Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601
Mooi zo!!
Kan niet wachten tot het spul komt :-)
Jullie goede aktie van gisteren met mijn bumper is voor mij de uiteindelijke doorslag geweest bij jullie te bestellen !! En nu knallen !!
Goed weekend.
Het lijkt er op dat je net naast het laatste exemplaar hebt gegrepen, deze is vrijdagmiddag namelijk door een andere klant besteld :(

Onze klantenservice zal via e-mail contact met je opnemen. Je kunt wachten op de nieuwe voorraad (circa twee weken) of je mag de bestelling uiteraard annuleren als je liever op zoek gaat naar een ander rack.

Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat je net naast het laatste exemplaar hebt gegrepen, deze is vrijdagmiddag namelijk door een andere klant besteld :(

Onze klantenservice zal via e-mail contact met je opnemen. Je kunt wachten op de nieuwe voorraad (circa twee weken) of je mag de bestelling uiteraard annuleren als je liever op zoek gaat naar een ander rack.
Dank.
Er is al email contact met klantenservice.
Laten we hopen dat jullie snel weer de producten op voorraad hebben. Reden is per mail al aan klantenservice uitgelegd

Jullie zeiden 2 weken geleden tegen mij dat de riemen van ironforce (maat M) circa 2 tot 3 weken later weer terug zouden zijn (hoopten jullie). Is er inmiddels alweer een exactere datum bekend?

• #8.604
Jullie zeiden 2 weken geleden tegen mij dat de riemen van ironforce (maat M) circa 2 tot 3 weken later weer terug zouden zijn (hoopten jullie). Is er inmiddels alweer een exactere datum bekend?
Nee nog niet bekend, productie zou bijna afgerond moeten zijn. Ik hoop nog steeds dat ze volgende week binnenkomen maar dat is even afwachten.

Je bestelling wordt vanzelf verzonden zodra de riemen binnen zijn, dan krijg je ook direct per e-mail bericht.

Hoi Fitness Seller, ik heb in februari vorig jaar een Barbarian Power Cage gekocht bij jullie, toen was er ook nog de optie om een plate loaded lat pulley aan te schaffen wat ik toen niet gedaan heb.
Is het nog mogelijk om een lat pulley voor deze cage aan te schaffen? Op de factuur staat het artikelnummer: BB-9030. Dit is dus het vorige model dat wat jullie momenteel verkopen.
En op wat prijs komt ie? (mag ook via PB)

Goed bijna-weekend!

• #8.606
Hoi Fitness Seller, ik heb in februari vorig jaar een Barbarian Power Cage gekocht bij jullie, toen was er ook nog de optie om een plate loaded lat pulley aan te schaffen wat ik toen niet gedaan heb.
Is het nog mogelijk om een lat pulley voor deze cage aan te schaffen? Op de factuur staat het artikelnummer: BB-9030. Dit is dus het vorige model dat wat jullie momenteel verkopen.
En op wat prijs komt ie? (mag ook via PB)

Goed bijna-weekend!
De pulley is hetzelfde dus dat is mogelijk maar mail voor de zekerheid even een foto naar onze klantenservice. Je bestelling zal sowieso via e-mail moeten. De prijs weet ik even niet uit mijn hoofd maar die zal een klein beetje hoger zijn dan samen met de cage.

Laatst bewerkt:
  • #8.607
WINACTIE

Win een Limited Edition 20 kg Camo Gewichtsvest t.w.v. € 119!

Om kans te maken op dit gewichtsvest hoef je alleen maar een beoordeling te schrijven. De winnaar wordt gekozen uit alle beoordelingen die vanaf vandaag tot vrijdag 17 maart worden geplaatst.

Beoordelen kan op Trustpilot (bestelnummer verplicht, ook oude bestellingen):
[Link niet meer beschikbaar]

of via je Google Account (naam verplicht):

De winnaar wordt volgende week vrijdag 17 maart bekendgemaakt.

Good luck! :flex:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WINACTIE

Win een Limited Edition 20 kg Camo Gewichtsvest t.w.v. € 119!

Om kans te maken op dit gewichtsvest hoef je alleen maar een beoordeling te schrijven. De winnaar wordt gekozen uit alle beoordelingen die vanaf vandaag tot vrijdag 17 maart worden geplaatst.

