MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Beste FS,

Bied de MegaTec half rack genoeg tegengewicht en stabiliteit om veilig met een Suspension Trainer te trainen? Of hebben jullie andere aanbevelingen m.t.b. krachtapparatuur

die ook compacte afmetingen hebben?

Alvast bedankt :).
 
Beste FS,

Bied de MegaTec half rack genoeg tegengewicht en stabiliteit om veilig met een Suspension Trainer te trainen? Of hebben jullie andere aanbevelingen m.t.b. krachtapparatuur

die ook compacte afmetingen hebben?

Alvast bedankt :).
Moeilijk te zeggen, het MegaTec Half Rack is extra compact dus het gewicht is wat lager en de voeten zijn ook wat korter aan de voorkant. Het kantelpunt wordt dus eerder bereikt als je een Suspension Trainer gebruikt. Aan de achterkant van het rack zitten echter wel twee opbergpinnen, dus je kunt deze wel verzwaren met halterschijven voor extra contragewicht :)

Als je perse een compact rack wil kun je ook overwegen om gewoon zo'n klein ankertje voor je suspension trainer te kopen, welke je aan de muur of het plafond vastmaakt in plaats van aan het rack.
 
Moeilijk te zeggen, het MegaTec Half Rack is extra compact dus het gewicht is wat lager en de voeten zijn ook wat korter aan de voorkant. Het kantelpunt wordt dus eerder bereikt als je een Suspension Trainer gebruikt. Aan de achterkant van het rack zitten echter wel twee opbergpinnen, dus je kunt deze wel verzwaren met halterschijven voor extra contragewicht :)

Als je perse een compact rack wil kun je ook overwegen om gewoon zo'n klein ankertje voor je suspension trainer te kopen, welke je aan de muur of het plafond vastmaakt in plaats van aan het rack.

Bedankt voor de snelle reactie! Zou de MegaTec Power Rack daarintegen wel veilig genoeg zijn voor het gebruik van een Suspension Trainer (m.b.t. het eerder genoemde kantelpunt en het contragewicht)?
 
Bedankt voor de snelle reactie! Zou de MegaTec Power Rack daarintegen wel veilig genoeg zijn voor het gebruik van een Suspension Trainer (m.b.t. het eerder genoemde kantelpunt en het contragewicht)?
Die is natuurlijk een stuk zwaarder, echter kun je het half rack zoals aangegeven ook gewoon verzwaren.

Je zult bij dit soort toepassingen echter altijd zelf moeten blijven opletten, zeker wanneer een rack niet aan de grond verankerd is.
 
Fitness Seller :enige indicatie wanneer de Heavy DutyHD2 en Megatec power racks met lat pully weer op voorraad komen? Of zijn er nieuwe modellen in aantocht ?
 
Laatst bewerkt:
Fitness Seller :enige indicatie wanneer de Heavy DutyHD2 en Megatec power racks met lat pully weer op voorraad komen? Of zijn er nieuwe modellen in aantocht ?
Er zijn dit jaar nog geen nieuwe modellen op komst voor de Heavy Duty en MegaTec toestellen. Levertijd zal zeker nog twee of drie weken zijn.
 
Wat wil je dan vernieuwd zien..?

Oh helemaal niets hoor , maar nu je t toch vraagt...misschien een zwarte versie vd HD2, maar that's it. Rood is niet echt mijn kleur, geldt ook voor de bankjes van Marbo, Als die ook in het zwart geleverd kunnen worden.
t jammer sloeg op de levertijden.. had nu een koop impuls :-)
 
Oh helemaal niets hoor , maar nu je t toch vraagt...misschien een zwarte versie vd HD2, maar that's it. Rood is niet echt mijn kleur, geldt ook voor de bankjes van Marbo, Als die ook in het zwart geleverd kunnen worden.
t jammer sloeg op de levertijden.. had nu een koop impuls :-)
Heavy Duty en Marbo zijn beide twee budgetseries, daarin zullen voorlopig geen andere kleuren worden aangeboden. Misschien dat we volgend jaar de hele HD serie hernieuwen, voorlopig is dat echter niet aan de order.

