AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben in het bezit van de T-bar row option en het is gewoon topspul. Enige wat ik kan bedenken is dat het rubber waarmee je de T-bar row option aan je rack schroeft naar verloop van tijd los gaat zitten en er dus een kans is dat je je rack beschadigd. Ik heb daar persoonlijk geen enkel probleem mee, maar is iets om in je overweging mee te nemen. Je kan natuurlijk altijd zelf even een stukje rubber terugplakken.
 
Qua oefeningen/toepassingen vervullen ze dezelfde functie en hebben ze dezelfde mogelijkheden. Er zijn alleen wat technische verschillen:

- De T-Bar Row Option is ook geschikt voor 30 mm halterstangen / De Landmine alleen voor 50 mm halterstangen
- De T-Bar Row Option is universeel vast te klemmen op alle frames van 50 mm tot 80 mm / De Landmine dient te worden vastgeschroefd in een 21 mm gat
- De T-Bar Row Option wordt geleverd inclusief handgreep / De Landmine zonder accessoires
- De T-Bar Row Option heeft een normaal scharnier / De Landmine is nog extra gelagerd
De t-bar row option past die ook op de fortex halfrack?
 
Wanneer zijn de competition kettlebells van 16 kg en 20kg opnieuw beschikbaar?
 
Onlangs de Bumper Storage Cradle mogen ontvangen, en in elkaar gezet, top product, voelt zwaar en stevig, zeker het geld waard.
Ik merk alleen dat de dunnere schijven niet zo best blijven staan (wat compleet logisch is, gezien de dikte).
Daarom had ik nog wel de wens voor een soort steuntje/divider, die ik erin zou kunnen zetten, zoals het onderstaande voorbeeld.
Is geen minpunt voor de storage cradle hoor, super degelijk ding, het is meer een eigen wens.

bookshelf-dividers-ver2-web1_1.jpg
 
Wanneer verwachten jullie weer wat halterschijven 30mm binnen te krijgen? Maakt niet uit welk merk of soort halterschijf het is.
 
Voor vragen of updates over levertijden a.u.b. mailen naar de klantenservice.

Onlangs de Bumper Storage Cradle mogen ontvangen, en in elkaar gezet, top product, voelt zwaar en stevig, zeker het geld waard.
Ik merk alleen dat de dunnere schijven niet zo best blijven staan (wat compleet logisch is, gezien de dikte).
Daarom had ik nog wel de wens voor een soort steuntje/divider, die ik erin zou kunnen zetten, zoals het onderstaande voorbeeld.
Is geen minpunt voor de storage cradle hoor, super degelijk ding, het is meer een eigen wens.
Dat hebben we destijds overwogen maar het werd afgewezen om dezelfde reden dat we geen rubbervoetjes hebben toegevoegd: dat maakt het product onnodig duurder en dit moet een goedkoop rekje zijn (twee van die dividers op jouw foto zijn bijvoorbeeld al duurder dan ons volledige opbergrekje). Voor die bedragen hebben we ook andere oplossingen met ingebouwde dividers, zoals de trolleys. Dunnere plates kun je overigens een klein beetje schuin tegen de rand neerzetten, dan zouden deze prima moeten blijven staan.
 
Voor vragen of updates over levertijden a.u.b. mailen naar de klantenservice.


Dat hebben we destijds overwogen maar het werd afgewezen om dezelfde reden dat we geen rubbervoetjes hebben toegevoegd: dat maakt het product onnodig duurder en dit moet een goedkoop rekje zijn (twee van die dividers op jouw foto zijn bijvoorbeeld al duurder dan ons volledige opbergrekje). Voor die bedragen hebben we ook andere oplossingen met ingebouwde dividers, zoals de trolleys. Dunnere plates kun je overigens een klein beetje schuin tegen de rand neerzetten, dan zouden deze prima moeten blijven staan.
Wellicht los verkopen als optie, het zal wellicht niet voor iedereen nodig zijn, maar ik zou graag nog een storage cradle kopen en dan mijn plates zo een beetje ordenen.
 
Voor vragen of updates over levertijden a.u.b. mailen naar de klantenservice.

Ik geloof dat iemands PM en email box op breken staat :D

Het is fijn als de zaken goed gaan, maar ik denk dat naast ons arme zorgpersoneel de mensen in de fitness retail ook smachten naar vakantie ;)
 
Ik denk dat FS net zo gefrustreerd is als wij om geen stock te hebben. Meer stock = meer omzet :(
 
Gisteren wat accessoires ontvangen, zien er top uit: 2 grepen voor aan ijn pulley, polsbanden en de Fortex powerlifting belt.
Ps, wordt die belt nog wat soepeler naar verloop van tijd? heb weleens een andere riem gehad maar dat was een veel dunnere.
 
Ik denk dat FS net zo gefrustreerd is als wij om geen stock te hebben. Meer stock = meer omzet :(
Ja man... als je in één van deze drie dingen investeringen had kunnen doen had je een flinke klapper kunnen maken:

Mondkapjes.
Online samenwerkings/lesmateriaal
Home-fitness spullen

Bizarre tijden :emo:
 
Gisteren wat accessoires ontvangen, zien er top uit: 2 grepen voor aan ijn pulley, polsbanden en de Fortex powerlifting belt.
Ps, wordt die belt nog wat soepeler naar verloop van tijd? heb weleens een andere riem gehad maar dat was een veel dunnere.
Ja de belt zal nog wat wel soepeler worden (al zijn deze splitlederen riemen al vrij soepel).
 
  • Like
Waarderingen: gose
Gisteren wat accessoires ontvangen, zien er top uit: 2 grepen voor aan ijn pulley, polsbanden en de Fortex powerlifting belt.
Ps, wordt die belt nog wat soepeler naar verloop van tijd? heb weleens een andere riem gehad maar dat was een veel dunnere.

Ik heb zo'n Fortex riem, deze moet je wel even indragen, maar daarna zit ie perfect.
 
  • Like
Waarderingen: gose
WElke racks? de 620? :D
 
Back
Naar boven