MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Gisteren een RAM bar besteld (100222739) voor mijn homegym, enig idee wanneer ik die thuis kan verwachten?
Met kerst (25 en 26 december) zijn wij gesloten, dus je bestelling zal waarschijnlijk eind deze week verzonden worden. Je krijgt automatisch per e-mail bericht over de verzending en de levering.
 
Misschien een domme vraag, maar zijn er bepaalde powercages die jullie aanbieden die tegen regen kunnen? Ik heb in mijn tuin een ideaal plekje om er eentje neer te zetten wat leuk zou zijn om in de zomer in open lucht te kunnen trainen maar zou het niet telkens weer naar binnen willen halen als het zou regenen.. Ik heb getraind in een gym die een hoop powercages in openlucht had staan dus zou opzich wel mogelijk zijn neem ik aan?

ik heb thuis een heavy duty hd-1 powerrack van jullie, stel dat ik deze afdek wanneer het regent, zou dit alsnog beschadiging kunnen oplopen?
 
Al zicht op wanneer ongeveer t atx squat block weer binnen komt?
 
Misschien een domme vraag, maar zijn er bepaalde powercages die jullie aanbieden die tegen regen kunnen? Ik heb in mijn tuin een ideaal plekje om er eentje neer te zetten wat leuk zou zijn om in de zomer in open lucht te kunnen trainen maar zou het niet telkens weer naar binnen willen halen als het zou regenen.. Ik heb getraind in een gym die een hoop powercages in openlucht had staan dus zou opzich wel mogelijk zijn neem ik aan?

ik heb thuis een heavy duty hd-1 powerrack van jullie, stel dat ik deze afdek wanneer het regent, zou dit alsnog beschadiging kunnen oplopen?
Geen enkele van onze toestellen zijn speciaal behandeld om buiten te gebruiken (bijvoorbeeld door thermisch verzinken). De toestellen hebben enkel een normale coating maar de binnenkanten van holle onderdelen (zoals de staanders) zijn bijvoorbeeld niet gecoat. Aan de binnenkant zal dus sowieso roestvorming ontstaan maar dat gebeurt ook wanneer het rack binnen staat.

Wanneer je zo'n toestel buiten plaatst kan op andere plekken ook roestvorming ontstaan als de coating beschadigd of versleten is, bijvoorbeeld door krasjes. Deze roestvorming is bij jouw power rack in eerste instantie enkel visueel vervelend maar heeft niet direct invloed op de veiligheid van het rack. Het zal namelijk tientallen jaren duren voordat de roest het staal echt zodanig aantast. Overigens zul je onderin het rack misschien wel wat gaten moeten boren voor afwatering, zodat het water kan weglopen als dit in de staanders terechtkomt.

Al zicht op wanneer ongeveer t atx squat block weer binnen komt?
Die komt volgens mij ook met de leveringen van begin januari binnen, over circa twee weken. Voor exacte levertijden even mailen met de klantenservice.

De ATX Mini Squat Blocks zijn overigens wel direct leverbaar.
 
Laatst bewerkt:
Die komt volgens mij ook met de leveringen van begin januari binnen, over circa twee weken. Voor exacte levertijden even mailen met de klantenservice.

De ATX Mini Squat Blocks zijn overigens wel direct leverbaar.

Thanks! Ga ik ff overwegen om dan maar meteen een calf block te nemem :)

Toevallig nog een atx ssb beschikbaar vanuit de showroom? Wachten tot februari duurt stiekem wel erg lang:p
 
Ik wil straks ook graag een SSB als hij weer binnen is. Hoeveel komen er in februari?
 
Toevallig nog een HD flat bench in de showroom aanwezig? :)
 
Thanks! Ga ik ff overwegen om dan maar meteen een calf block te nemem :)

Toevallig nog een atx ssb beschikbaar vanuit de showroom? Wachten tot februari duurt stiekem wel erg lang:p
Wij hebben wel een ATX Safety Squat Bar in de showroom maar die is helaas niet te koop.

Ik wil straks ook graag een SSB als hij weer binnen is. Hoeveel komen er in februari?
Zoals het nu uitziet zullen er in februari meer dan genoeg exemplaren binnenkomen, echter gaat het hard met de pre-orders dus hoe dit over anderhalve maand uitziet weet ik niet. Een pre-order is altijd slim, indien gewenst kan dit via e-mail.

Toevallig nog een HD flat bench in de showroom aanwezig? :)
Deze staat helaas niet opgesteld in de showroom.
 
Fitness Seller
Ik overweeg de ATX dip belt of de ATX belt squat belt aan te schaffen.
Idee is om met 1 riem zowel dips/chins als belt squats te doen.
Belastbaarheid van 100kg is opzich voldoende gezien ik de beltsquats als secundaire oefening met minder gewicht en meer reps doe...
Zijn er nog grote voor en nadelen aan een van beide in deze die ik niet over t hoofd moet zien?
 
Fitness Seller
Ik overweeg de ATX dip belt of de ATX belt squat belt aan te schaffen.
Idee is om met 1 riem zowel dips/chins als belt squats te doen.
Belastbaarheid van 100kg is opzich voldoende gezien ik de beltsquats als secundaire oefening met minder gewicht en meer reps doe...
Zijn er nog grote voor en nadelen aan een van beide in deze die ik niet over t hoofd moet zien?
Het zijn niet voor niets twee verschillende riemen voor twee verschillende toepassingen. Je kunt een normale dip belt wel voor belt squats gebruiken maar dat zal niet even handig of comfortabel zijn als met een belt squat belt. En andersom is dippen met een belt squat belt ook niet heel handig.