Beoordelen kan op Trustpilot (bestelnummer verplicht, ook oude bestellingen):

of via je Google Account (naam verplicht):

De winnaar wordt volgende week vrijdag 17 maart bekendgemaakt.

Good luck! :flex:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer genoeg nog niks besteld bij jullie :D.

Gaan we zeker doen!!
Kan nu al verklappen dat dit een 5 sterren beoordeling is, gezien mijn zeer prettige ervaringen met jullie voor tijdens en na de aankopen.
Echte "heavy weight Champions!

Kan iemand mij de binnenmaten geven van het HD powerrack en het Megatec Powerrack. Ik heb een lange spanwijdte van elleboog tot elleboog vandaar.

• #8.611
Kan iemand mij de binnenmaten geven van het HD powerrack en het Megatec Powerrack. Ik heb een lange spanwijdte van elleboog tot elleboog vandaar.
De buitenmaat en dikte van de palen staat gewoon aangegeven in de specificaties, dus dat kun je eenvoudig uitrekenen ;)

Bijvoorbeeld MegaTec Power Rack: 121 - 6 - 6 = 109 cm

Nog aan het bezinnen over verstelbare dumbbells, ik heb alleen 50mm schijven en lockjaw sluiters dus of olympische dumbbells of 30mm dumbbells kopen met draaisluiters.
Wat is jullie ervaring met fijner trainen?
Gaan die sluiters die je erop moet draaien niet iedere keer los?

Nog aan het bezinnen over verstelbare dumbbells, ik heb alleen 50mm schijven en lockjaw sluiters dus of olympische dumbbells of 30mm dumbbells kopen met draaisluiters.

Voor dumbbell werk gaat mijn voorkeur uit naar 30mm materiaal. Korter en minder onhandig voor bepaalde oefeningen.

Maar ik ben overgestapt op powerblocks omdat deze nog handiger zijn dan 30 mm dumbbells en ik heb geen plaats om een ganse rek met dumbbells te plaatsen.

• #8.616
De 50 mm dumbbells zijn erg lang, sommigen vinden dat erg vervelend terwijl anderen er geen last van hebben. Moeilijk te zeggen dus, dat zou je dan toch echt even zelf moeten uitproberen.

Bedoel je de 30 mm schroefsluitingen? Die moet je inderdaad regelmatig opnieuw aandraaien, dat systeem blijft helaas niet vast aangesloten zitten tijdens het trainen.

Je kunt ook gladde 30 mm dumbbells met onze 30 mm lock-jaws gebruiken. Die zijn erg sterk maar traditionele schroefsluitingen blijven het veiligste (die kunnen nooit eraf schuiven).

dat systeem blijft helaas niet vast aangesloten zitten tijdens het trainen.

Dat valt reuze goed mee hoor ;) Ik heb al mijn 30mm halters van bij jullie. In alle lengtes. Heel tevreden over. En ok, je moet ze af en toe terug aan draaien, maar zeker niet na elk setje ofzo.

Dat valt reuze goed mee hoor ;) Ik heb al mijn 30mm halters van bij jullie. In alle lengtes. Heel tevreden over. En ok, je moet ze af en toe terug aan draaien, maar zeker niet na elk setje ofzo.

Klopt :) en als je genoeg spatie over hebt dan kan het zeker geen kwaad dat ze een beetje losser komen.

• #8.619
Ja het ligt ook aan de manier van trainen en de combinatie halterschijven etc. Bij rubberen halterschijven hebben de sluitingen wat meer grip en blijven ze beter zitten. En ze zullen inderdaad niet zomaar volledig eraf draaien dus qua veiligheid is dat geen probleem.

Maar ik bereid eventuele klanten liever voor op het regelmatig aandraaien dan kan het uiteindelijk hopelijk alleen maar meevallen :p

Hoi bedankt voor de snelle reacties!
Ik bedoel inderdaad de 30mm dumbbells met schroefdraad op het uiteinde. Ik vind het eigenlijk zonde om ook 30mm materiaal aan te schaffen maar die olympische dumbbells zijn ook wel erg lang

Terug
Naar boven