- Waardering
- 2.701
Beter teflonspray of siliconenspray, dat trekt minder vuil aan dan smeerolie of vet.@Fitness Seller Wat voor vet kan het beste gebruiken voor mijn (plate loaded) lat pulley?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter teflonspray of siliconenspray, dat trekt minder vuil aan dan smeerolie of vet.@Fitness Seller Wat voor vet kan het beste gebruiken voor mijn (plate loaded) lat pulley?
https://www.fitness-seller.nl/halterstang-onderhoudskit/@Fitness Seller Wat voor vet kan het beste gebruiken voor mijn (plate loaded) lat pulley?
Waarschijnlijk ook wel ergens dicht bij huis los te verkrijgen zonder het borsteltje.Voor een pulley zou ik toch de tips van @Fitness Seller zelf volgen.https://www.fitness-seller.nl/halterstang-onderhoudskit/
Die 3-in-1 olie werkt daar perfect voorWaarschijnlijk ook wel ergens dicht bij huis los te verkrijgen zonder het borsteltje.
Voor een pulley zou ik toch de tips van @Fitness Seller zelf volgen.
Teflon spray is bij de fietsenhandel wel te vinden denk ik. Wordt ook wel gebruikt om de ketting van een racefiets/mountainbike te smeren. Net omdat er niet zoveel vuiligheid in blijft plakken.
Bedankt voor de bestelling. Dat zijn hele mooie sinterklaascadeausBestelling gedaan 100221704...
Oh, kom er eens kijken tra la la...

Bestelling gedaan 100221704...
Oh, kom er eens kijken tra la la...
. Ik ben benieuwd.Haha, heerlijk fout toch

Joel Beukers? Ga voor goud!Haha, heerlijk fout toch
De Galaxy Bars zijn wel erg strak geworden vind ik
![]()

Die kun je hier bestellen (50 mm uitvoering):Bij de specialty bars van atx zit vaak een rubber ring om de schijf opname. Deze maakt dat het net wat prettiger is om de schijven goed vast te klemmen, dempt geluid in gebruik en zal ongetwijfeld zorgen voor vermindering van slijtage sporen zijn deze ringen ook los te bestellen?
Top dankjewel! Nog eventjes wachten op de kerstbonus voor een volle bestelling en komt t helemaal goedDie kun je hier bestellen (50 mm uitvoering):
https://www.fitness-seller.nl/rubberen-stoppers/

iets op de vloer is dus geen optieNee wij hebben daarvoor helaas geen opbergrek of iets degelijks. Dat wordt dus zelf knutselenHebben jullie nog eem creatieve oplossing of briljant idee voor t opbergen van barbarian leg lift accesoire? Overweeg om m aan de muur te hangen met eigen constructie, maar waarom t wiel uitvinden als jullie er al iets voor hebben...
Kanttekening is wel dat ik zeeeeeer beperkte ruimte hebiets op de vloer is dus geen optie

De ATX Cerakote Power Bars zijn prima geschikt voor afwerpen. De Cerakote coating is inderdaad wel gevoelig voor schade, dus je zult na een tijdje wel wat slijtage zien.@Fitness Seller hoe houden de ATX cerakote bars het vol met crossfit stijl oefeningen, c.q. het laten van vallen van de barbells met bumper plates?
Ik ben wat terughoudend met de keramische coating.
De Cerakote bars zijn voornamelijk leuk voor het oog, maar ik zoek ook een goeie all-purpose barbell.
De ATX Cerakote Power Bars zijn prima geschikt voor afwerpen. De Cerakote coating is inderdaad wel gevoelig voor schade, dus je zult na een tijdje wel wat slijtage zien.
De normale ATX Power Bars hebben een wat hogere psi waarde (trekkracht) en zijn dus nog wat sterker/duurzamer wanneer het aankomt op afwerpen. Daarom zijn deze echter ook wat duurder. En tot slot zijn er nog de ATX Competition Power Bar en de ATX Competition Weightlifting Bar.