Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is het momenteel nog zo druk met bestellingen dat de huidige voorraad de komende 24 uur weer als sneeuw voor de zon verdwijnt? :D
Ik ben nog in dubio of ik 1000+ euro investeer in goed spul, of het risico neem en hoop dat de gyms op de 28ste weer open gaan..

En ik lees dat een levertijd tot twee weken kan zijn, maar wat is het gemiddeld in de praktijk?
 
Verdomme lees net in een review dat de PRX-620 een beetje gammel is bij wide grip pull ups. Had ik toch de 720 moeten bestellen! Dat kon net :( Nu maar weer wachten
Vind ik echt totaal niet.
 
Is het momenteel nog zo druk met bestellingen dat de huidige voorraad de komende 24 uur weer als sneeuw voor de zon verdwijnt? :D
Ik ben nog in dubio of ik 1000+ euro investeer in goed spul, of het risico neem en hoop dat de gyms op de 28ste weer open gaan..

En ik lees dat een levertijd tot twee weken kan zijn, maar wat is het gemiddeld in de praktijk?
Ja en nee...

Wij hadden gisteren een heleboel weggewerkt waardoor levertijden terug naar enkele dagen zouden gaan. Maar gisteren hebben wij ook een hoop nieuwe voorraad online gezet en nu is het weer een gekkenhuis. Maandag zijn we dus weer terug bij af, dus ik zou gewoon uitgaan van 1 tot 2 weken levertijd als je nu bestelt (al zullen de eerste bestellingen van het begin van deze nieuwe vloedgolf wel maandag meteen de deur uit gaan).

Alle racks en bankjes die gisteren online zijn gegaan waren vanochtend alweer uitverkocht. Volgens mij zijn er op moment van schrijven van deze comment alleen nog twee Half Racks HRX-660 maar die kunnen als ik dit post ook alweer weg zijn. Dus voorraad verdwijnt inderdaad nog als sneeuw voor de zon en ik denk dat dit de komende weken ook nog zo zal blijven zodra wij iets van nieuwe voorraad online zetten...

Edit: het Half Rack is nu inderdaad ook al uitverkocht :o
 
Vind ik echt totaal niet.
Bedankt! Als je een review op onze website zou willen plaatsen zou tof zijn. Ik denk dat die ene review die nu online staat mensen een verkeerd beeld geeft van de stabiliteit van dit rack omdat de reviewer het heeft over wiebelen :)

 
Heeft diegene het misschien losjes of scheef gemonteerd op een kromme vloer staan ofzo
 
het risico neem en hoop dat de gyms op de 28ste weer open gaan..
Ik kan je nu al zeggen dat die Gyms voorlopig dicht blijven (Hoger onderwijs heeft zelf al besloten dat ze dicht blijven tot september). Je hoeft geen expert te zijn om al te zien dat we er nog lang niet zijn. Maar ook dat is geen reden om gewoon geld stuk te slaan.

Maandje of wat overbruggen kan zonder rack, paar dumbbells en een flinke weerstandsband kan je heel wat mee doen, hoef je geen kapitalen voor uit te geven. Zelfs een bench en rack zijn op dat punt luxe (al is een bench uiteraard wel heel fijn).

Als je net als mijn vrouw en ik toch al nadachten over een home gym, dan is het natuurlijk wel een logisch moment om die stappen te maken, ware het niet dat er niks te koop is en dat de prijzen hoog zijn (moet absoluut gezegd worden dat de forum sponsor het netjes doet).
 
Als je net als mijn vrouw en ik toch al nadachten over een home gym, dan is het natuurlijk wel een logisch moment om die stappen te maken, ware het niet dat er niks te koop is en dat de prijzen hoog zijn (moet absoluut gezegd worden dat de forum sponsor het netjes doet).
Bedankt, fijn dat het opgemerkt wordt! Ik vind het inderdaad bizar dat zoveel bedrijven nu extreme prijsverhogingen doorvoeren om een slaatje uit deze situatie te slaan. Enerzijds snap ik dat het een kwestie van vraag-en-aanbod is maar persoonlijk vind ik het niet echt ethisch verantwoord. Wij hebben in ieder geval geen* prijzen verhoogd en om onze trouwe klanten te bedanken (die nu ook achter het net vissen) hebben wij nog wat leuke giveaways op onze Instagram pagina (op dit moment een PRX-750 rack).

* één product werd wel in prijs verhoogd, namelijk de ATX Multi Bench FID-102 van €125 naar €129 :p Maar die kleine prijsverhoging stond sowieso al gepland met de nieuwe levering omdat de productiekosten van dat bankje gestegen zijn ;)

 
Laatst bewerkt:
Edit: het Half Rack is nu inderdaad ook al uitverkocht :o
Dat was precies het rack wat ik in gedachten had. :roflol:
Ik heb niet zoveel ruimte, en geef om eerlijk te zijn de voorkeur aan de sportschool. Een homegym is voor mij dus echt puur en alleen als overbrugging voor deze toestand.

Desalniettemin natuurlijk wel een goede investering, ook als ik voornamelijk naar de sportschool ga. Dan kan ik ook op feestdagen, en in de late namiddag van de zaterdag en zondag sporten, wannneer de gym dicht is.. :)

Wanneer komt het ATX half rack HRX-660 weer beschikbaar?
 
Dat was precies het rack wat ik in gedachten had. :roflol:
Ik heb niet zoveel ruimte, en geef om eerlijk te zijn de voorkeur aan de sportschool. Een homegym is voor mij dus echt puur en alleen als overbrugging voor deze toestand.

