Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beste FS, toch nog een vraag:
Is het atx 230-m rack ook stabiel zonder vloerverankering?

Ik zou dan een paar pinnen bijbestellen om de schijven aan op te hangen en de lange spotters van 65cm.
Of kiepert het spul dan op m'n tenen? (-:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.582
Beste FS, toch nog een vraag:
Is het atx 230-m rack ook stabiel zonder vloerverankering?

Ik zou dan een paar pinnen bijbestellen om de schijven aan op te hangen en de lange spotters van 65cm.
Of kiepert het spul dan op m'n tenen? (-:
Het rack is aardig zwaar dus je hoeft deze niet perse in de bodem te verankeren, echter blijft dit natuurlijk op eigen risico. Zonder verankering zal alles wel wat kunnen bewegen natuurlijk maar binnenin het rack kun je gewoon veilig trainen. Je zult dan wel moeten oppassen met oefeningen waarbij je het kantelpunt opzoekt, zoals wanneer je met een suspension trainer voor het rack uit gaat hangen en dergelijke. Met de front-spotters zul je ook moeten opletten maar als je het rack inderdaad verzwaart met halterschijven moet dat wel goed zitten.

Waarom niet gewoon een vrijstaand ATX Power Rack met rubbervoeten trouwens? Vanwege de hoogte? Je zou de palen eventueel zelf een stuk kunnen (laten) inkorten...

Zelf/laten inkorten is wel een idee.
Ik heb al een aantal jaar een rek staan van Henk, hij was vergeten wat gaatjes te boren van 10mm. Daar heb ik heel wat boortjes op stuk gemaakt. 3 mm staal is wel behoorlijk taai...
Maar bedankt voor je reactie, dat is wel service!

Hoi FS,

Ik zoek een bar soortgelijk aan de Stubby Axle van Rogue. Ik wil niks via Rogue bestellen omdat het piemelvriendjes zijn.

/edit: vergeten mijn vraag te stellen :D hebben jullie iets soortgelijks?

Thanks! Die had ik gezien idd. Beetje aan de lange kant, maar zeker een goede optie.

• #8.587
Thanks! Die had ik gezien idd. Beetje aan de lange kant, maar zeker een goede optie.
Voordeel van een normale (lange) fat bar is wel dat die in een rack past.

De binnenmaat van die kortere uitvoering is daar te smal voor. Die kun je dus niet racken als je bijvoorbeeld wil benchen.

Meer bedoeld voor thrusters en overhead lunges. Maar ik zie je punt.

• #8.589
Meer bedoeld voor thrusters en overhead lunges. Maar ik zie je punt.
Er zal vast wel ergens een doe-het-zelver zijn die een eenvoudige 50 mm fat bar (korte uitvoering) aanbiedt of voor je kan maken. Heb je al eens gekeken bij Henk van Powercage.nl?

Als het gewoon een zwarte stang mag zijn zonder verder veel afwerking zou dat geen enkel probleem moeten zijn.

Er zal vast wel ergens een doe-het-zelver zijn die een eenvoudige 50 mm fat bar (korte uitvoering) aanbiedt of voor je kan maken. Heb je al eens gekeken bij Henk van Powercage.nl?

Als het gewoon een zwarte stang mag zijn zonder verder veel afwerking zou dat geen enkel probleem moeten zijn.

Dat is een goeie! Dikke vette merci zoals ze in Belgie zeggen.

@Fitness Seller : wat is eigenlijk de max afwijking die een atx rough bumper van 5 kg mag hebben. Heb er een paar gekocht( tweedehands dat wel) maar eentje wijkt flink af vd rest.....

• #8.592
@Fitness Seller : wat is eigenlijk de max afwijking die een atx rough bumper van 5 kg mag hebben. Heb er een paar gekocht( tweedehands dat wel) maar eentje wijkt flink af vd rest.....
Geen idee wat de max is eerlijk gezegd. Nog nooit gevraagd bij bumpers. Mail je bevindingen even naar de klantenservice dan kijken we hoe en wat.

zojuist bestelling geplaatst voor een HD2 rack plus pully... zie ik dat ik nu de laatste heb of staat mijn order in backorder....? Enigzins verwarrend omdat site aangeeft voorradig te zijn.
Wellicht kan @Fitness Seller mij wat verheldering geven hieromtrent..
ordernr 100191908

• #8.596
zojuist bestelling geplaatst voor een HD2 rack plus pully... zie ik dat ik nu de laatste heb of staat mijn order in backorder....? Enigzins verwarrend omdat site aangeeft voorradig te zijn.
Wellicht kan @Fitness Seller mij wat verheldering geven hieromtrent..
ordernr 100191908
Als je in de winkelwagen bericht hebt gekregen dat er onvoldoende voorraad is en je bestelling een backorder zal worden, dan is het waarschijnlijk inderdaad een backorder.

De winkelwagen toont namelijk de live voorraad op het moment dat je afrekent. De productpagina kan achterlopen.

Het is al opgelost.

Laatst bewerkt:
Als je in de winkelwagen bericht hebt gekregen dat er onvoldoende voorraad is en je bestelling een backorder zal worden, dan is het waarschijnlijk inderdaad een backorder.

De winkelwagen toont namelijk de live voorraad op het moment dat je afrekent. De productpagina kan achterlopen.
Die melding heb ik niet gezien bij mijn bestelling. Toen ik na mijn bestelling opnieuw een rack in mijn winkelmandje deed stond hij idd op backorder. Betekent dus inderdaad dat ik de laatste heb. Ben benieuwd naar de leverdatum :-)

• #8.599
Die melding heb ik niet gezien bij mijn bestelling. Toen ik na mijn bestelling opnieuw een rack in mijn winkelmandje deed stond hij idd op backorder. Betekent dus inderdaad dat ik de laatste heb. Ben benieuwd naar de leverdatum :-)
Dan zal je bestelling na het weekend verwerkt worden, levertijd zoals aangegeven circa drie tot vijf werkdagen voor grote transportzendingen.

Dan zal je bestelling na het weekend verwerkt worden, levertijd zoals aangegeven circa drie tot vijf werkdagen voor grote transportzendingen.
Mooi zo!!
Kan niet wachten tot het spul komt :-)
Jullie goede aktie van gisteren met mijn bumper is voor mij de uiteindelijke doorslag geweest bij jullie te bestellen !! En nu knallen !!
Goed weekend.

Terug
Naar boven