MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik find het een hele duidelijke site, en je kan er ook een keer vinden wat je zoekt. Goed dat je ook je dumbbells en halterstangen kan samenstellen. En het word nog beter als al de betaalsystemen werken. Alleen jammer dat die Captain of Crush grippers niet te koop zijn. Is het trouwens normaal dat je geen bevestiging krijgt van je betaling ontvangst? Ik heb gisteren geld overgemaakt en nog niks gehoord.
Je krijgt per e-mail bericht als de betaling is ontvangen. Binnengekomen betalingen op onze rekening worden wel nog handmatig gecontroleerd dus waarschijnlijk ontvang je de bevestiging maandagochtend.

Grippers kun je overigens bij Sportfood.nl kopen. Zij hebben de Captains of Crush grippers laatst wel vervangen door Heavy Grip Grippers, ik weet niet of er nog Captains of Crush grippers te koop zijn.

Maak even wat duidelijke foto's want ik begrijp niet wat je bedoelt. Stuur deze naar onze klantenservice om het verder per e-mail af te handelen.

Dat is niet nodig hoor, alles zit gewoon vast. Heb er al op getraind en gaat prima :-) fijn bankje. Als ik mijn nieuwe bestelling plaats zal ik dan bij opmerkingen (als daar een veld voor is?) even een herinnering zetten aan dat gescheurde afdekdopje? Dan kan je die meesturen.

Bedankt voor de goede hulp, ik ben nog vrij onervaren met zelf fitnessapparatuur in elkaar zetten, daarom had ik er zoveel vragen over.

Mijn volgende bestelling kan je snel tegemoet zien! Kan ik je nog helpen door ergens een positieve review over jullie winkel achter te laten?

Dat is niet nodig hoor, alles zit gewoon vast. Heb er al op getraind en gaat prima :-) fijn bankje. Als ik mijn nieuwe bestelling plaats zal ik dan bij opmerkingen (als daar een veld voor is?) even een herinnering zetten aan dat gescheurde afdekdopje? Dan kan je die meesturen.
Het afdekdopje wordt meegestuurd met de nieuwe veersluitingen, dat is dus geregeld.

Ik vroeg me af, deze multigreepdinges:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p387_Multi-Motion-Transfer-Grip.html
Dat allemaal mooi en verstelbaar, maar is dat ook wat sterk en duurzaam?
Uiteraard, het is echt een mooie grip :)

Ok, heb net mijn nieuwe bestelling geplaatst.
Bedankt voor het opsturen van de nieuwe veersluitingen en het dopje.

Bij de pulley van de barbarian power cage, moet je daar 30mm schijven of 50mm schijven voor gebruiken?

edit: ik heb trouwens ook men vragen bij die "leverage helftechnologie". Hoe groot is de range of motion?

Bij de pulley van de barbarian power cage, moet je daar 30mm schijven of 50mm schijven voor gebruiken?

edit: ik heb trouwens ook men vragen bij die "leverage helftechnologie". Hoe groot is de range of motion?
Standaard is het 50 mm, als je in de plaats daarvan 30 mm schijfopnames wilt zul je dat moeten aangeven.

Je zult alle oefeningen normaal gesproken prima kunnen uitvoeren. Ik geloof dat er hier op het forum eens iemand een opmerking maakte over dat dat niet mogelijk zou zijn in verband met de korte hefarm, maar ik weet niet of die persoon het toestel ook daadwerkelijk heeft geprobeerd. Wij hebben er in ieder geval nog geen directe klachten over ontvangen!

Hier wederom de oplossing dat je het toestel in de showroom kunt uitproberen :)

Sluitingen voor de schijfopnames zitten er standaard natuurlijk bij, echter geen veersluitingen maar ringsluitingen.
Allemaal goed.

