MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.441
Zijn er toevallig plannen om de Barbarian Leg Press een facelift te geven?

Indien ja, dan is dit misschien een goed idee: ophangpinnen voor halterschijven voorzien zoals bij de Marbo Leg Press Marbo Leg Press MF-U001

Lijkt me wel handig om halterschijven meteen aan het toestel te kunnen hangen zodat het laden/lossen sneller gaat.
Bedankt voor de tip. Kan zeker een optie zijn als we ooit een upgrade doen aan dit toestel.

Hey Fitness seller, wie ontwerpt de atx bumperplates? Ik heb het niet over de rubber compound maar meer over het esthetische aspect.
Deze zijn nog redelijk mooi:
ATX Premium Bumper Plates (Gekleurd)

Maar mijn god, die andere atx bumper plates zijn afgrijselijk lelijk. Nou, ik bedoel, op zich kan het een hardcore powerlifter weinig schelen, maar aangezien het ook soms ook wat wil, en aangezien jullie er wel degelijk iets moois van willen maken (gezien de sterretjes en zo) vraag ik me af wie het in godsnaam in het hoofd heeft gehaald om zo'n lelijke design te tekenen. My god, die sterretjes,die kleurtjes....
Is er in de nabije toekomst geen plan om het ontwerp wat aan te passen? De gebruikte kleuren zijn trouwens net iets te "speelgoedachtig". Het blauw zou donkerder moeten, alsook het rood. Het lijkt teveel de typische geel rood blauw kleuren die je in een kinderkleurenboek vindt.
Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt. Het is niet de bedoeling gratuit te gaan bashen maar my god (nog eens), er moet iets aan veranderd worden. hahaha
Gewoon zoals dit...:

https://www.garage-gyms.com/wp-content/uploads/2015/03/rogue-training-2-0-bumpers.jpg

Iets donkerdere kleuren... vervang rogue door ATX en klaar is kees.

PS om het wat constructief te houden: Zou het geen idee zijn een flat of verstelbare bench te ontwikkelen waarbij de rugleuning te vervangen is. Dus waar je als het ware een brede rugleuning op kan schroeven, en een smallere. Niet om ze beide te hebben maar gewoon dat je bij de aanschaf bijvoorbeeld kan kiezen voor een "barbarian bench met rugleuning 25 cm breed, of 30 mm breed,....

• #9.443
Bedankt voor je feedback Christian.

Nee er komt geen bench met verwisselbare smalle en brede rugleuning, daar is bewust voor gekozen.

Hey Fitness seller, wie ontwerpt de atx bumperplates? Ik heb het niet over de rubber compound maar meer over het esthetische aspect.
Deze zijn nog redelijk mooi:
ATX Premium Bumper Plates (Gekleurd)

Maar mijn god, die andere atx bumper plates zijn afgrijselijk lelijk. Nou, ik bedoel, op zich kan het een hardcore powerlifter weinig schelen, maar aangezien het ook soms ook wat wil, en aangezien jullie er wel degelijk iets moois van willen maken (gezien de sterretjes en zo) vraag ik me af wie het in godsnaam in het hoofd heeft gehaald om zo'n lelijke design te tekenen. My god, die sterretjes,die kleurtjes....
Is er in de nabije toekomst geen plan om het ontwerp wat aan te passen? De gebruikte kleuren zijn trouwens net iets te "speelgoedachtig". Het blauw zou donkerder moeten, alsook het rood. Het lijkt teveel de typische geel rood blauw kleuren die je in een kinderkleurenboek vindt.
Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt. Het is niet de bedoeling gratuit te gaan bashen maar my god (nog eens), er moet iets aan veranderd worden. hahaha
Gewoon zoals dit...:

https://www.garage-gyms.com/wp-content/uploads/2015/03/rogue-training-2-0-bumpers.jpg

Iets donkerdere kleuren... vervang rogue door ATX en klaar is kees.

PS om het wat constructief te houden: Zou het geen idee zijn een flat of verstelbare bench te ontwikkelen waarbij de rugleuning te vervangen is. Dus waar je als het ware een brede rugleuning op kan schroeven, en een smallere. Niet om ze beide te hebben maar gewoon dat je bij de aanschaf bijvoorbeeld kan kiezen voor een "barbarian bench met rugleuning 25 cm breed, of 30 mm breed,....
Ligt dat niet aan je scherm?
Ik heb totaal geen probleem met de kleuren. Zowel de ATX als de Rogue kleuren vind ik aangenaam. Het kan zelfs zijn dat ze identiek zijn maar dat de fotoshop er net iets anders van gemaakt heeft. ;)

Wat is er zo mis met die sterretjes? Zo erg is dat toch niet. Ik vind het best mooi.

