AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Beste Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie de ATX Dip Bars 700 weer op voorraad te hebben?
https://www.fitness-seller.nl/atx-dip-bars-700/

Het PRX-720 rack wordt veelvuldig misbruikt hier in m'n woonkamer :P Wat een top ding!
Ook de Black Mamba bar is een aanwinst, heerlijk barbell!:1e:
Die zijn nog in productie, nog geen levertermijn bekend. Denk pas tegen eind mei/begin juni.

Een power rack in je woonkamer is wel echt hardcore :roflol:
 
Zitten er toevallig ook van die goedkope barbells bij? ECO bars van 70 en gewone oly bars van 80 euro?
 
Zitten er toevallig ook van die goedkope barbells bij? ECO bars van 70 en gewone oly bars van 80 euro?
Nee bij deze levering geen goedkope ECO bars, alleen diverse ATX bars. Ik heb nu even geen zicht op wanneer de goedkope ECO bars weer binnenkomen, daar zou je onze klantenservice even voor kunnen mailen.
 
Ik heb net die MBX-620 besteld. Stel ik plaats nu nog een bestelling met barbell en gewichten, kunnen de verzendkosten dan verrekend worden via de klantenservice?
 
Ik heb net die MBX-620 besteld. Stel ik plaats nu nog een bestelling met barbell en gewichten, kunnen de verzendkosten dan verrekend worden?
Als je nu in het weekend meerdere bestellingen plaatst en ons de bestelnummers mailt, dan kunnen wij die maandag wel samenvoegen. Dan worden de verzendkosten na de verzending van de bestellingen verrekend.

Maar als het bestellingen zijn die al in verwerking zijn en waar veel tijd tussen zit dan wordt dat lastig, vanwege de extreme drukte nu.
 
Die zijn nog in productie, nog geen levertermijn bekend. Denk pas tegen eind mei/begin juni.

Een power rack in je woonkamer is wel echt hardcore :roflol:

Duidelijk, dan hebben we gewoon nog even geduld!

No excuses zeggen ze toch?
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 305
  • 2.jpg
    2.jpg
    187,7 KB · Weergaven: 300
Nice! :flex: Wel lelijke halterschijven op die tweede foto zeg :p

Moeten jullie maar een grotere voorraad aanleggen! Vind dat gorilla sports bankje lelijker, dus jullie weten naar wie de win actie op insta mag.
Alvast bedankt

Warme groet
 
Moeten jullie maar een grotere voorraad aanleggen! Vind dat gorilla sports bankje lelijker, dus jullie weten naar wie de win actie op insta mag.
Alvast bedankt

Warme groet
Oja daar zeg je wat. Even een winnaar loten en dan gaat zo meteen de winactie van het Power Rack online :D
 
De MBX-620 en FID-102 bankjes zijn vanavond of later dit weekend vast ook alweer op.

Je doet goed werk voor je werkgever :D

Hoewel ik twijfelde over de MBX-620 of toch wachten op de modulaire ATX banken heb ik mezelf de tijd, de keuzestress en de euro's bespaard en een 620 aangeklikt. Sowieso een prima keus, dat modulair deel heb ik ook niet nodig.
 
Je doet goed werk voor je werkgever :D

Hoewel ik twijfelde over de MBX-620 of toch wachten op de modulaire ATX banken heb ik mezelf de tijd, de keuzestress en de euro's bespaard en een 620 aangeklikt. Sowieso een prima keus, dat modulair deel heb ik ook niet nodig.
Als baas zet ik mijzelf natuurlijk altijd optimaal in ;) Bedankt voor je bestelling!
 
zit met smart te wachten tot de fbx -510 weer op voorraad is , mijn huidige bench van een concurrent is al een tijdje aan vervanging toe
 
zit met smart te wachten tot de fbx -510 weer op voorraad is , mijn huidige bench van een concurrent is al een tijdje aan vervanging toe
Flat Benches gaat ook nog wel even duren ben ik bang, niet voor mei in ieder geval.
 
Eerder vandaag het half rack gekocht. Zat al aantal dagen de site te refreshen. Heb een minimale ruimte beschikbaar van 2.20m - 2m, dus zo'n compact rack komt wel goed uit dan.
Ik zit nu te twijfelen tussen die atx training bar van 2m of wachten tot die bars van 185cm weer beschikbaar komen.
 
Verdomme lees net in een review dat de PRX-620 een beetje gammel is bij wide grip pull ups. Had ik toch de 720 moeten bestellen! Dat kon net :( Nu maar weer wachten
 
Laatst bewerkt:
Ik sta op het punt om de ATX trainingbar 10 kg te bestellen en wilde daar graag wat atx bumpers (5,10 en 20 kg) bij bestellen maar volgensmij is bijna alles uitverkocht. Zinvol om te wachten op bumpers of wordt het toch helaas 2x bestellen?
Wanneer verwachten jullie weer voorraad van de bumper? Zwarte of gekleurd of de splash is ook heel vet.

thanks!
 
Nog twee vraagjes:
1. Die PRX-620 kwam in Mei zei je. Is dat dan begin mei? Of kun je daar nog niks over zeggen.
2. Voor de amateur die geen gekke dingen doet zoals gooien en heel hard laten vallen van barbells, is zo'n ATX Trainingbar of hoger dan niet wat overkill? Een normale Oly bar van 80 is toch ook wel van goede kwaliteit en knapt toch ook zomaar niet in 2en?

Ik twijfel namelijk of ik gelijk die super kwaliteit van ATX wil, maar het scheelt nog al wat.
Ik heb de atx multi training bar
https://www.fitness-seller.nl/atx-multi-training-bar/
Hij is niet zo duur maar echt wel een aanrader
 
Ik sta op het punt om de ATX trainingbar 10 kg te bestellen en wilde daar graag wat atx bumpers (5,10 en 20 kg) bij bestellen maar volgensmij is bijna alles uitverkocht. Zinvol om te wachten op bumpers of wordt het toch helaas 2x bestellen?
Wanneer verwachten jullie weer voorraad van de bumper? Zwarte of gekleurd of de splash is ook heel vet.

thanks!
Die nieuwe Grip Bumpers zijn er wel allemaal:
 
Verdomme lees net in een review dat de PRX-620 een beetje gammel is bij wide grip pull ups. Had ik toch de 720 moeten bestellen! Dat kon net :( Nu maar weer wachten
Ik weet niet hoe serieus je die uitspraak moet nemen, gammel is het rack zeker niet. De meeste racks hebben wel wat zijdelingse beweging als je er vanuit die richting aan beweegt, zeker de lichtere racks. Maar met normale pull-ups zul je daar normaal gesproken niet veel van merken, ik weet niet wat die review schrijver uitvoert :)

Misschien zijn er hier nog wat members die de PRX-610 of PRX-620 hebben en hun input kunnen geven.
 
Back
Naar boven