Ik las trouwens in verband met die ROM een opmerking van guardian, waarop door u werd geantwoord:
Heb je de lat pulley van de Barbarian Power Cage in onze showroom uitgeprobeerd, of heb je het rack zelf thuis staan? Indien je vind dat je ROM te erg gelimiteerd is kun je eens proberen er een ketting tussen te hangen.
Ik zie niet meteen in hoe een ketting er tussen hangen de rom vergroot:p

edit: Als ik het goed begrijp ziet het pulluy gedeelte er lang opzij bezien schematisch als volgt uit:

15qvsp4.jpg

Waarbij de grote bol het gewicht is (met als middelpunt het gele punt), het roze punt de plaats waar de kabel aanhecht en het blauwe punt het scharnier met het rack (het rack hier voorgestelt door een dikke verticale streep).
In principe zou je denken dat het gewicht varieert naargelang de uitwijking.
Hoe groot is de afstand tussen het blauwe, roze en gele punt?

Ik weet dat ik naar de showroom zou kunnen komen kijken, maar dat is me net iets te ver :p

Laatst bewerkt:
Allemaal goed.

Ik las trouwens in verband met die ROM een opmerking van guardian, waarop door u werd geantwoord:
Ik zie niet meteen in hoe een ketting er tussen hangen de rom vergroot:p
Zeg maar je hoor :p

De ROM kun je natuurlijk niet vergroten, de ketting is enkel om het bereik te verleggen. Als je erg lange armen hebt kan de ROM wellicht te gelimiteerd zijn, als je je daar echt zorgen om maakt raad ik je toch aan het toestel eerst te proberen. Maar zoals gezegd hebben wij er nog geen klachten over ontvangen.

Hoe groot is de afstand tussen het blauwe, roze en gele punt?
Kan dat nu niet direct nakijken, ik zal het morgen voor je opmeten...

U zeggen is een vlaamse gewoonte.

De ROM kun je natuurlijk niet vergroten, de ketting is enkel om het bereik te verleggen. Als je erg lange armen hebt kan de ROM wellicht te gelimiteerd zijn, als je je daar echt zorgen om maakt raad ik je toch aan het toestel eerst te proberen. Maar zoals gezegd hebben wij er nog geen klachten over ontvangen.

Kan dat nu niet direct nakijken, ik zal het morgen voor je opmeten...
Bedankt. Dat zou het een stuk makkelijker maken om de range van de pulley in te schatten.

Ik heb nog wat dat je mag afmeten (jaja, verkopen is niet makkelijk), namelijk de ROM van de pulley.

Met andere woorden, de pulley tot zijn verste punt trekken en kijken hoeveel afstand hij heeft afgelegd.

2gx2q87.jpg

Dat andere zal ik opmeten zodra ik tijd heb...

2gx2q87.jpg

Dat andere zal ik opmeten zodra ik tijd heb...
Nou, dat had ik toch niet verwacht. Ik dacht dat de katrol net middenin het scharnier en het gewicht zou zitten, zodat het verlies in last door de katrol exact wordt goedgemaakt door de winst in last door de lastarm. Maar bon, dat maakt weinig uit.

Ik ben benieuwd naar de volledige ROM, want de lastarm is al een stuk kleiner dan ik dacht.

Nou, dat had ik toch niet verwacht. Ik dacht dat de katrol net middenin het scharnier en het gewicht zou zitten, zodat het verlies in last door de katrol exact wordt goedgemaakt door de winst in last door de lastarm. Maar bon, dat maakt weinig uit.

Ik ben benieuwd naar de volledige ROM, want de lastarm is al een stuk kleiner dan ik dacht.
100 cm

Er staat bij mijn bestelling dat deze verzonden is. Maar hoe lang duurt het ongeveer voor dat ik mijn bestelling ontvang? Zou het gewicht er nog wat mee te maken kunnen hebben (mijn bestelling was ongeveer 75kg)? Want meestal krijg je je bestelling een dag na dat het verstuurd is.

Terug
Naar boven