MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.161
Hoe stevig zijn die drop blocks? Kan je ze ook gebruiken voor block-pulls (of DL als jezelf op een verhoging staat) of zijn ze daar eigenlijk te zacht voor.
Die zijn erg stevig maar de barbell zal natuurlijk altijd een klein beetje wegzakken.

Aan de hand van deze foto krijg je misschien een goed beeld (220 kg halterstang + lichaamsgewicht):

atx-dro-detail06.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi spul hebben jullie.

Ik begrijp dat de barbarian monolift over twee weekjes beschikbaar komt. Is er al een datum te noemen?

• #10.163
Na lang wachten eindelijk de ATX SSB kunnen bestellen vandaag. :clap:

Heb weer wat besteld komt zo binnen extra bankje ez bar en nog wat grut. Ook 2e powerrack van powercage komt eraan en coc grippers. Waarom verkopen jullie die niet fitness seller? (Cocs)

• #10.166
Bestaat er een kans dat jullie ooit MAG grips cable attachments gaan verkopen, of een variant erop zelf gaan maken?

Is er een kans dat er een stackweight latpulldown van ATX ofzo komt? Net wat steviger / fijner afgewerkt / ietsje groter dan de barbarian variant? Daar zou ik op termijn wel interesse in hebben (mits geen 2000 euro :p ).
Heb nu de barbarian plate loaded, maar er is weinig op de markt tussen dit en meteen heel dure merken.
Rogue heeft zoiets, maar met een aburd prijskaartje: https://www.roguefitness.com/lat-pulldown-low-row-stand-alone

Waarom niet gewoon barbarian plate loaded genomen dan?

• #10.169
Bestaat er een kans dat jullie ooit MAG grips cable attachments gaan verkopen, of een variant erop zelf gaan maken?

Is er een kans dat er een stackweight latpulldown van ATX ofzo komt? Net wat steviger / fijner afgewerkt / ietsje groter dan de barbarian variant? Daar zou ik op termijn wel interesse in hebben (mits geen 2000 euro :p ).
Heb nu de barbarian plate loaded, maar er is weinig op de markt tussen dit en meteen heel dure merken.
Toevallig zullen we eind deze maand alle PRIME RO-T8 grepen in het assortiment hebben.

Via deze link zul je over een week of twee alle modellen kunnen zien, momenteel staan enkel nog de Handles online:
https://www.fitness-seller.nl/catalogsearch/result/?q=Prime

De ontwerpen voor de ATX lat pulley opties (geïntegreerd in de nieuwe model Racks) zijn zo goed als klaar. Ik denk dat een vrijstaande pulley ooit wel zal komen maar daar kan ik nu nog geen tijdsindicatie voor geven.

Heb eens gegoogled, de 4N1 ziet er wel goed uit, maar ben wat bang voor de prijs :p

• #10.174
Ziet er goed uit!

Hallo. Ik heb de olympische 50mm dumbells die tot 100kg belastbaar zijn. Hoe kan ik er 100kg opkrijgen met 5kg schijven? Atx schijven 5kg 1.8cm kom ik met 5cm sluiters tot 14 schijven per dumbell 75kg dus. Met compressie sluiters tot 85kg. Tips iemand? Wil geen 30cm+ diameter schijven erop. Zijn er ook langere 50mm dumbell stangen?

• #10.176
Hallo. Ik heb de olympische 50mm dumbells die tot 100kg belastbaar zijn. Hoe kan ik er 100kg opkrijgen met 5kg schijven? Atx schijven 5kg 1.8cm kom ik met 5cm sluiters tot 14 schijven per dumbell 75kg dus. Met compressie sluiters tot 85kg. Tips iemand? Wil geen 30cm+ diameter schijven erop. Zijn er ook langere 50mm dumbell stangen?
Dat ga je niet redden met 5 kg halterschijven. Dan zul je toch echt zwaardere halterschijven moeten gebruiken, bijvoorbeeld van 10 kg.

• #10.178
Ja idd en inzake langere dumbell stangen hebben jullie dat of moet ik dat custom laten maken ofzo mss bij die Henk?
Wij bieden enkel deze 51 cm lange dumbbellstangen aan. Ik weet niet of Henk gelagerde sleeves kan aanbieden maar een normale uitvoering (niet gelagerd) zal niet moeilijk zijn lijkt mij.

Wil je die alleen voor rows gebruiken? Heb wel eens wat gezien met een verhoogd handvat, een soort van mini farmerswalkhandle zeg maar. Dan is 10kg schijven gebruiken wel te doen.

Hee wil ze gebruiken voor dumbell presses en rows. En wellicht shoulder presses ooit :D bedankt voor de tip iig.

Wij bieden enkel deze 51 cm lange dumbbellstangen aan. Ik weet niet of Henk gelagerde sleeves kan aanbieden maar een normale uitvoering (niet gelagerd) zal niet moeilijk zijn lijkt mij.

Hmm even met henk overleggen dan. Ik heb jullie setje nu is prima voor het reguliere werk tot 50 60 kilo hoor maar wil gewoon wat extremer te werk gaan :D

Terug
Naar boven