- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De PRX-620 (60 x 60 x 2 mm frame) is de vervanger voor het Heavy Duty HD-1 Power Rack.Is de 800 reeks nu de vervanger voor de Barbarian line of de 700 reeks? Of zat de Barbarian line er een beetje tussen?
Handig lijstje.De PRX-620 (60 x 60 x 2 mm frame) is de vervanger voor het Heavy Duty HD-1 Power Rack.
De PRX-650 (60 x 60 x 3 mm frame) is de vervanger voor het MegaTec Power Rack.
De PRX-720 (70 x 70 x 2 mm frame) is de vervanger voor het Heavy Duty HD-2 Power Rack.
De PRX-750 (70 x 70 x 3 mm frame) is de vervanger voor de Barbarian Power Cage.
De PRX-770 (70 x 70 x 3 mm frame) is een diepere versie van de PRX-750 (95 cm diepte tussen de palen in plaats van 75 cm).
De 800 serie racks zijn de nieuwe uitvoeringen van de originele ATX racks (80 x 80 x 3 mm frames, bijna 250 cm hoogte, lasergesneden nummering etc).
Ik zal hier binnenkort een handig documentje plaatsen waarin de verschillende series en alle toebehoren overzichtelijk worden weergegeven.

Precies. De frame maat is wel van 75 x 75 mm gewijzigd naar 70 x 70 mm (zodat de frames van de verschillende series telkens met 10 mm omhoog springt) maar dat doet niets af aan de stabiliteit of stevigheid. Nu heb je zelfs een centimeter meer ruimte tussen de palenHandig lijstje.
Dus telkens 1 rack/reeks waar je verschillende opties bij kunt kiezen.
Ik zie waar mijn verwarring vandaan komt. De 720 reeks en de 800 reeks staat al op de site maar de 750 en 770 niet. Ik was een beetje bang dat de Barbarian vervanger iets lichter zou uitvallen dan we van die reeks gewoon zijn. Maar het blijft dus 3mm dik staal.![]()

We voegen constant nieuwe racks toe
https://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/krachttoestellen/power-racks/
Deze week nog de PRX-720 met verschillende lat pulleys, en de PRX-810 / 820 / 830 / 840.
Volgende week verschijnen de PRX-650 (opvolger MegaTec Power Rack) en de PRX-750 en PRX-770 (opvolgers Barbarian Power Cage) nog en dan is het roster voorlopig compleet. De opvolgers voor de Fortex racks (met 25 mm hole spacing) verschijnen pas over enkele maanden.

De opvolgers van de Fortex racks zijn simpelweg een tweede uitvoering van PRX-650 en PRX-750 (de MegaTec en Barbarian opvolgers) maar dan met 25 mm hole spacing. De rest zal identiek zijn.Ziet er allemaal super uit! Zou je eventueel kunnen verklappen, als dit al bekend is, of de opvolgers van de Fortex racks ook een jammer arm en pulley optie krijgen? Zoja dan wacht ik deze af, anders snatch ik Barbarian opvolger de eerstkomende gelegenheid![]()
De PRX-750 wordt nog veel mooier met allerlei keuze opties zoals een Indexing Pull-up Bar en Storage uitbreiding, zie foto'sDie prx 720 met lat pulley en gewichtstapel ziet er wel vet uit. Man man dit gaat me weer geld kosten xD

Top!We hadden een probleempje met een bar.
Klantenservice gesproken en binnen 2 dagen kosteloos en nieuwe opgestuurd gekregen.
Top service en een voorbeeld voor veel bedrijven,....![]()

Passen die jammer arms ook op mijn Megatec rack?De opvolgers van de Fortex racks zijn simpelweg een tweede uitvoering van PRX-650 en PRX-750 (de MegaTec en Barbarian opvolgers) maar dan met 25 mm hole spacing. De rest zal identiek zijn.
Deze zullen pas over enkele maanden verschijnen en zullen dan circa €100 - €150 duurder zijn dan de normale PRX-650 en PRX-750 (vanwege de extra gaten en extra nummering die moet worden aangebracht). Dus je moet even overwegen of je de 25 mm hole spacing de wachttijd en extra kosten waard vindt.
De PRX-750 wordt nog veel mooier met allerlei keuze opties zoals een Indexing Pull-up Bar en Storage uitbreiding, zie foto's![]()
Ja die maten hebben wij uiteraard maar dat zal moeten worden nagekeken in de bouwtekeningen. Stuur voor zulke vragen even een e-mail naar de klantenservice.ATX Power Rack PRX-720 + Lat Pulley met 115 kg met gewichtstapel.
De lengte is 1.81m op de grond. Maar heb je informatie op welke afmeting de palen staan? Best belangrijk voor mijn ruimte
Yes, die zullen ook op de MegaTec rack passen
Wacht even af tot ze online staan (over enkele weken) dan kun je alle informatie raadplegen.De vergelijkingstabel voor de nieuwe ATX Power Racks is nu hier te bekijken.
In dit overzicht kun je de verschillende racks gemakkelijk met elkaar vergelijken, en kun je nakijken welke accessoires er geschikt zijn voor welke racks.
Zowel de racks als de (eerste) accessoires zullen vanaf vrijdag leverbaar zijnIk heb interesse in de 610 series.
Bij navraag werd mij verteld dat dat de 'flipdown' safeties niet verkrijgbaar waren voor deze versie. Echter zie ik nu wel dat die wel beschikbaar is?
Komen de accesories binnenkort? En wanneer verwacht je dat we de racks kunnen bestellen in plaats van dat het een pre-order is.
Kun je bijv bij het bestellen dat je liever flipdowns wil dan de pipe versies?
Ik hoor het graag!

Aah dat is wel jammer.Zowel de racks als de (eerste) accessoires zullen vanaf vrijdag leverbaar zijn
De PRX-610 is standaard uitgerust met pin-pine safeties, die kun je helaas niet weglaten. De flip-down safeties zou je dus als extra erbij moeten kopen (€ 69 per paar).
De PRX-710 is wel standaard uitgerust met flip-down safeties.
Nee die pulleys zijn enkel voor de 800 serie, en enkel de uitvoeringen met Extension.De pulleys die je aan de voorkant van het rack kan krijgen. Passen deze vanaf de 700 series? Dit zie ik niet staan in de lijst of mis ik iets?