Desalniettemin natuurlijk wel een goede investering, ook als ik voornamelijk naar de sportschool ga. Dan kan ik ook op feestdagen, en in de late namiddag van de zaterdag en zondag sporten, wannneer de gym dicht is.. :)

Wanneer komt het ATX half rack HRX-660 weer beschikbaar?
Dat is balen zeg, die is vanochtend alweer volledig uitverkocht geraakt :(

Dit was de nieuwe levering van gisteren, normaal gesproken doen we daar zo'n twee maanden mee. De volgende levering zal dus ook pas eind mei of in juni binnenkomen. We hebben onze leveringen al opgeschaald maar omdat wij alles zo'n zes maanden vooruit hebben gepland kunnen wij deze abrupte situatie helaas niet meteen opvangen. De komende tijd zullen er dus wat gaten in de voorraad zijn voor heel veel producten.
 
omdat wij alles zo'n zes maanden vooruit hebben gepland

zijn jullie niet bang dat na deze crisis de markt verzadigd is (mensen gaan weer naar de gym en er word een gedeelte weer gedumpt op Marktplaats)
 
zijn jullie niet bang dat na deze crisis de markt verzadigd is (mensen gaan weer naar de gym en er word een gedeelte weer gedumpt op Marktplaats)
Dat is zeker een mogelijk scenario waar wij ook al over hebben nagedacht, al denk ik ook dat dit juist voor veel mensen de trigger is geweest om een home gym aan te schaffen die ze sowieso al op het oog hadden. Die mensen blijven waarschijnlijk thuis trainen en hun home gym uitbreiden. En daarnaast hebben wij net zo'n grote afzetmarkt van zakelijke klanten zoals sportscholen en personal trainers.

Van een verzadigde markt hebben wij de afgelopen jaren in ieder geval nog niets gemerkt, integendeel. Maar over een jaar kunnen we pas echt terugkijken op deze crisis en conclusies trekken.
 
Tsja, dat zal ongetwijfeld gebeuren, kan FS ook niks aan doen. Wat in het geval van FS wel helpt is dat het "enthousiast" spul is, met zijn eigen intrinsieke markt. Maar dat je straks 30mm schijven kan vinden op MP voor dumpprijzen lijkt me wel te verwachten.

Maar we gaan wellicht nog wel een paar rondjes isolatie door in komend najaar en voorjaar voordat we allemaal ge-ent zijn. Dus tsja :angstig:

Heb mijn broer net aangespoord een stel kettlebells en een weerstandsband bij FS aan te schaffen, hij had een alert lopen bij Decathlon, alsof die zaak straks niet ontploft als ze weer wat voorraad krijgen :p
 
Maar dat je straks 30mm schijven kan vinden op MP voor dumpprijzen lijkt me wel te verwachten.
Mooi, dat spul werd steeds duurder. 1,25 tot 1,5 euro gaven mensen ervoor terwijl dat praktisch nieuwprijs is. Ik kocht jaren geleden 30mm voor onder de euro de kilo. Kan ik eindelijk weer wat bijkopen. Handig voor dumbells, je kan er de pulley van mijn barbarian powerrack mee laden, de leg extension/curls etc. Heb daarnaast ook gewoon een ram bar met wat 50mm russische bumperplates.

Als het echt goedkoop te vinden is gewoon opkopen en een paar jaar droog bewaren tot het weer 2 tot 3x Zoveel waard is ;)
 
Mooi, dat spul werd steeds duurder. 1,25 tot 1,5 euro gaven mensen ervoor terwijl dat praktisch nieuwprijs is. Ik kocht jaren geleden 30mm voor onder de euro de kilo. Kan ik eindelijk weer wat bijkopen. Handig voor dumbells, je kan er de pulley van mijn barbarian powerrack mee laden, de leg extension/curls etc. Heb daarnaast ook gewoon een ram bar met wat 50mm russische bumperplates.

Als het echt goedkoop te vinden is gewoon opkopen en een paar jaar droog bewaren tot het weer 2 tot 3x Zoveel waard is ;)
Inderdaad dit. Toen ik mijn eerste 30mm materiaal kocht was 1e per kilo al aan de dure kant.
 
Fuck my life. :roflol:

ATX free-stands (SQS-750) eerder terug op voorraad?
Nee helaas, ook pas in mei/juni. Dat geldt voor de meeste producten. In april komt er minder binnen dan normaal omdat de fabrieken in China in januari en februari veel langer stil lagen door de quarantaine daar, waardoor die leveringen allemaal vertraging hebben opgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas, ook pas in mei/juni. Dat geldt voor de meeste producten. In april komt er minder binnen dan normaal omdat de fabrieken eind januari tot eind februari in China stil lagen, waardoor die leveringen allemaal vertraagd zijn tot in mei.
Bedankt voor de snelle reacties tot dusver. Ik hou de website in de gaten.. :)
 
Het wordt zeker opgemerkt en gewaardeerd Fitness Seller . Ik kijk al niet eens meer op andere webshops omdat ik weet dat die allemaal enorme woekerprijzen hanteren.

De PRX-720 komt ook pas weer begin Juni zeker? :(
 
Het wordt zeker opgemerkt en gewaardeerd Fitness Seller . Ik kijk al niet eens meer op andere webshops omdat ik weet dat die allemaal enorme woekerprijzen hanteren.

De PRX-720 komt ook pas weer begin Juni zeker? :(
Inderdaad, Fitness Seller maar ook strength shop zijn de enige die hun prijzen normaal houden en beiden zijn praktisch uitverkocht
 
Back
Naar boven