dat gewijzigd worden naar IDEAL?

• #6.775
Hoi FS

Ik heb net een bestelling geplaatst waar wat fout gegaan is. Ik wil betalen met IDEAL alleen is de betaalmethode nu onder rembours. Kan dat gewijzigd worden naar IDEAL?

Onze betaalprovider MultiSafepay ondergaat op dit moment een storing, waardoor betalen met bijvoorbeeld iDEAL of MisterCash momenteel helaas niet mogelijk is.

Stuur even een e-mail naar onze klantenservice en vermeld je bestelnummer. Waarschijnlijk zal de bestelling gewoon geannuleerd worden, aangezien je nu ook rembourskosten betaalt. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen zodra iDEAL-betalingen weer mogelijk zijn. Excuses voor het ongemak!

Onze betaalprovider MultiSafepay ondergaat op dit moment een storing, waardoor betalen met bijvoorbeeld iDEAL of MisterCash momenteel helaas niet mogelijk is.

Stuur even een e-mail naar onze klantenservice en vermeld je bestelnummer. Waarschijnlijk zal de bestelling gewoon geannuleerd worden, aangezien je nu ook rembourskosten betaalt. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen zodra iDEAL-betalingen weer mogelijk zijn. Excuses voor het ongemak!

Ok dat had ik nog nergens gezien. Word niet aangegeven op de site of heb ik er overheen gelezen?

Contactformulier overigens ingevuld bedankt.

• #6.777
Ok dat had ik nog nergens gezien. Word niet aangegeven op de site of heb ik er overheen gelezen?

Contactformulier overigens ingevuld bedankt.
Is ook net pas bekend :( Maar wanneer je afrekent is iDEAL momenteel helemaal geen keuzemogelijkheid, dus je hebt waarschijnlijk automatisch Rembours gekozen en er overheen gekeken.

Inmiddels al reactie. Bestelling geannuleerd en krijg via de mail een seintje wanneer IDEAL weer beschikbaar is.
Prima service :thumbs:

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Is ook net pas bekend :( Maar wanneer je afrekent is iDEAL momenteel helemaal geen keuzemogelijkheid, dus je hebt waarschijnlijk automatisch Rembours gekozen en er overheen gekeken.

Klopt mijn eigen slordigheid

Vraag

...

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer de heavy duty HD2 weer op voorraad zal zijn?

Grts

Terug
Naar boven