XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
@ FS, ik heb deze week het volgende product besteld:
PowerSports Gewichthefriem – Nylon maat M omdat ik een taille omtrek heb van ongeveer 80 cm maar ik krijg deze riem met geen mogelijkheid strak genoeg.
Ik denk dat het een goede riem is maar ik vraag me zelfs af of maat S niet te groot is voor mij want ik heb heel veel ruimte in de maat M riem.
De maten die staan aangegeven kloppen niet hoor.
Je had gelijk, de maten bij de productbeschrijving klopten niet meer! Ik heb de juiste maten nu erbij gezet, bedankt.

Indien gewenst kun je jouw riem ruilen voor maat S (75 - 92 cm), stuur in dat geval even een privebericht of e-mail met je naam en bestelnummer.

Helisports verkocht een tijdje geleden "tweedehands"-schijven van 15 en 20kg aan 1euro/kg. Is dat misschien ook geen goed idee voor jullie?
We hebben al vaker oudere halterschijven aangeboden of in de uitverkoop gedaan maar die zijn altijd snel uitverkocht ;) Over een tijdje zullen we waarschijnlijk weer een aantal oude halterschijven en toestellen aanbieden, die liggen momenteel nog allemaal opgeslagen in het oude magazijn.

We hebben al vaker oudere halterschijven aangeboden of in de uitverkoop gedaan maar die zijn altijd snel uitverkocht ;) Over een tijdje zullen we waarschijnlijk weer een aantal oude halterschijven en toestellen aanbieden, die liggen momenteel nog allemaal opgeslagen in het oude magazijn.

Ok, Laat hier maar iets weten als er zo'n promotie is en dan koop ik mij nog wat van 20kg schijven. Is altijd handig. :)

Ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden is. Als het met rembours een week moet duren voor dat de bestelling word verzonden zou het dan even bij de site gezet kunnen worden? Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn producten ontvangen en hou niet zo van dit soort verrasingen.

• #1.004
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden is. Als het met rembours een week moet duren voor dat de bestelling word verzonden zou het dan even bij de site gezet kunnen worden? Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn producten ontvangen en hou niet zo van dit soort verrasingen.
Dat heeft in dit geval niets met het feit te maken dat je de bestelling onder rembours hebt geplaatst, wij hebben deze week twee dagen niets kunnen versturen in verband met het binnenkomen van een groot aantal artikelen. Als je niet tevreden bent met de service kun je de bestelling nog gewoon annuleren, aangezien deze nog niet is verzonden.

Edit: Ik heb op de betreffende pagina wel vermeld dat bestellingen onder rembours bij grote drukte een lagere prioriteit krijgen.

Dat heeft in dit geval niets met het feit te maken dat je de bestelling onder rembours hebt geplaatst, wij hebben deze week twee dagen niets kunnen versturen in verband met het binnenkomen van een groot aantal artikelen. Als je niet tevreden bent met de service kun je de bestelling nog gewoon annuleren, aangezien deze nog niet is verzonden.

Edit: Ik heb op de betreffende pagina wel vermeld dat bestellingen onder rembours bij grote drukte een lagere prioriteit krijgen.
Krijgt een vooruit betaalde bestelling van bijvoorbeeld 30 euro meer prioriteit dan een rembours bestelling van 750 euro?

• #1.006
Krijgt een vooruit betaalde bestelling van bijvoorbeeld 30 euro meer prioriteit dan een rembours bestelling van 750 euro?
Ja, als het extreem druk zou zijn wordt de bestelling van 30 euro die al betaald is eerder verwerkt.

Maar kleine bestellingen en grote bestellingen van toestellen worden sowieso apart afgehandeld en verwerkt, tussen deze bestellingen is dus geen sprake van verschillende prioriteit.

Ik heb net de status van mijn bestelling nagekeken, en het powerrack is blijkbaar 3 dagen geleden verzonden :thumbs:

Wordt er eigenlijk een afspraak gemaakt of zo voor aflevering, want ik ben niet heel de dag thuis of zo.

