- Waardering
- 3.896
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zou dan net passen, het PRX-620 rack met pulley is zoals aangegeven namelijk 218 cm hoog. Optrekken gaat dan wel lastig worden want je hebt dan geen hoofdruimte meer.@Fitness Seller , Plafond van mijn kelder is aan de ene helft 220cm hoog, is het dan mogelijk om een ATX PRX-620 met lat pulley neer te zetten? Bij de specificaties van het rek staat een hoogte van 215 en bij de lat pulley 218, maar ik vroeg mij af of daarbij nog een marge genomen moet worden.
Ja dat zou dan net passen, het PRX-620 rack met pulley is zoals aangegeven namelijk 218 cm hoog. Optrekken gaat dan wel lastig worden want je hebt dan geen hoofdruimte meer.
Als alternatief kun je de PRX-610 overwegen, die is slechts 198 cm hoog dus dan hou je iets meer ruimte over.
Nee er zijn nog geen duidelijke levertermijnen. De meeste ATX racks worden pas in mei weer verwacht (wellicht zelfs pas begin juni).Ik wil 't rek tegen de muur aan, waar er een buis uit steekt op 220cm hoogte. die eindigt 57cm van de muur. Naast de buis is het 270 hoog dus daar zou optrekken prima kunnen, maar bedankt voor het vlugge antwoord! Is er een idee wanneer de PRX-620 met lat pulley weer op voorraad komt?
Nee er zijn nog geen duidelijke levertermijnen. De meeste ATX racks worden pas in mei weer verwacht (wellicht zelfs pas begin juni).

Nee die zijn allemaal uitverkocht. Ik heb nog wel een paar in de showroom maar die klemmen een beetje (wellicht dat je ze kunt openbuigen of je krijgt dan lakschade elke keer als je ze gebruikt). Als je daar interesse in hebt, graag even
Per model komen er 25 tot 50 stuks binnen, in totaal ruim 300 racks. Maar refreshen zal het sowieso worden denk ik!En over hoeveel voorraad hebben we het dan? Of is het dan ook refreshen en hopen dat je er 1 van de 10 bemachtigd?![]()
Nee vandaag niet meer, waarschijnlijk morgen of vrijdag. Wel deze week nog.
Bij interesse even mailen naar onze klantenserviceWat moeten deze kosten? En hoe bestel ik deze eventueel?
Bij de PRX-650 bieden wij noodsteunen naar keuze aan. Dit is een keuzemenu en de prijs van de noodsteunen wordt dan nog erbij geteld (dit menu is nu niet zichtbaar omdat het product nu niet in voorraad is en niet besteld kan worden).Ik twijfel tussen de PRX-620 en PRX-650.
Stel ik kies de PRX-620 en koop daar safety flip down bars bij, dan is die even duur als de PRX-650, die al safety flip down bars heeft volgens de beschrijving.
Waarom zou ik voor de 620 kiezen als ik flip down bars wil hebben?
Top! Even een keer met een droge doek over de halterschijven gaan, kan het laagje olie zijn dat afgeeft.Gewichten en stang zijn binnen. Bedankt! Gietijzer geeft wat af, maar verder zeer tevreden mee!!
Done en terug gemaild om te bestellen, thx!
Qua oefeningen/toepassingen vervullen ze dezelfde functie en hebben ze dezelfde mogelijkheden. Er zijn alleen wat technische verschillen:Wat is naast een handvat het verschil tussen een landmine en tbar extension voor die ATX racks?
Het is gewoon een wat hoogwaardigere afwerking, maar daar merk je niet echt wat van in dit soort simpele bewegingen.Wel interessant, wat merk je tijdens een oefening van die extra lagering?