AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Er staat bij mijn bestelling dat deze verzonden is. Maar hoe lang duurt het ongeveer voor dat ik mijn bestelling ontvang? Zou het gewicht er nog wat mee te maken kunnen hebben (mijn bestelling was ongeveer 75kg)? Want meestal krijg je je bestelling een dag na dat het verstuurd is.
Normaal gesproken worden kleine bestellingen binnen één tot drie werkdagen door de pakketdienst geleverd.

Hoe zit het eigelijk met de kwaliteit van de power kage merken die fitness-seller.nl verkoopt? Ik vind die Barbarian Power Kage wel aantrekkelijk om te kopen. Maar hoe zit het met montage, zit het onderstuk/basis aan 1 stuk aan elkaar gelast? Ik wil deze kage namelijk wel door mijn kamer deur krijgen. En komt die Barbarian Flat Bench ook nog binnen?

Hoe zit het eigelijk met de kwaliteit van de power kage merken die fitness-seller.nl verkoopt? Ik vind die Barbarian Power Kage wel aantrekkelijk om te kopen. Maar hoe zit het met montage, zit het onderstuk/basis aan 1 stuk aan elkaar gelast? Ik wil deze kage namelijk wel door mijn kamer deur krijgen. En komt die Barbarian Flat Bench ook nog binnen?
De Barbarian Power Cage wordt inderdaad volledig gedemonteerd geleverd.

Oke thanks. Dan zal ik binnekort maar eens gaan bestellen. Als mijn bestelling die ik eerder heb gedaan een keer binnen komt.
:o Zoals gezegd worden kleinere bestellingen normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen na verzending geleverd. Geef je bestelnummer eens, dan zal ik de status bij de leverancier nakijken.

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, alleen zaten de boekjes met kettlebell trainingen er niet bij. Maar goed ik zal even wachten tot mijn geld binnen is en dan bestel ik zo'n power kage. Hoe zit het eigelijk met de sterkte van de halterstangen 30mm en 50mm? Ik heb een tijdje geleden voor 80 euro een 150cm 30mm halterstang gekocht dus zou zo'n stang bijvoorbeeld 250kg aan kunnen? Of moet ik toch echt voor zo'n olympische gaan als ik de stang zwaar wil belasten?

zojuist 2 paar klemmen besteld voor mijn lat-attachement :)

Hoe zet je het Powertec Leg Lift Attachment vast op de Olympic/Narrow Bench?
En hoe zitten de gewichten vast, zit er een klem bij of moet je die apart kopen?

Hoe zit het eigelijk met de sterkte van de halterstangen 30mm en 50mm? Ik heb een tijdje geleden voor 80 euro een 150cm 30mm halterstang gekocht dus zou zo'n stang bijvoorbeeld 250kg aan kunnen? Of moet ik toch echt voor zo'n olympische gaan als ik de stang zwaar wil belasten?
Onze normale halterstangen zijn belastbaar tot 200-250 kg, de belastbaarheid van de halterstangen staat bij iedere stang vermeld in de productbeschrijving op onze website.

Over jouw halterstang kan ik helaas niets zeggen, dat zul je bij de betreffende verkoper moeten navragen.

Hoe zet je het Powertec Leg Lift Attachment vast op de Olympic/Narrow Bench?
En hoe zitten de gewichten vast, zit er een klem bij of moet je die apart kopen?
Attachments worden aan de voorkant van de Olympic/Narrow Bench bevestigd. Een sluiting zit inbegrepen.

Ik heb gisteren mijn bestelling van het barbarian power cage system met bankje en 140kg aan gewicht besteld. Hoelang zou het kunnen duren eer het geleverd wordt?

Ik heb gisteren mijn bestelling van het barbarian power cage system met bankje en 140kg aan gewicht besteld. Hoelang zou het kunnen duren eer het geleverd wordt?
Dat kan ik nu niet aangeven, normaal gesproken duurt het sowieso twee tot drie dagen voordat betalingen uit België binnen zijn. Waarschijnlijk wordt de bestelling dan nog voor het weekend of begin volgende week verzonden.

Ik heb zaterdag een bestelling geplaats op fitness-seller.nl maar heb nog steeds niks gehoord over dat mijn bestelling verzonden is. Ik had voor rembours verzending gekozen, duurt dat dan langer? Of duurt het langer omdat het bruto gewicht van het pakket mischien boven de 200kg zit? (bestelling was ongeveer 125kg). Ik zie trouwens ook dat die Barbarian Power Kage weer de normale prijs is. Maar moet je dan ook gewoon weer de normale prijs betalen als je 'm heb besteld met korting maar nog niet verstuurd is?

@FS, vroeger had "basic line" een soort seated calf raise, komt dit ooit terug binnen of variant?

Ik heb zaterdag een bestelling geplaats op fitness-seller.nl maar heb nog steeds niks gehoord over dat mijn bestelling verzonden is. Ik had voor rembours verzending gekozen, duurt dat dan langer? Of duurt het langer omdat het bruto gewicht van het pakket mischien boven de 200kg zit? (bestelling was ongeveer 125kg).
Het verwerken van bestellingen onder rembours duurt soms inderdaad wat langer, waarschijnlijk wordt je bestelling wel deze week nog verzonden.
Ik zie trouwens ook dat die Barbarian Power Kage weer de normale prijs is. Maar moet je dan ook gewoon weer de normale prijs betalen als je 'm heb besteld met korting maar nog niet verstuurd is?
Wat bedoel je hier precies mee? De prijs op het moment van bestellen, en dus de prijs die vermeld staat op de factuur, is natuurlijk de prijs die je moet betalen.

@FS, vroeger had "basic line" een soort seated calf raise, komt dit ooit terug binnen of variant?
De Basic Line Seated Calf Machine is waarschijnlijk over circa drie weken weer leverbaar.

@ FS, ik heb deze week het volgende product besteld:
PowerSports Gewichthefriem – Nylon maat M omdat ik een taille omtrek heb van ongeveer 80 cm maar ik krijg deze riem met geen mogelijkheid strak genoeg.
Ik denk dat het een goede riem is maar ik vraag me zelfs af of maat S niet te groot is voor mij want ik heb heel veel ruimte in de maat M riem.
De maten die staan aangegeven kloppen niet hoor.

groeten

De maten die staan aangegeven kloppen niet hoor.
Hmm, voorzover ik weet is er niets veranderd aan het model van de riem. Heb hier ook nog geen andere opmerkingen over ontvangen. Maar ik zal de verschillende maten nog eens opmeten!

Is de ontvangen riem in ieder geval wel maat M?

Helisports verkocht een tijdje geleden "tweedehands"-schijven van 15 en 20kg aan 1euro/kg. Is dat misschien ook geen goed idee voor jullie?

Terug
Naar boven