MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@fitnessseller: ik heb een probleem met het barbarian wall rack te installeren... De bout van de kabel past niet in het onderste deel. Welja het past maar ofwel is het gat met de schroefdraad scheef ofwel is de las schuin. Want als ik de bout probeer aan te draaien zitten de hoeken van de bout in het ijzer en kan ik niet verder draaien.

Wat doe ik hiermee? Kan ik gewoon de hoeken van de bout afslijpen en hem aandraaien met een knijptang?

1510254258606880576299.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.142
@fitnessseller: ik heb een probleem met het barbarian wall rack te installeren... De bout van de kabel past niet in het onderste deel. Welja het past maar ofwel is het gat met de schroefdraad scheef ofwel is de las schuin. Want als ik de bout probeer aan te draaien zitten de hoeken van de bout in het ijzer en kan ik niet verder draaien.

Wat doe ik hiermee? Kan ik gewoon de hoeken van de bout afslijpen en hem aandraaien met een knijptang?
Hmm, lastig te zeggen. Mogelijk zit de stang een beetje verdraaid erop gelast, waardoor het schroefgaf niet goed uitgelijnd is en de bout tegen het frame aankomt. Kan dat kloppen voor zover jij ziet?

Mail dit even naar onze klantenservice dan krijg je van ons een nieuwe slee. Je hoeft er niet zelf aan te gaan knutselen.

Hmm, lastig te zeggen. Mogelijk zit de stang een beetje verdraaid erop gelast, waardoor het schroefgaf niet goed uitgelijnd is en de bout tegen het frame aankomt. Kan dat kloppen voor zover jij ziet?

Mail dit even naar onze klantenservice dan krijg je van ons een nieuwe slee. Je hoeft er niet zelf aan te gaan knutselen.

Volgens mij is dat inderdaad het probleem. Om te zien of het echt scheef is is moeilijk het is een ronde vorm en het zou maar 2milimeter zijn waardoor ik de bout niet doorgedraaid krijg. Maar ik zal het mailen bedankt

Ohja ff vermelden nog dat al de rest er wel top uitziet! De wall plate tree geinstaleerd en fortex half rack. En dus de barbarian wall pulley. Ziet er strak uit buiten dit ene ongemakje dan! Atx bumpers zien er echt zalig uit!! Kan niet wachten om alles te gebruiken

• #9.145
Mooi zo! Deel zeker wat foto’s hier op het forum als je alles af hebt! :cool:

@Fitness Seller heb wat foto's + review geschreven in 'toon je homegym' topic. Bedankt voor de snelle levering en reply's via email

Zijn er in de toekomst ook nog plannen voor een Seal Row bench?

@Fitness Seller : Komen de cadeaubonnen nog beschikbaar voor de feestdagen?
Indien ja: kan men zelf een bedrag kiezen of zijn het vaste bedragen die je moet kiezen?

• #9.151
@Fitness Seller : Komen de cadeaubonnen nog beschikbaar voor de feestdagen?
Indien ja: kan men zelf een bedrag kiezen of zijn het vaste bedragen die je moet kiezen?
Die zullen beschikbaar zijn in de nieuwe webshop maar ik durf niet te zeggen of die nog voor de feestdagen online komt. Ik denk pas in januari. Je kunt dan zelf het gewenste bedrag kiezen.

Als je nu al een cadaubon wil bestellen voordat de nieuwe webshop online is, kun je dat via e-mail bij onze klantenservice doen.

OK, Ik wou ze op mijn wenslijstje zetten voor de feestdagen. Als het via e-mail kan zal het ook wel lukken denk ik. :)

Is er inmiddels al een levertijd bekend van de Iron Force BCCO15 Cable Crossover, of is hij toch gewoon uit de collectie?

• #9.154
Is er inmiddels al een levertijd bekend van de Iron Force BCCO15 Cable Crossover, of is hij toch gewoon uit de collectie?
De Iron Force toestellen (Body Solid) gaan inderdaad uit het assortiment.

Mocht je nog interesse hebben in dit toestel kun je kijken naar de Body Solid GCCO150. Dat is exact hetzelfde toestel, op de kleur na.

Edit @Artroseman: ik zie zojuist dat we toch nog een aantal laatste exemplaren hebben. Neem even contact op met onze klantenservice als je deze wil bestellen.

Laatst bewerkt:
  • #9.156
Jammer.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe webshop.

Beste Fitness Seller,

Zijn er nog plannen om het Barbarian multi squat rack een facelift te geven?

Dus bv mat zwart zoals de andere racks en evt met dip mogelijkheid?

• #9.159
Beste Fitness Seller,

Zijn er nog plannen om het Barbarian multi squat rack een facelift te geven?

Dus bv mat zwart zoals de andere racks en evt met dip mogelijkheid?
Als het goed is zijn alle Barbarian toestellen inmiddels mat zwart, dus ook dit rack.

Ik denk dat we dit rack in de loop van 2018 nog wel onder handen nemen voor een kleine update. Daar is de ingenieur echter nog niet aan begonnen dus de eerste helft van het jaar gaat dat sowieso nog niet gebeuren.

Weer een lading gewichten binnen :) Alles weer soepeltjes verlopen. Nu nog even doortwijfelen of ik een ATX flat bench nodig heb :D

Terug
Naar boven