Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor een pulley zou ik toch de tips van Fitness Seller zelf volgen.
Teflon spray is bij de fietsenhandel wel te vinden denk ik. Wordt ook wel gebruikt om de ketting van een racefiets/mountainbike te smeren. Net omdat er niet zoveel vuiligheid in blijft plakken.

Als je dan toch naar een fietsenwinkel gaat, haal dan teflon in een duppelflesje, dan komt het alleen daar waar je het wilt hebben. Zoiets als dit: https://www.sportshoppro.com/nl/shi...MI_sa2obOD3wIVGYXVCh05DQaWEAQYBiABEgLdRPD_BwE
 
Die ATX gold bar:eek:
Hebbe hebbe hebbe:o
Haha, heerlijk fout toch :o:roflol:

De Galaxy Bars zijn wel erg strak geworden vind ik :cool:

C11F3B59-D5B3-4CCD-8961-853E7791DDDD.jpeg
 
Haha, die gouden stang; geweldig! Is de prijs van deze stang al bekend?
 
De ATX Gold Bar is een 29 mm powerlifting bar (215.000 psi). Prijs € 299.
De ATX Galaxy Bars zijn 28,5 mm power bars (allround, 195.000 psi). Prijs € 249.

Bovenstaande screenshot komt overigens van onze Instagram story. Volg ons voor meer van dit soort updates.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Bij de specialty bars van atx zit vaak een rubber ring om de schijf opname. Deze maakt dat het net wat prettiger is om de schijven goed vast te klemmen, dempt geluid in gebruik en zal ongetwijfeld zorgen voor vermindering van slijtage sporen zijn deze ringen ook los te bestellen?
 
Hebben jullie nog eem creatieve oplossing of briljant idee voor t opbergen van barbarian leg lift accesoire? Overweeg om m aan de muur te hangen met eigen constructie, maar waarom t wiel uitvinden als jullie er al iets voor hebben...
Kanttekening is wel dat ik zeeeeeer beperkte ruimte heb :) iets op de vloer is dus geen optie
 
Hebben jullie nog eem creatieve oplossing of briljant idee voor t opbergen van barbarian leg lift accesoire? Overweeg om m aan de muur te hangen met eigen constructie, maar waarom t wiel uitvinden als jullie er al iets voor hebben...
Kanttekening is wel dat ik zeeeeeer beperkte ruimte heb :) iets op de vloer is dus geen optie
Nee wij hebben daarvoor helaas geen opbergrek of iets degelijks. Dat wordt dus zelf knutselen :)
 
Fitness Seller hoe houden de ATX cerakote bars het vol met crossfit stijl oefeningen, c.q. het laten van vallen van de barbells met bumper plates?
Ik ben wat terughoudend met de keramische coating.
De Cerakote bars zijn voornamelijk leuk voor het oog, maar ik zoek ook een goeie all-purpose barbell.
 
Fitness Seller hoe houden de ATX cerakote bars het vol met crossfit stijl oefeningen, c.q. het laten van vallen van de barbells met bumper plates?
Ik ben wat terughoudend met de keramische coating.
De Cerakote bars zijn voornamelijk leuk voor het oog, maar ik zoek ook een goeie all-purpose barbell.
De ATX Cerakote Power Bars zijn prima geschikt voor afwerpen. De Cerakote coating is inderdaad wel gevoelig voor schade, dus je zult na een tijdje wel wat slijtage zien.

De normale ATX Power Bars hebben een wat hogere psi waarde (trekkracht) en zijn dus nog wat sterker/duurzamer wanneer het aankomt op afwerpen. Daarom zijn deze echter ook wat duurder. En tot slot zijn er nog de ATX Competition Power Bar en de ATX Competition Weightlifting Bar.
 
De ATX Cerakote Power Bars zijn prima geschikt voor afwerpen. De Cerakote coating is inderdaad wel gevoelig voor schade, dus je zult na een tijdje wel wat slijtage zien.

De normale ATX Power Bars hebben een wat hogere psi waarde (trekkracht) en zijn dus nog wat sterker/duurzamer wanneer het aankomt op afwerpen. Daarom zijn deze echter ook wat duurder. En tot slot zijn er nog de ATX Competition Power Bar en de ATX Competition Weightlifting Bar.

De bedoeling is dat de vriendin meer gaat afwerpen c.q. crossfit gaat doen, en ikzelf voornamelijk squat,bench, deadlift, soms moet je dus een compromis maken.
Hoe past de ATX Ram Bar in dit plaatje? Ik lees hier goeie reviews over op het forum.
 
Back
Naar boven