De belastbaarheid van de ATX Dip Belt ligt in de praktijk waarschijnlijk nog wel wat hoger dus dat zou geen probleem moeten zijn.
 
Het zijn niet voor niets twee verschillende riemen voor twee verschillende toepassingen. Je kunt een normale dip belt wel voor belt squats gebruiken maar dat zal niet even handig of comfortabel zijn als met een belt squat belt. En andersom is dippen met een belt squat belt ook niet heel handig.

De belastbaarheid van de ATX Dip Belt ligt in de praktijk waarschijnlijk nog wel wat hoger dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Top, besteld: 100223057
Ik kijk vooral uit naar het calf block, de chain collars en de dip belt :)

Enkel een enigenaardigheidje met verzendkosten ontdekt, bedrag van 199.95 wordt gerekend als 200+ maar klantenservice gaf aan dit op te pakken, dus zal ongetwijfeld goed komen.
 
Top, besteld: 100223057
Ik kijk vooral uit naar het calf block, de chain collars en de dip belt :)

Enkel een enigenaardigheidje met verzendkosten ontdekt, bedrag van 199.95 wordt gerekend als 200+ maar klantenservice gaf aan dit op te pakken, dus zal ongetwijfeld goed komen.
Bedankt voor de bestelling!

Verzendkosten worden gebaseerd op het bedrag exclusief btw, hierbij wordt uitgegaan van het normale btw tarief (21%). Waarschijnlijk heb je producten van het lage btw tarief (9%) in je bestelling, zoals onze instructieboekjes. Omdat je zo dicht tegen de drempelwaarde aan zit, valt het bedrag exclusief btw dan waarschijnlijk net boven de drempelwaarde. Wij zullen het verschil terugbetalen :)
 
Bedankt voor de bestelling!

Verzendkosten worden gebaseerd op het bedrag exclusief btw, hierbij wordt uitgegaan van het normale btw tarief (21%). Waarschijnlijk heb je producten van het lage btw tarief (9%) in je bestelling, zoals onze instructieboekjes. Omdat je zo dicht tegen de drempelwaarde aan zit, valt het bedrag exclusief btw dan waarschijnlijk net boven de drempelwaarde. Wij zullen het verschil terugbetalen :)

Thanks!! vond t al zo gek dat met €1 minder het opeens wel lager werd gerekend :p
Zit inderdaad paar euro aan boekjes bij, en dan is een verschil van paar cent zo overbrugd :)
 
Wij hebben wel een ATX Safety Squat Bar in de showroom maar die is helaas niet te koop.


Zoals het nu uitziet zullen er in februari meer dan genoeg exemplaren binnenkomen, echter gaat het hard met de pre-orders dus hoe dit over anderhalve maand uitziet weet ik niet. Een pre-order is altijd slim, indien gewenst kan dit via e-mail.


Deze staat helaas niet opgesteld in de showroom.
Misschien ben ik blind, maar ik kan gene pre-order functie vinden. :o

Kan ik gewoon een mail sturen dat ik er graag een wil reserveren?
 
Misschien ben ik blind, maar ik kan gene pre-order functie vinden. :o

Kan ik gewoon een mail sturen dat ik er graag een wil reserveren?
Dat kan zoals aangegeven inderdaad via mail :)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Thanks!! vond t al zo gek dat met €1 minder het opeens wel lager werd gerekend :p
Zit inderdaad paar euro aan boekjes bij, en dan is een verschil van paar cent zo overbrugd :)

Over service gesproken: alles dezelfde dag verzonden en de verzendkosten ook direct netjes gecorrigeerd en verrekend.

Ik geloof gerust dat er concurrenten zijn die onder jullie prijs zitten, maar op t gebied van prijs-kwaliteit en service zijn jullie nog wel ongeëvenaard :p
 
Over service gesproken: alles dezelfde dag verzonden en de verzendkosten ook direct netjes gecorrigeerd en verrekend.

Ik geloof gerust dat er concurrenten zijn die onder jullie prijs zitten, maar op t gebied van prijs-kwaliteit en service zijn jullie nog wel ongeëvenaard :p
Thanks! :cool:

De prijs-kwaliteitverhouding van onze producten is inderdaad erg scherp. Vaak zijn onze "dure" toestellen van bijvoorbeeld MegaTec of Barbarian Line per kilogram uiteindelijk toch nog goedkoper dan goedkopere en lagere kwaliteit merken.
 
Ram bar binnen, paar kleine krasjes op de bar bij ontvangst.
Na lang trainen met een cheapass bar is dit een wereld van verschil. Stuk fijner in de hand en 10x meer grip.

[afbeelding niet meer beschikbaar] https://imgur.com/a/yK8XgNP
 
Laatst bewerkt:
Ram bar binnen, paar kleine krasjes op de bar bij ontvangst.
Na lang trainen met een cheapass bar is dit een wereld van verschil. Stuk fijner in de hand en 10x meer grip.

[afbeelding niet meer beschikbaar] https://imgur.com/a/yK8XgNP
Top! Het verschil dat een goede barbell kan maken is inderdaad iets dat je gewoon moet ervaren :cool:
 
Ik heb sinds Mei 2017 zo'n ATX Ram. Specifiek gekocht omdat ik een bar wilde die kwa stijfheid het hardste op een Eleiko leek
Best tevreden van, zelfs boven de 300kg merk ik niet echt een verschil. Hij kan alleen niet zo goed tegen vochtige ruimtes zoals vorige garage...

Gezien het grote aantal nieuwe barbells, vroeg ik me af of er er een bijzit die een nog grotere stijfheid heeft dan de ATX Ram, en dan vooral in de +320kg range
 
Back
Naar boven