De chroom powerlifting schijven zijn de eerste 2 minuten dat je ze ziet wel cool. Daarna raak je ze aan lichtsnelheid beu en de 2de keer dat je ze bekijkt zijn ze eigenlijk al lelijk.:p
Maar zoals hier al gemeld werd komt daar verbetering in.;)

Geen bumpers maar wel lelijk: ATX Powerlifting Plates
Verder zie ik eigenlijk ook niet echt lelijke 50mm plates. :)

• #9.450
Hij houdt van bling, blijkbaar.:D

Er zijn nog merken die die fout ooit gemaakt hebben. ;)
Oh nee het chroom vind ik niet zozeer een issue, ik doelde zelf meer op de kilogram aanduiding. Die vind ik niet zo mooi gedaan.

Het chroom ziet juist erg oldschool en strak uit als deze in gebruik zijn, vind ik zelf:

wls-cicp-1275.jpg

wls-cicp-1275-detail01.jpg

Op een donkere achtergrond ziet het er iets beter uit. Maar zo'n "stack" van alle maten op een sleeve vind ik echt van het bling teveel.
Daarbij is het een beetje onzinnig dat je schijven met kleur-code maakt, maar vanaf het punt dat je er meestal naar kijkt de kleur nauwelijks ziet. Ook als je b.v. 25kg, 20kg, 25kg aan 1 kant steekt en aan de andere kant 3 x 25kg, dan zie je (bijna) niet dat de baar verkeerd geladen is. Enkel de dikte van de schijf van 20kg zou je al moeten opvallen om het te zien.

De aanduiding van het gewicht had idd iets beter gekund. Ik zou het getal en de "kg" aanduiding wisselen.

Wat is de buiten en binnendiamter van deze adapters?
Olympische Adapters

Ik wil ze niet voor schijven gebruiken, maar om een houder voor een 50mm barbell geschikt te maken voor een 30mm barbell.

• #9.453
Wat is de buiten en binnendiamter van deze adapters?
Olympische Adapters

Ik wil ze niet voor schijven gebruiken, maar om een houder voor een 50mm barbell geschikt te maken voor een 30mm barbell.
Het is een adapter van 30 mm naar 50 mm, dus dat zijn de binnen en buiten diameters :)
(binnendiameter is in feite 31 mm anders zou deze niet over een 30 mm barbell passen)

Jouw toepassing heb ik nog nooit aan gedacht maar volgens mij zou dat gewoon moeten werken. Je moet alleen even uitzoeken hoe je de adapter vastmaakt in je houder.

als je die bumpers goed genoeg misbruikt zullen ze over de jaren wel een mooie patina krijgen hoor, gaan ze er niet zo nieuw meer uitzien

Ok, dan bestel ik er binnenkort we paar, lukt het dan van de schade mee. Ze moeten komen in een Barbarian Multi Free-Stand-Rack, dus ze hoeven alleen maar de ruimte op te vullen.

• #9.456
Ok, dan bestel ik er binnenkort we paar, lukt het dan van de schade mee. Ze moeten komen in een Barbarian Multi Free-Stand-Rack, dus ze hoeven alleen maar de ruimte op te vullen.
De dop op het uiteinde van de adapter kun je eraf halen en je kunt de adapter eventueel nog op maat zagen zodat deze niet uitsteekt.

Met vastzetten bedoel ik dat je de adapter niet mee eruit trekt als je de halterstang eruit tilt. Dat zul je even moeten uitproberen dus. Misschien kun je de twee inbusbouten een klein beetje naar buiten draaien, zodat ze een millimeter uitsteken, en zo vastklemmen in de houder.

En anders gewoon vast kitten ;)

Succes! Laat even weten of het is gelukt :)

Op die manier, ik had er nog niet aangedacht dat hij mogelijk mee omhoog zou komen. Ik laat het weten.

• #9.460
Als ik het goed heb begrepen vindt yasmine de felle kleuren niet mooi omdat het op speelgoed lijkt.

Smaken verschillen nu eenmaal, daar hoeft hier verder niet over gediscussieerd te worden mannen ;)

Dat felle valt overigens reuze mee, ik denk dat het op de productfoto's feller uitziet dan dat het werkelijk is (lichte ruimte en flitsers):

upload_2018-1-31_17-5-54.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven