MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Top!

@Fitness Seller , Plafond van mijn kelder is aan de ene helft 220cm hoog, is het dan mogelijk om een ATX PRX-620 met lat pulley neer te zetten? Bij de specificaties van het rek staat een hoogte van 215 en bij de lat pulley 218, maar ik vroeg mij af of daarbij nog een marge genomen moet worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.963
@Fitness Seller , Plafond van mijn kelder is aan de ene helft 220cm hoog, is het dan mogelijk om een ATX PRX-620 met lat pulley neer te zetten? Bij de specificaties van het rek staat een hoogte van 215 en bij de lat pulley 218, maar ik vroeg mij af of daarbij nog een marge genomen moet worden.
Ja dat zou dan net passen, het PRX-620 rack met pulley is zoals aangegeven namelijk 218 cm hoog. Optrekken gaat dan wel lastig worden want je hebt dan geen hoofdruimte meer.

Als alternatief kun je de PRX-610 overwegen, die is slechts 198 cm hoog dus dan hou je iets meer ruimte over.

Ja dat zou dan net passen, het PRX-620 rack met pulley is zoals aangegeven namelijk 218 cm hoog. Optrekken gaat dan wel lastig worden want je hebt dan geen hoofdruimte meer.

Als alternatief kun je de PRX-610 overwegen, die is slechts 198 cm hoog dus dan hou je iets meer ruimte over.

Ik wil 't rek tegen de muur aan, waar er een buis uit steekt op 220cm hoogte. die eindigt 57cm van de muur. Naast de buis is het 270 hoog dus daar zou optrekken prima kunnen, maar bedankt voor het vlugge antwoord! Is er een idee wanneer de PRX-620 met lat pulley weer op voorraad komt?

• #10.965
Ik wil 't rek tegen de muur aan, waar er een buis uit steekt op 220cm hoogte. die eindigt 57cm van de muur. Naast de buis is het 270 hoog dus daar zou optrekken prima kunnen, maar bedankt voor het vlugge antwoord! Is er een idee wanneer de PRX-620 met lat pulley weer op voorraad komt?
Nee er zijn nog geen duidelijke levertermijnen. De meeste ATX racks worden pas in mei weer verwacht (wellicht zelfs pas begin juni).

Komen de bankjes vandaag online?

Nee die zijn allemaal uitverkocht. Ik heb nog wel een paar in de showroom maar die klemmen een beetje (wellicht dat je ze kunt openbuigen of je krijgt dan lakschade elke keer als je ze gebruikt). Als je daar interesse in hebt, graag even

Wat moeten deze kosten? En hoe bestel ik deze eventueel?

• #10.969
Ik twijfel tussen de PRX-620 en PRX-650.

Stel ik kies de PRX-620 en koop daar safety flip down bars bij, dan is die even duur als de PRX-650, die al safety flip down bars heeft volgens de beschrijving.

Waarom zou ik voor de 620 kiezen als ik flip down bars wil hebben?

• #10.972
Ik twijfel tussen de PRX-620 en PRX-650.

Stel ik kies de PRX-620 en koop daar safety flip down bars bij, dan is die even duur als de PRX-650, die al safety flip down bars heeft volgens de beschrijving.

Waarom zou ik voor de 620 kiezen als ik flip down bars wil hebben?
Bij de PRX-650 bieden wij noodsteunen naar keuze aan. Dit is een keuzemenu en de prijs van de noodsteunen wordt dan nog erbij geteld (dit menu is nu niet zichtbaar omdat het product nu niet in voorraad is en niet besteld kan worden).

De PRX-650 inclusief Flip-Down Safeties kost dus € 508. De PRX-620 is een budgetmodel en is een stuk goedkoper, met Pin-Pipe Safeties inbegrepen.

Ah duidelijk, dan is de PRX-620 dus voor mijn homegym goed genoeg. Kan ik altijd nog flip down safety's apart bestelen.

Gewichten en stang zijn binnen. Bedankt! Gietijzer geeft wat af, maar verder zeer tevreden mee!!

Wat is naast een handvat het verschil tussen een landmine en tbar extension voor die ATX racks?

• #10.978
Wat is naast een handvat het verschil tussen een landmine en tbar extension voor die ATX racks?
Qua oefeningen/toepassingen vervullen ze dezelfde functie en hebben ze dezelfde mogelijkheden. Er zijn alleen wat technische verschillen:

- De T-Bar Row Option is ook geschikt voor 30 mm halterstangen / De Landmine alleen voor 50 mm halterstangen
- De T-Bar Row Option is universeel vast te klemmen op alle frames van 50 mm tot 80 mm / De Landmine dient te worden vastgeschroefd in een 21 mm gat
- De T-Bar Row Option wordt geleverd inclusief handgreep / De Landmine zonder accessoires
- De T-Bar Row Option heeft een normaal scharnier / De Landmine is nog extra gelagerd

Wel interessant, wat merk je tijdens een oefening van die extra lagering?

Terug
Naar boven