MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mam, man, ik zou dat ding echt graag hebben ... maar ik heb er geen plaats voor ... :(

Ik vind de prijs voor dat ding, in vergelijking met de concurrentie, best goed te doen.
Goedkoop is anders, maar voor een heel aantal gemotiveerde lifters nog wel te doen.
 
Mam, man, ik zou dat ding echt graag hebben ... maar ik heb er geen plaats voor ... :(

Ik vind de prijs voor dat ding, in vergelijking met de concurrentie, best goed te doen.
Goedkoop is anders, maar voor een heel aantal gemotiveerde lifters nog wel te doen.
Inderdaad, de prijs is zeer scherp vergeleken met de gerenommeerde merken en combo racks met soortgelijke specs :)

Maar voor thuisgebruikers blijft het een flink pak geld natuurlijk...
 
Mam, man, ik zou dat ding echt graag hebben ... maar ik heb er geen plaats voor ... :(

Ik vind de prijs voor dat ding, in vergelijking met de concurrentie, best goed te doen.
Goedkoop is anders, maar voor een heel aantal gemotiveerde lifters nog wel te doen.
Oooh zo zalig!! Moest ik alleen wonen en gezn vrouwtje hebben stond die bij mij!
 
Jij hebt meer plaats dan ik heb. Zet die Fortex maar alvast op 2dehands.be. :D
Haha ja ik zou het direct doen maarja. Voor zulke dingen houd het vrouwtje me dan eens tegen haha.
 
Oef dat doet me pijn

Waarschijnlijk moet je tot mei wachten(!)
Alternatieve oplossing: neem contact op met powercage!
Had hetzelfde probleem als jij.
Ben zeer tevreden over deze spotter arms (en ook dipsteun) voor mijn Fortex rek via powercage nl!

B25DAA70-A1BE-4C4E-BD91-97839BEB22E2.jpeg
 
Waarschijnlijk moet je tot mei wachten(!)
Alternatieve oplossing: neem contact op met powercage!
Had hetzelfde probleem als jij.
Ben zeer tevreden over deze spotter arms (en ook dipsteun) voor mijn Fortex rek via powercage nl!

Bekijk bijlage 440367

Heb inmiddels via Fitness-seller "dankzij dit forum" een setje Fortex arms kunnen verkrijgen die nog in de showroom lagen. Waren zonder plastic bescherming maar dat heb ik dr zelf maar op gelijmd, geen probleem.

Toch bedankt voor het meedenken!!
 
Fitness Seller, mijn complimenten!
De bestelling die ik wilde uiteindelijk via de klantenservice besteld, daar werd mij verteld dat het wel eens 3 weken kon duren.
Gisteren alles al binnen gekregen! Dus maar een weekje hoeven wachten :D
De ATX bumperplates vanochtend uitgeprobeerd, wat een genot!
Ook de hex dumbbells liggen zeer fijn in de hand!
 
Fitness Seller, mijn complimenten!
De bestelling die ik wilde uiteindelijk via de klantenservice besteld, daar werd mij verteld dat het wel eens 3 weken kon duren.
Gisteren alles al binnen gekregen! Dus maar een weekje hoeven wachten :D
De ATX bumperplates vanochtend uitgeprobeerd, wat een genot!
Ook de hex dumbbells liggen zeer fijn in de hand!
Top! Altijd fijn natuurlijk als een levering eerder binnenkomt dan verwacht (vaak is het andersom haha :p)
 
30mm deadlift bar bij fitness seller besteld.
Ik ben super tevreden, met voorsprong mijn beste 30mm bar, fijne knurling.
Levering zoals altijd super. Bar ingepakt alsof het een bar van goud is :)

image.jpg
 
30mm deadlift bar bij fitness seller besteld.
Ik ben super tevreden, met voorsprong mijn beste 30mm bar, fijne knurling.
Levering zoals altijd super. Bar ingepakt alsof het een bar van goud is :)
Super, wij zijn blij dat de 30 mm pro barbell zo goed bevalt bij klanten!
 
Back
Naar boven