- Waardering
- 2.701
Je had gelijk, de maten bij de productbeschrijving klopten niet meer! Ik heb de juiste maten nu erbij gezet, bedankt.@ FS, ik heb deze week het volgende product besteld:
PowerSports Gewichthefriem – Nylon maat M omdat ik een taille omtrek heb van ongeveer 80 cm maar ik krijg deze riem met geen mogelijkheid strak genoeg.
Ik denk dat het een goede riem is maar ik vraag me zelfs af of maat S niet te groot is voor mij want ik heb heel veel ruimte in de maat M riem.
De maten die staan aangegeven kloppen niet hoor.
Indien gewenst kun je jouw riem ruilen voor maat S (75 - 92 cm), stuur in dat geval even een privebericht of e-mail met je naam en bestelnummer.
We hebben al vaker oudere halterschijven aangeboden of in de uitverkoop gedaan maar die zijn altijd snel uitverkochtHelisports verkocht een tijdje geleden "tweedehands"-schijven van 15 en 20kg aan 1euro/kg. Is dat misschien ook geen goed idee voor jullie?
Over een tijdje zullen we waarschijnlijk weer een aantal oude halterschijven en toestellen aanbieden, die liggen momenteel nog allemaal opgeslagen in het oude magazijn.

.