AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

De bedoeling is dat de vriendin meer gaat afwerpen c.q. crossfit gaat doen, en ikzelf voornamelijk squat,bench, deadlift, soms moet je dus een compromis maken.
Hoe past de ATX Ram Bar in dit plaatje? Ik lees hier goeie reviews over op het forum.
Ik zou de ATX Ram Bar of de ATX Competition Powerlifting Bar aanraden.

Voor je vriendin zou je de ATX Women's Bar (in mooi roze ;)) kunnen overwegen aangezien die een kleinere diameter heeft, een mildere grip en geen center knurl. Dat is voor je vriendin waarschijnlijk een stuk prettiger dan olympische lifts met één van de barbells hierboven uit te voeren.
 
Ik zou de ATX Ram Bar of de ATX Competition Powerlifting Bar aanraden.

Voor je vriendin zou je de ATX Women's Bar (in mooi roze ;)) kunnen overwegen aangezien die een kleinere diameter heeft, een mildere grip en geen center knurl. Dat is voor je vriendin waarschijnlijk een stuk prettiger dan olympische lifts met één van de barbells hierboven uit te voeren.

Ze is gelukkig een 20KG Bar gewend in de sportschool, ik moest al concessies doen op de powercage (word een groene).
Situatie is dat we in de running zijn om een huis met garage te kopen en deze willen inrichten als gym( *edit, de garage dan he), in de loop van volgend jaar, dus we proberen binnen ons budget zo compleet mogelijk te zijn.
 
Ze is gelukkig een 20KG Bar gewend in de sportschool, ik moest al concessies doen op de powercage (word een groene).
Situatie is dat we in de running zijn om een huis met garage te kopen en deze willen inrichten als gym, in de loop van volgend jaar, dus we proberen binnen ons budget zo compleet mogelijk te zijn.
Consessies doen op de cage, wordt een groene. Weet je zeker dat het consessies waren gezien je de hulk (groen) op je avatar hebt staan haha!
 
Consessies doen op de cage, wordt een groene. Weet je zeker dat het consessies waren gezien je de hulk (groen) op je avatar hebt staan haha!

Touché , maar mijn eerste keus was een zwarte barbarian line cage, er staat nu een groene fortex in het budget.
 
Touché , maar mijn eerste keus was een zwarte barbarian line cage, er staat nu een groene fortex in het budget.
Haha, dan heb je nu twee opties:
  1. Je zegt tegen je vriendin dat het groene Fortex rack uitverkocht is, zoals aangegeven onze website. De nieuwe Fortex racks worden namelijk pas in april of mei verwacht en het is nog niet zeker of wij dan weer deze kleuren zullen aanbieden of alleen de zwarte racks. Dan zou je wellicht toch de Barbarian kunnen kopen :cool:

  2. Er ligt hier toevallig nog één groen exemplaar van het Fortex Power Rack (staat dus niet op de website). Die kan ik voor je aan de kant houden als je deze toch wil hebben en je vriendin blij wil maken ;)
 
Haha, dan heb je nu twee opties:
  1. Je zegt tegen je vriendin dat het groene Fortex rack uitverkocht is, zoals aangegeven onze website. De nieuwe Fortex racks worden namelijk pas in april of mei verwacht en het is nog niet zeker of wij dan weer deze kleuren zullen aanbieden of alleen de zwarte racks. Dan zou je wellicht toch de Barbarian kunnen kopen :cool:

  2. Er ligt hier toevallig nog één groen exemplaar van het Fortex Power Rack (staat dus niet op de website). Die kan ik voor je aan de kant houden als je deze toch wil hebben en je vriendin blij wil maken ;)

Ons tijdsbestek ligt rond augustus , dus goed om te weten dat het dan toch de barbarian word. :D
 
Oh, augustus pas :o Tegen die tijd heb je misschien wel weer keuze uit andere barbells en racks haha!

Ja, maar ik ben al bezig met het budget samen te stellen, dus dan is het wel handig om te weten wat het precies gaat worden. ( Ik heb een uitgebreide Excel sheet :p)
 
Hoi FS,
Een poosje terug is er iets besproken over monolift haken voor barbarian powercage. Is er al iets bekend over de beschikbaarheid?
 
