Hey Fitness seller, wie ontwerpt de atx bumperplates? Ik heb het niet over de rubber compound maar meer over het esthetische aspect.
Deze zijn nog redelijk mooi:
ATX Premium Bumper Plates (Gekleurd)
Maar mijn god, die andere atx bumper plates zijn afgrijselijk lelijk. Nou, ik bedoel, op zich kan het een hardcore powerlifter weinig schelen, maar aangezien het ook soms ook wat wil, en aangezien jullie er wel degelijk iets moois van willen maken (gezien de sterretjes en zo) vraag ik me af wie het in godsnaam in het hoofd heeft gehaald om zo'n lelijke design te tekenen. My god, die sterretjes,die kleurtjes....
Is er in de nabije toekomst geen plan om het ontwerp wat aan te passen? De gebruikte kleuren zijn trouwens net iets te "speelgoedachtig". Het blauw zou donkerder moeten, alsook het rood. Het lijkt teveel de typische geel rood blauw kleuren die je in een kinderkleurenboek vindt.
Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt. Het is niet de bedoeling gratuit te gaan bashen maar my god (nog eens), er moet iets aan veranderd worden. hahaha
Gewoon zoals dit...:
https://www.garage-gyms.com/wp-content/uploads/2015/03/rogue-training-2-0-bumpers.jpg
Iets donkerdere kleuren... vervang rogue door ATX en klaar is kees.
PS om het wat constructief te houden: Zou het geen idee zijn een flat of verstelbare bench te ontwikkelen waarbij de rugleuning te vervangen is. Dus waar je als het ware een brede rugleuning op kan schroeven, en een smallere. Niet om ze beide te hebben maar gewoon dat je bij de aanschaf bijvoorbeeld kan kiezen voor een "barbarian bench met rugleuning 25 cm breed, of 30 mm breed,....