AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb een vraag over de haken die aan dit rek vast zitten. Ik wil eigenlijk een full rack maar daar zitten niet die haken aan vast. Alle full racks hebben zoiets als dit:

De vraag is dus of er mogelijkheden bestaan om een full rack te lopen met de haken die vast zitten aan dat barbarian rack.

Train met de vrouw en wegens lengte verschil is het een ramp als we trainen met 2 van die haken. Ze hangen namelijk nooit goed en met die meerdere haken kun je de barbell makkelijker hoger/lager hangen zonder te veel moeite.

Dus bestaan er mogelijkheden om een full rack te kopen en het eventueel wat aan te passen?
Bvd
Extra paar j-hooks bijkopen?

Komen de 30mm barbells binnenkort nog op voorraad?

Extra paar j-hooks bijkopen?

Nou probleem is daarbij dat 2 hooks boven elkaar niet past. Dan hangt het juist te laag en te hoog. Iig kan het wel maar het is niet de beste oplossing.

Overigens wel een optie hoor maar dan moet ik het bij het rek zelf proberen. Die meerdere haken lijken me handiger als het mogelijk is

Nou probleem is daarbij dat 2 hooks boven elkaar niet past. Dan hangt het juist te laag en te hoog. Iig kan het wel maar het is niet de beste oplossing.

Overigens wel een optie hoor maar dan moet ik het bij het rek zelf proberen. Die meerdere haken lijken me handiger als het mogelijk is
Trainen jullie dan ook met hetzelfde gewicht?
Als je tussen de sets de baar toch lichter moet maken is het op zich zo moeilijk niet om de j-hooks ook even van positie te wisselen.

ik heb een vraag over levertijd en over haltersteunen
wanneer komt de atx free stands sqs 750 of de half rack hrx 660 weer binnen?
ook gaan er verschillende merken uit het assortiment zei je maar ze staan nog wel op de website? Of komen er daarvan nog terug?
want van de 17 artikelen zijn er 4 van atx en de rest wordt niet meer gevoerd als ik het goed lees

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.926

Ik heb een vraag over de haken die aan dit rek vast zitten. Ik wil eigenlijk een full rack maar daar zitten niet die haken aan vast. Alle full racks hebben zoiets als dit:

De vraag is dus of er mogelijkheden bestaan om een full rack te lopen met de haken die vast zitten aan dat barbarian rack.

Train met de vrouw en wegens lengte verschil is het een ramp als we trainen met 2 van die haken. Ze hangen namelijk nooit goed en met die meerdere haken kun je de barbell makkelijker hoger/lager hangen zonder te veel moeite.

Dus bestaan er mogelijkheden om een full rack te kopen en het eventueel wat aan te passen?
Bvd
Nee helaas, zo een ‘gun rack’ bieden wij niet als optie aan voor onze racks.

Je kunt bij onze racks eventueel wel een tweede paar J-hooks kopen als je het te lastig vindt om die om te hangen (maar je zult ze sowieso moeten omhangen als je wisselt tussen squat en bench bijvoorbeeld).

• #10.927
Komen de 30mm barbells binnenkort nog op voorraad?
Nee dat wordt pas eind april of begin mei.

ik heb een vraag over levertijd en over haltersteunen
wanneer komt de atx free stands sqs 750 of de half rack hrx 660 weer binnen?
ook gaan er verschillende merken uit het assortiment zei je maar ze staan nog wel op de website? Of komen er daarvan nog terug?
want van de 17 artikelen zijn er 4 van atx en de rest wordt niet meer gevoerd als ik het goed lees
De Free Stands waren deze week gloednieuw maar waren al binnen enkele dagen uitverkocht, dat gaat nog wel even duren (mei of juni).

het Half Rack HRX-660 komt deze week binnen (maandag of dinsdag).

Alle andere merken verdwijnen inderdaad uit ons assortiment, alleen ATX blijft over (en Fortex voor accessoires en kleine producten).

Laatst bewerkt:
Hey fitness seller wanneer komt de ATX power rack PRX-610 + Lat pulley weer op voorraad?
En datum van de PRX-510 + Lat pulley is nogsteeds begin mei wanneer deze te bestellen is?

Komt deze ook begin mei?
Staat namelijk niet op de website.

de ATX multibench MBX-620 kwam deze week beginnen?

• #10.931
De PRX-720 komt waarschijnlijk ook eind deze week nog binnen. De Multi Bench MBX-620 zal vandaag of morgen weer online komen.

Hallo @Fitness Seller ,

(excuus als deze vraag eerder is gesteld)

Ik zoek nog een paar 20kg olympische halterschijven voor mijn homegym (het liefst gietijzer) tezamen met wat microplaten. Kunt u mij vertellen wanneer de eerstgenoemde weer voorradig zijn?

Groet

• #10.934
Hallo @Fitness Seller ,

(excuus als deze vraag eerder is gesteld)

Ik zoek nog een paar 20kg olympische halterschijven voor mijn homegym (het liefst gietijzer) tezamen met wat microplaten. Kunt u mij vertellen wanneer de eerstgenoemde weer voorradig zijn?

Groet
De meeste halterschijven zullen pas tegen eind april of begin mei weer leverbaar zijn.

@Fitness Seller

Ik wil de rest van mijn bestelling ontvangen. Had erger verwacht. 2x 20 worden in mei nageleved. Kun je ze vandaag nog verzenden vanuit t warenhuis? Heb een mail gestuurd.

• #10.936
@Fitness Seller

Ik wil de rest van mijn bestelling ontvangen. Had erger verwacht. 2x 20 worden in mei nageleved. Kun je ze vandaag nog verzenden vanuit t warenhuis? Heb een mail gestuurd.
Als je daar een e-mail over hebt ontvangen dan a.u.b. even op de mail antwoorden, dan zullen mijn collega's dat morgen klaarmaken. Vandaag zijn alle zendingen helaas al de deur uit.

Als je daar een e-mail over hebt ontvangen dan a.u.b. even op de mail antwoorden, dan zullen mijn collega's dat morgen klaarmaken. Vandaag zijn alle zendingen helaas al de deur uit.

Ah shite. Ik zie het ja. Thx voor de snelle reactie. Deze week dus kunnen trainen jeeej

Kan niet wachten tot die op vooraad is, bestel hem meteen

Terug
Naar boven