Hoi FS,
Een poosje terug is er iets besproken over monolift haken voor barbarian powercage. Is er al iets bekend over de beschikbaarheid?
Die worden in februari of maart pas verwacht helaas, momenteel nog in productie. Maar ze zijn echt heel indrukwekkend geworden :cool:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Beste FS,

Ik heb het Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley nu ongeveer zo'n 4 jaar.
Vandaag heb ik voor het eerst Rack Pulls gedaan, ik heb ze gedaan op de Noodsteunen. Gewicht was 150kg totaal.
Kunnen ze dit aan? Zo ja, tot hoeveel kunnen ze aan?
 
Beste FS,

Ik heb het Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley nu ongeveer zo'n 4 jaar.
Vandaag heb ik voor het eerst Rack Pulls gedaan, ik heb ze gedaan op de Noodsteunen. Gewicht was 150kg totaal.
Kunnen ze dit aan? Zo ja, tot hoeveel kunnen ze aan?
Qua gewicht zal dat prima kunnen, dit rack heeft 25 mm dikke pinnen. Maar noodsteunen zijn bedoeld als noodopvang, als er na talloze rack pulls toch iets zou verbuigen aan de pinnen dan valt dat niet onder de garantie.
 
Beste FS,

Ik heb het Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley nu ongeveer zo'n 4 jaar.
Vandaag heb ik voor het eerst Rack Pulls gedaan, ik heb ze gedaan op de Noodsteunen. Gewicht was 150kg totaal.
Kunnen ze dit aan? Zo ja, tot hoeveel kunnen ze aan?
Zou ik persoonlijk niet doen. Zal niet zo goed zijn voor je rack uiteindelijk. Ikzelf heb blokken gemaakt van balken met rubber op om block pulls te doen.

Ook zijn rack pulls erg slecht voor je barbell. Krijg je kromme bar van. Dus beter blokken maken.
 
Zou ik persoonlijk niet doen. Zal niet zo goed zijn voor je rack uiteindelijk. Ikzelf heb blokken gemaakt van balken met rubber op om block pulls te doen.

Ook zijn rack pulls erg slecht voor je barbell. Krijg je kromme bar van. Dus beter blokken maken.
Block pulls zijn inderdaad de beste oplossing voor je trainingsmateriaal, zowel je barbell als je rack :thumb:
 
Zou ik persoonlijk niet doen. Zal niet zo goed zijn voor je rack uiteindelijk. Ikzelf heb blokken gemaakt van balken met rubber op om block pulls te doen.

Ook zijn rack pulls erg slecht voor je barbell. Krijg je kromme bar van. Dus beter blokken maken.
Thnx! Heb je een voorbeeld nog van hoe je ze gemaakt hebt?
Mijn barbel begint helaas al wel wat krom te raken, dus wil niet dat het verder gaat


Qua gewicht zal dat prima kunnen, dit rack heeft 25 mm dikke pinnen. Maar noodsteunen zijn bedoeld als noodopvang, als er na talloze rack pulls toch iets zou verbuigen aan de pinnen dan valt dat niet onder de garantie.
Ja daar was ik al bang voor
Block pulls zijn inderdaad de beste oplossing voor je trainingsmateriaal, zowel je barbell als je rack :thumb:
Ga is kijken of ik iets kan maken.
 
Thnx! Heb je een voorbeeld nog van hoe je ze gemaakt hebt?
Mijn barbel begint helaas al wel wat krom te raken, dus wil niet dat het verder gaat



Ja daar was ik al bang voor

Ga is kijken of ik iets kan maken.

https://www.garage-gyms.com/super-easy-super-durable-diy-pulling-blocks/

Vrij simpel en bizar zwaar belastbaar, maar wel veel materiaal voor nodig, weet niet hoe zwaar je wilt gaan? Anders kan je me aanzienlijk minder hout ook wel wat knutselen, maar moet je net ff wat netter werken :)
 
SandJ
hier zijn mijn blocks

SAM_0503.JPG


SAM_0505.JPG


SAM_0506.JPG


SAM_0507.JPG
 
Gisteren een RAM bar besteld (100222739) voor mijn homegym, enig idee wanneer ik die thuis kan verwachten?
 
Back
Naar boven