MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.161
black-friday-17.jpg

Even een heads-up voor de forumleden. Wij zullen toch een kleine Black Friday Sale houden :cool:

Hier vind je een overzicht van de producten die in de aanbieding zullen zijn: Black Friday Sale - Fitness Seller - Fitness Seller

De aanbiedingsprijzen zullen één van de komende dagen live gaan, dus hou bovenstaande pagina in de gaten. Op = op!

Laatst bewerkt:
Cool! Alleen jammer dat ik mijn Ram bar al een tijdje geleden besteld heb.

Is wel leuk zo'n Black Friday maar dan moet het wel om serieuse kortingen gaan. Maar al te vaak zie je bij winkels acties waar er 5 procent af gaat.

Als het goed is zijn alle Barbarian toestellen inmiddels mat zwart, dus ook dit rack.

Ik denk dat we dit rack in de loop van 2018 nog wel onder handen nemen voor een kleine update. Daar is de ingenieur echter nog niet aan begonnen dus de eerste helft van het jaar gaat dat sowieso nog niet gebeuren.

Ok duidelijk thanks

Hee FS,

wanneer worden de prijzen erbij gezet worden voor Black Friday? is dat morgen of vandaag al?

• #9.169
Hee FS,

wanneer worden de prijzen erbij gezet worden voor Black Friday? is dat morgen of vandaag al?
Sowieso automatisch om 0.00 uur vannacht maar ik denk inderdaad dat we de aanbiedingen vanmiddag al live zetten!

Ik zal hier een berichtje plaatsen zodra de aanbiedingen live zijn, dus je kunt een e-mail notificatie op dit topic instellen. Wij zullen ook een nieuwsbrief sturen zodra de aanbiedingen live zijn, dus daar zou je je ook voor kunnen inschrijven als je dat nog niet hebt gedaan.

Sowieso automatisch om 0.00 uur vannacht maar ik denk inderdaad dat we de aanbiedingen vanmiddag al live zetten!

Ik zal hier een berichtje plaatsen zodra de aanbiedingen live zijn, dus je kunt een e-mail notificatie op dit topic instellen. Wij zullen ook een nieuwsbrief sturen zodra de aanbiedingen live zijn, dus daar zou je je ook voor kunnen inschrijven als je dat nog niet hebt gedaan.
Is dit altijd zelfde percentage korting of verschilt dit per product?

• #9.171
Is dit altijd zelfde percentage korting of verschilt dit per product?
De korting verschilt per product, bij sommige producten loopt dit op tot wel 50%. Bij duurdere toestellen zal de korting percentueel gezien natuurlijk wel wat lager liggen dan 50% :p

Kan de ram bar naar €200 voor een moderator van een gerenommeerd krachtforum ? :engel:

Welke voor-/nadelen hebben leren lift straps tov nylon?

• #9.178
Welke voor-/nadelen hebben leren lift straps tov nylon?
Dat is vooral persoonlijke voorkeur. Het materiaal voelt anders, leer is over het algemeen wat comfortabeler maar de leren straps zijn daarentegen ook wat dikker en misschien minder makkelijk om de bar te wikkelen.

Dat is vooral persoonlijke voorkeur. Het materiaal voelt anders, leer is over het algemeen wat comfortabeler maar de leren straps zijn daarentegen ook wat dikker en misschien minder makkelijk om de bar te wikkelen.
Zit er nog verschil in duurzaamheid? Ik heb nu straps van katoen maar daar ben ik minder over te spreken.

hoe lang blijft de Black Friday actie geldig?

Terug
Naar boven