XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Nee die pulleys zijn enkel voor de 800 serie, en enkel de uitvoeringen met Extension.

De 500/600/700 series hebben een normale lat pulley aan de achterkant van het rack.

Wellicht dat we in de toekomst wel nog een soort functional trainer uitbreiding (pulleys aan de voorkant van het rack) maken voor de 700 serie (en misschien ook 600) maar dat zal iets voor de lange termijn zijn.
Okej thanks. En waar kan ik prijzen vinden van die pulleys met steekgewicht? Ik zie het bij de fotos van bv de 830+extentie. Maar vind nergens onder atx de pulleys zelf voor een prijs ofzo.
Sorry voor al de vragen :p
 
Okej thanks. En waar kan ik prijzen vinden van die pulleys met steekgewicht? Ik zie het bij de fotos van bv de 830+extentie. Maar vind nergens onder atx de pulleys zelf voor een prijs ofzo.
Sorry voor al de vragen :p
Pulley attachment voor de 800 serie zal binnenkort online staan. Prijs €389 voor de Plate Loaded uitvoering en €859 voor de 125 kg Weight Stack uitvoering. De zitting zal €110 kosten.
 
Ik zie spotter arms voor buiten het rack bij de 600 en 800 series maar niet voor de 700 racks met 70x70 staanders?
 
Best mooie kabel accessoires van Prime, alleen ontzettend duur :O

Komt er geen mooie black friday actie :D
 
Ik zie spotter arms voor buiten het rack bij de 600 en 800 series maar niet voor de 700 racks met 70x70 staanders?
Alle accessoires worden de komende weken toegevoegd aan de webshop. In de vergelijkingstabel die ik hier deze week heb geplaatst zie je alle toekomstige opties die er zullen, maar die staan op dit moment dus nog niet allemaal op de website.

Best mooie kabel accessoires van Prime, alleen ontzettend duur :O

Komt er geen mooie black friday actie :D
Niet voor de PRIME accessoires helaas, daar hebben we zulke lage marges op dat er niet veel meer mogelijk is. Maar over een tijdje zullen we een interessant (en goedkoper) alternatief aanbieden :)
 
Alle accessoires worden de komende weken toegevoegd aan de webshop. In de vergelijkingstabel die ik hier deze week heb geplaatst zie je alle toekomstige opties die er zullen, maar die staan op dit moment dus nog niet allemaal op de website.


Niet voor de PRIME accessoires helaas, daar hebben we zulke lage marges op dat er niet veel meer mogelijk is. Maar over een tijdje zullen we een interessant (en goedkoper) alternatief aanbieden :)

Gaaf, wat is over een tijdje?
 
Komen er nog langere spotter arms voor bv de 600 series? Of blijven die 50cm?
En de dip bars komen ook online binnenkort? :)
 
Komen er nog langere spotter arms voor bv de 600 series? Of blijven die 50cm?
En de dip bars komen ook online binnenkort? :)
Is 50 cm al niet meer lang genoeg? :p

500 serie = geen spotter arms
600 serie = 50 cm spotter arms
700 serie = 55 cm spotter arms
800 serie = 65 cm spotter arms

Dip bars duurt nog even, die komen over enkele weken pas binnen.
 
Is 50 cm al niet meer lang genoeg? :p

500 serie = geen spotter arms
600 serie = 50 cm spotter arms
700 serie = 55 cm spotter arms
800 serie = 65 cm spotter arms

Dip bars duurt nog even, die komen over enkele weken pas binnen.
50Cm is zeker ok :) was alleen om te weten of er nog langere kwamen of niet :p Jammer dat de dip bars nog enkele weken duren nu moet ik nog wachten :( :(
 
50Cm is zeker ok :) was alleen om te weten of er nog langere kwamen of niet :p Jammer dat de dip bars nog enkele weken duren nu moet ik nog wachten :( :(
Je kunt de dip bars later ook gewoon nabestellen voor €5,90 verzendkosten. Als je daar nu eerst op wacht bestaat de kans dat tegen die tijd het rack (of iets anders) uitverkocht is. De nieuwe racks zijn sowieso erg hard gegaan in de pre-order, sommige modellen zijn al op.
 
Je kunt de dip bars later ook gewoon nabestellen voor €5,90 verzendkosten. Als je daar nu eerst op wacht bestaat de kans dat tegen die tijd het rack (of iets anders) uitverkocht is. De nieuwe racks zijn sowieso erg hard gegaan in de pre-order, sommige modellen zijn al op.
Oh ik wist niet dat ik kon nabestellen tegen deze verzendkosten dan doe ik dat mss best ja bedankt
 
Weer een grote bestelling geplaatst. Nu geduldig wachten op de Dip bars :) Kan al weer niet wachten tot ik alles heb. En nu mogen jullie stoppen met allemaal nieuwe dingen uit brengen want kost geld hoor man haha :D:D
 
Weer een grote bestelling geplaatst. Nu geduldig wachten op de Dip bars :) Kan al weer niet wachten tot ik alles heb. En nu mogen jullie stoppen met allemaal nieuwe dingen uit brengen want kost geld hoor man haha :D:D
Sorry, er staat al genoeg op de planning ;)

Benieuwd wat je van je nieuwe rack vindt, laat het zeker even weten!
 
Sorry, er staat al genoeg op de planning ;)

Benieuwd wat je van je nieuwe rack vindt, laat het zeker even weten!
Doe ik zeker :) volgens mij ga ik geluk hebben en kan ik in tussen tijd de dip bars van mijn fortex half rack gebruiken tot de nieuwe er zijn, is ook 60x60x3
 
Doe ik zeker :) volgens mij ga ik geluk hebben en kan ik in tussen tijd de dip bars van mijn fortex half rack gebruiken tot de nieuwe er zijn, is ook 60x60x3
Andere gaten volgens mij.

600 serie zou als Megatec moeten zijn geloof ik.
 
Andere gaten volgens mij.

600 serie zou als Megatec moeten zijn geloof ik.
Ow dat zou kunnen. Dat zal ik dan eens moeten checken
 
Een idee wanneer de gele powerbands terug beschikbaar zijn?
 
Doe ik zeker :) volgens mij ga ik geluk hebben en kan ik in tussen tijd de dip bars van mijn fortex half rack gebruiken tot de nieuwe er zijn, is ook 60x60x3
Dat zou moeten passen maar de pinnen van Fortex zijn iets dunner, dus het accessoire zal dan speling hebben en schuin kunnen hangen. Of dit bruikbaar is en veilig is zul je zelf even moeten uitproberen. En anders wellicht gewoon een tijdje bench dips doen ;)

Een idee wanneer de gele powerbands terug beschikbaar zijn?
Die zijn ruim in voorraad, dat was blijkbaar een foutje in de webshop. Inmiddels opgelost en weer te bestellen, bedankt!
 
Back
Naar boven