dorus2828
Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Past deze op het fortex rack?
Past deze op het fortex rack?
Constructie van de Barbarian is 75x75mm, Fortex 60x60mm.
Nee helaas, ander formaat gaten.
Helaas!

Ik ben bang van niet, we hebben niet snel B-kwaliteit rubbertegels (niet dat ik me ooit kan herinneren).@Fitness Seller , hebben jullie enkele vierkante meters rubberen tegels liggen tegen een voordelige prijs (uit overstock, lichte kleurverschillen, kleine schade.. gebruikt.)
Ik vind jullie,rubberen tegels super maar buiten mijn budget
Grtz

Eerste echte foto's van het ATX Combo Rack (voorheen waren 3D renders).
Duidelijk ook prima geschikt voor bodybuilders
![]()
![]()
Alle foto's van het ATX Combo Rack staan nu online. Enjoy!Pls post geen zo een foto's das slecht voor mij! Wat een ding man!!

@FS; die Barbarian Monolift ziet er geweldig uit, zo compact!
Er lijkt geen contra-gewicht te zijn maar een soort veer, ik ben erg benieuwd.
Op de foto's zie ik dat je zelfs met een laag gewicht al uitslag hebt van de J-cups.
Het lijkt een geweldig ontwerp!

Kun je toelichten waarom je dit een teleurstellend ontwerp vindt? Wij denken juist dat dit de toekomst van monolifts zal zijn. Onze ingenieur wilde af van het standaard ontwerp met een lomp contragewicht. Overigens ontwerpt dezelfde ingenieur alle MegaTec, Barbarian Line en ATX producten dus dit kun je gewoon zien als een equivalent van (en doorontwikkeling op) de ATX uitvoeringOkay, nog nooit uit een monolift gesquat zeker ?
Design van barbarian is vreselijk teleurstellend want ik verwachtte een equivalent van Rogue, of toch op zijn minste ATX. Maar die concurrentie is moordend.
Dus ze hebben een speelgoedje gemaakt dat er uit ziet als een monolift, voor mensen die slechts recreatieve gewichtjes doen , aan een dumpingsprijs.
Slim. Dat was nog niet op de markt.

Kun je toelichten waarom je dit een teleurstellend ontwerp vindt? Wij denken juist dat dit de toekomst van monolifts zal zijn. Onze ingenieur wilde af van het standaard ontwerp met een lomp contragewicht. Overigens ontwerpt dezelfde ingenieur alle MegaTec, Barbarian Line en ATX producten dus dit kun je gewoon zien als een equivalent van (en doorontwikkeling op) de ATX uitvoering
Deze Barbarian Monolift is slanker, lichter, makkelijker te verstellen en goedkoper. De functionaliteit is precies hetzelfde als met een contragewicht en de haak zal bij dit ontwerp zelfs nog nog wat sneller terugklappen. Dit "speelgoedje” is belastbaar tot ruim 300 kg en Europees gecertificeerd (EN 20957 I.II.IV - S) voor professionele toepassingen![]()
Je geeft een uitvoerige beschrijving van de werking van de ATX Monolift maar die is bij de Barbarian nagenoeg hetzelfde. Het enige verschil is dat het wegklappen niet wordt veroorzaakt door een zwaar contragewicht maar door een industriële veer, echter is het resultaat hetzelfde. Verder gebruikt de constructie natuurlijk staaldiktes die erop berekend zijn om zware gewichten te kunnen dragen. Het product is niet voor niets Europees gecertificeerd met een bruikbare (niet statische) belastbaarheid van 300 kg. Er zijn monolifts van andere merken te vinden die aanzienlijk dunner staal gebruiken in hun constructie. De 25 mm pinnen (twee stuks) van de Barbarian zijn overigens ook dikker dan de 20 mm pinnen van ATX of de 15,8 mm pinnen van Rogue, mocht je dat belangrijk vinden.Hou dat ATX design maar. Komende van een ingenieur die werkt aan 3D metaalprinters, en 300+ squat met variabel weight.

Nog niet, over twee tot drie weken komt het product binnen en dan zullen er foto's en video's gemaakt worden.Is er al een filmpje van de barbarian monolift attachment