• #1.008
Ik heb net de status van mijn bestelling nagekeken, en het powerrack is blijkbaar 3 dagen geleden verzonden :thumbs:

Wordt er eigenlijk een afspraak gemaakt of zo voor aflevering, want ik ben niet heel de dag thuis of zo.
Normaal gesproken wel ja. Sommige leveranciers proberen wel eens te leveren zonder eerst een afspraak te maken, mocht je dan echter niet thuis zijn dan zullen ze alsnog contact met je opnemen.

Zou je me kunnen vertellen wanneer bestelnummer: 102639 ongeveer verzonden gaat worden?
Ik zag dat het product dat niet op voorraad was nu weer voorradig is op de site. Bij de bestelling staat er echter nogsteeds 'actuele status: niet voorradig'.

Alvast bedankt.

doe rustig flapdrol!
fitness-seller is een gerenomeerd bedrijf..
die komen hun afspraken heus wel na

doe rustig flapdrol!

+1

Ik wou er niets van zeggen, maar ik word ook een beetje moe van dat gedram. Dat kan toch wel offline, daar heeft niemand die deze thread volgt iets aan.

• #1.012
Zou je me kunnen vertellen wanneer bestelnummer: 102639 ongeveer verzonden gaat worden?
Ik zag dat het product dat niet op voorraad was nu weer voorradig is op de site. Bij de bestelling staat er echter nogsteeds 'actuele status: niet voorradig'.

Alvast bedankt.
De productstatus die bij de bestelgeschiedenis staat weergegeven is de status op het moment dat de bestelling werd geplaatst, dit wordt niet meer geupdate.

Alle artikelen zijn nu inderdaad voorradig, je bestelling zal spoedig worden verzonden.

Ok super!

doe rustig flapdrol!
Dat zal allemaal wel, maar je heb vaak genoeg van die boeren die zelf met hun apenregeltjes komen en dan zelf bepalen wanneer ze iets versturen.

Maar goed mijn bestelling is teminste verzonden.

Ik heb vrijdag een bestelling gedaan (maar nog niet betaald). Ik zou echter graag nog die Barbarian Wrist Bandages daarbij hebben. Kan jij op een of andere manier ervoor zorgen dat die bij mijn bestelling komen? Zodat ik dan maar 1 keer verzendkosten moet betalen? Of is het echt nodig dat ik ze apart bestel?

Ik heb vandaag eindelijk mijn bestelling ontvangen. Maar heb daarbij niet die grondmatten ontvangen ter waarde van 81 euro. Ik vraag mij af hoe ik deze alsnog kan ontvangen. Maar ben wel erg tevreden met de Barbarian spullen die ik wel heb ontvangen, kreeg meteen zin om mijn Bodycraft bank het raam uit te fl*kkeren.

• #1.017
Ik heb vrijdag een bestelling gedaan (maar nog niet betaald). Ik zou echter graag nog die Barbarian Wrist Bandages daarbij hebben. Kan jij op een of andere manier ervoor zorgen dat die bij mijn bestelling komen? Zodat ik dan maar 1 keer verzendkosten moet betalen? Of is het echt nodig dat ik ze apart bestel?
Aangezien je toch nog niet betaald hebt kunt je het beste gewoon een nieuwe bestelling plaatsen met alle gewenste artikelen. Vermeld hier of bij de nieuwe bestelling even wat het bestelnummer van de oude bestelling is en dan zal ik die annuleren!

Ik heb vandaag eindelijk mijn bestelling ontvangen. Maar heb daarbij niet die grondmatten ontvangen ter waarde van 81 euro. Ik vraag mij af hoe ik deze alsnog kan ontvangen. Maar ben wel erg tevreden met de Barbarian spullen die ik wel heb ontvangen, kreeg meteen zin om mijn Bodycraft bank het raam uit te fl*kkeren.
Stuur even een e-mail met je bestelnummer dan zal ik het nakijken en verder per e-mail afhandelen.

Hallo fitness seller,

Ik had 27 januari een bestelling gedaan 2 dagen later veranderde de status naar wordt verwerkt. Maar tot op heden heb ik geen bericht gehad en ook geen antwoord op mijn vraag bij het bestelde product.

Ik weet dat het goed komt:) wil alleen zo snel mogelijk met die handel aan de slag:p.

Mijn klantnummer: 102651

Terug
Naar boven