Als je stoere zwarte toestellen wil, zijn de MegaTec, Barbarian of ATX racks en benches natuurlijk perfect ;)
 
Een vraag over jullie bankjes. Is er een indicatie dat ATX ook met een bank gaat komen die decline kan worden gezet?
 
Nee er zal waarschijnlijk nooit verstelbare ATX bench met decline mogelijkheden komen, daar zijn voorlopig althans geen plannen voor. De ATX productlijn is op sportscholen gericht, de eerstvolgende nieuwe ATX toestellen zullen een Leg Press en Lat Pulley en dergelijke zijn.

Als je een zware kwaliteit bank met decline mogelijkheden zoekt, kom je uit bij de Barbarian Multi Bench of Multi Bench 2 (geschikt voor professionele toepassingen dus die zijn ruim voldoende voor thuisgebruik).
 
Hi FS, ik zag op de site dat GymFloor puzzelmatten weer op voorraad gekomen zijn (de 20mm). Heb je een indicatie of deze vandaag ook weer verstuurd worden? Het gaat over order 100190318 - thanks!
 
Hi FS, ik zag op de site dat GymFloor puzzelmatten weer op voorraad gekomen zijn (de 20mm). Heb je een indicatie of deze vandaag ook weer verstuurd worden? Het gaat over order 100190318 - thanks!
Die zijn echt vanochtend net pas binnengekomen, openstaande orders zullen waarschijnlijk vanaf morgen verzonden worden.
 
best FS, ik wil graag een power rack kopen en twijfel tussen een ATX en een barbarian.
De barbarian is compleet, de ATX 240-F is uit te breiden met lange spotter arms.
2 vragen:
Zijn er voor een barbarian rack ook spotter arms beschikbaar van 65cm of meer?
Zou het ATX rack ook minder hoog kunnen worden uitgevoerd en met monkey bar?

alvast bedankt!
 
best FS, ik wil graag een power rack kopen en twijfel tussen een ATX en een barbarian.
De barbarian is compleet, de ATX 240-F is uit te breiden met lange spotter arms.
2 vragen:
Zijn er voor een barbarian rack ook spotter arms beschikbaar van 65cm of meer?
Zou het ATX rack ook minder hoog kunnen worden uitgevoerd en met monkey bar?

alvast bedankt!
De Barbarian Front Spotter Arms zullen 50 cm lang worden (zoals op het Barbarian Half Rack) maar dat zal nog even duren, voorlopig is enkel nog de 37 cm verkrijgbaar.

De ATX racks zijn slechts in één hoogte verkrijgbaar maar je zou de palen wel zelf kunnen (laten) inkorten. Er is momenteel helaas nog geen monkey chin-up verkrijgbaar voor de ATX racks maar dat zal later dit jaar wel een optie worden (dus die zou je dan altijd nog kunnen nabestellen).

Wij lanceren volgende week nog een nieuw merk met een Power Rack dat je misschien interessant zult vinden. Hou onze website even in de gaten :) Qua specs (en prijs) zal deze tussen MegaTec en Barbarian in zitten. Qua model meer vergelijkbaar met ATX (maar een lichtere uitvoering).
 
Tot hoe zwaar zijn de olympische eco db's belastbaar? De iets dikkere grip lijkt me wel prettiger. Of kan ik beter naar 30mm dumbbells kijken?
 
Tot hoe zwaar zijn de olympische eco db's belastbaar? De iets dikkere grip lijkt me wel prettiger. Of kan ik beter naar 30mm dumbbells kijken?
De belastbaarheid van de stang zelf is met gemak 100 kg. Deze goedkope dumbbells zijn kwalitatief echter niet erg hoogwaardig, als je een zware dumbbell wat hardhandig op de grond zou gooien zijn de sleeves van dit goedkope model niet bepaald supersterk. Dus niet gooien ermee ;)

Ik zou persoonlijk deze ECO uitvoering links laten liggen en voor de normale 50 mm dumbbells gaan, deze zijn wel duurder maar het kwaliteitsverschil is echt enorm! Of inderdaad 30 mm dumbbells als je een dikkere grip wil.
 
Back
Naar boven