MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hmmmm daar had ik nog niet bij stilgestaan;
Daarnaast werkt de markt ook zo dat sommige mensen bepaalde producten niet willen kopen als die onder een bepaald prijspunt vallen. Ze denken dan dat de kwaliteit niet aan hun hoge eisen zal voldoen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar dat soort klanten neemt dan altijd het zekere voor het onzekere. Daarom worden sommige producten voor de meerderheid onzinnig hoog geprijsd maar dat is om dat specifieke publiek aan te trekken. De oplage gaat omlaag maar de winstmarge ligt er hoog. Elk stukje van de markt moet gevuld worden in een kapitalistische samenleving. ;)

Daarnaast werkt de markt ook zo dat sommige mensen bepaalde producten niet willen kopen als die onder een bepaald prijspunt vallen. Ze denken dan dat de kwaliteit niet aan hun hoge eisen zal voldoen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar dat soort klanten neemt dan altijd het zekere voor het onzekere. Daarom worden sommige producten voor de meerderheid onzinnig hoog geprijsd maar dat is om dat specifieke publiek aan te trekken. De oplage gaat omlaag maar de winstmarge ligt er hoog. Elk stukje van de markt moet gevuld worden in een kapitalistische samenleving. ;)
Inderdaad... zo zag ik eens een uitzending waarbij men mensen verschillende shampoo's, fruitsappen liet testen, en toen vroeg men aan mensen wat ze de beste vonden. En afhankelijk van het prijskaartje, was het antwoord iedere keer anders. Mensen zijn zo manipuleerbaar.

Inderdaad... zo zag ik eens een uitzending waarbij men mensen verschillende shampoo's, fruitsappen liet testen, en toen vroeg men aan mensen wat ze de beste vonden. En afhankelijk van het prijskaartje, was het antwoord iedere keer anders. Mensen zijn zo manipuleerbaar.

Dure placebo medicijnen werken ook beter dan goedkope :roflol:

Paracetamol is geen placebo.

De prijs geeft wel placebo effect
Ik denk dat je het debat omtrent generische medicijnen eens moet opzoeken. Generische medicijnen zijn medicijnen die net hetzelfde bevatten als het oorspronkelijke medicijn maar waarvan de licentie verstreken is. Daarom kan men deze namaken, en door de vrije markt ook goedkoper aanbieden. Maar inderdaad, er zullen mensen zijn die toch de duurdere zullen kopen en geloven dat deze ook beter werkt; Ik denk dat je dat ook bedoelde maar je misschien niet goed uitdrukte. Of vergis ik me?

Verder is dit een beetje off-topic. Voor discussies over prijsverschillen, kwaliteitsverschillen en gebruikerservaringen van barbells mag gerust een apart topic worden aangemaakt :)

Eens, mag wel terug on topic gaan nu.

Wel een mooi moment om te melden dat wij dit jaar een unicum in de hele krachtsport wereld lanceren op het gebied van materiaaltesten. Stay tuned...
Je maakt me benieuwd !

just to be sure....

de barbarian acessoires zijn enkel compatibel met de barbarian multi bench 2 of ook met de barbarian multi bench en/of warrior bench?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.413
just to be sure....

de barbarian acessoires zijn enkel compatibel met de barbarian multi bench 2 of ook met de barbarian multi bench en/of warrior bench?
Enkel met de Barbarian Multi Bench 2.0 of met de MegaTec Multi Bench RAS.

De andere banken hebben geen opening waar de accessoires in geplaatst kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.417
no way sherlock?
zie gewoon weinig verschil uiterlijk tussen de multi en de multi bench 2
Behalve de optie voor accessoires is de Multi Bench 2 is ook wat zwaarder uitgevoerd en heeft meer verstelposities.

Neem gewoon even de productbeschrijvingen en specificaties door, zo kun je alle bankjes eenvoudig met elkaar vergelijken.

no way sherlock?
zie gewoon weinig verschil uiterlijk tussen de multi en de multi bench 2

Als je geen assecoires wilt toevoegen neem dan de warrior multi bench.

Het systeem waarmee je de normale multi bench (2.0) het zitvlak versteld is echt een schijtsysteem. Het werkt wel maar dat gedoe met dat kut pinnetje de hele tijd :roflol:

Zodra ik de ruimte krijg om een losse leg extension/curl te kopen verkoop ik die multi bench 2.0 gelijk en koop de warrior versie.

https://www.fitness-seller.nl/barbarian-warrior-multi-bench/

Moet wel erkennen dat ik echt een autist ben wat omslachtige dingen betreft maar je gaat zeker geen spijt krijgen dat je die paar tientjes extra uitgegeven hebt.

Die warrior bench is een hele mooie als je geen accessoires gaat gebruiken.
Maar over dat verstellen van het zitvlak heb ik bij die multi bench 2 toch echt geen klagen hoor. Dat pinnetje versteken is toch echt geen moeite.

Die warrior bench is een hele mooie als je geen accessoires gaat gebruiken.
Maar over dat verstellen van het zitvlak heb ik bij die multi bench 2 toch echt geen klagen hoor. Dat pinnetje versteken is toch echt geen moeite.

Ik vind het vrij omslachtig, maar goed ik had eerst die warrior bench dus vergelijk het daar mee.

Terug
Naar boven