AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bedankt voor de snelle reactie! Wat bedoelt u precies met 'pre-orders zullen hetzelfde gaan?' In de zin van je hebt 2min de tijd? Hahah
:janken:
GEWOON OPSCHIETEN PIK

Tot zover kunnen bemachtigen:
ATX Folding Wall Rack
ATX Death Bar
2 x 15kg ATX rubberen schijven
4 stuks 150x100cm rubberen mat

Wel stom dat ik het over meerdere bestellingen (3) heb moeten doen vanwege onverwachtse financiele meevallers, dus triple verzendkosten :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.582
GEWOON OPSCHIETEN PIK

ATX Folding Wall Rack
ATX Death Bar

Wel stom dat ik het over meerdere bestellingen (3) heb moeten doen vanwege onverwachtse financiele meevallers, dus triple verzendkosten :(
Wat nog niet verzonden is kunnen we misschien samenvoegen. Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice met de bestelnummers erin. Ik kan niet garanderen dat het lukt nu in deze drukte maar we kunnen het proberen.

Wat nog niet verzonden is kunnen we misschien samenvoegen. Stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice met de bestelnummers erin. Ik kan niet garanderen dat het lukt maar we proberen het wel altijd te doen als een klant het verzoekt.
Ga ik doen! Je bent een toppert.

Gefeliciteerd aan iedereen die zijn of haar gewenste product heeft weten te bemachtigen! Spijtig voor de rest :(

Nog niet maar die worden binnen twee weken verwacht.

Er zal dan zeker een powerlifting bar worden gemaakt. Over de prijzen is het nog te vroeg om iets te zeggen helaas.

De J-hooks 600 worden over circa 3-4 weken verwacht (als er geen vertragingen zijn).

Begin juli komt er sowieso een levering binnen, misschien ook nog een kleine levering midden juni maar dat weet ik nu niet zeker.

Heel snel... de bankjes stonden volgens mij nog geen 2 minuten online en de racks ook maar enkele minuten.

Pre-orders zullen hetzelfde gaan, alleen zullen er dan 40 stuks van vrijwel elk rack beschikbaar zijn, dus dan is er veel meer keuze en heb je meer kans. Vervolgens zal de bestelling begin/midden juli geleverd worden als de leveringen hier zijn aangekomen.

De 600 serie heeft geen safety straps. Als je een rack met straps wil dan zul je bij de 700 serie moeten kijken.
Qua business lijkt het fantastisch. Maar aan alles en iedereen trekken en dan uiteindelijk een paar containers met spullen krijgen om het binnen 5 minuten allemaal te verkopen is ook niet leuk.
Zelf wil je ook genieten van een voller magazijn, niet te lang natuurlijk.
Maar deze gekte is ook niet goed lijkt me.

• #11.585
Qua business lijkt het fantastisch. Maar aan alles en iedereen trekken en dan uiteindelijk een paar containers met spullen krijgen om het binnen 5 minuten allemaal te verkopen is ook niet leuk.
Je weet het heel goed te verwoorden :)

Is er al iets bekend over het ATX Squat attatchment? Artikelcode is ATX-SQA .

GEWOON OPSCHIETEN PIK

ATX Folding Wall Rack
ATX Death Bar

Lekker bezig pik! Maar wat probeer je mij lekker jaloers te maken? En huh!? Lekkere barbell kerel wist geen eens van die barbell.

Maar dat kan je niet van iedereen verwachten, viel me dat inderdaad al eerder op, een man met normen en waarden zeg maar. Rond maart zag ik een mooi moreel bericht van hem en toen zei ik het ook al daarom gun ik liever mijn geld bij hun dan al die andere winkels die prijzen ineens omhoog gooien met woekerpijzen.

Ik bedoel dat je een pre-order straks ook gewoon via de webshop kunt plaatsen, net zoals een normale bestelling. Hoeveel tijd je daarvoor hebt kan ik niet voorspellen maar we gaan ALLE racks beschikbaar maken voor pre-orders en in veel grotere aantallen. Bovendien denk ik dat niet iedereen zo snel een pre-order plaatst, dat is toch anders dan een normale bestelling. Dus ik ga ervan uit dat je voor de pre-orders meer tijd zult hebben.

En wie weet, misschien zijn de sportscholen tegen die tijd weer open en is het niet meer zo extreem druk :)

Gaaf! Enig idee of kleinere accessoires dan ook mee gereserveerd kunnen worden? Veel kabelgrepen, maar ook atx pro collar sluitingen, spotters en j-hooks zijn allemaal niet op voorraad helaas.

• #11.590
Is er al iets bekend over het ATX Squat attatchment? Artikelcode is ATX-SQA .
Die zijn binnengekomen. Zal waarschijnlijk morgen wel online staan.

Maar dat kan je niet van iedereen verwachten, viel me dat inderdaad al eerder op, een man met normen en waarden zeg maar. Rond maart zag ik een mooi moreel bericht van hem en toen zei ik het ook al daarom gun ik liever mijn geld bij hun dan al die andere winkels die prijzen ineens omhoog gooien met woekerpijzen.
:heart:

Gaaf! Enig idee of kleinere accessoires dan ook mee gereserveerd kunnen worden? Veel kabelgrepen, maar ook atx pro collar sluitingen, spotters en j-hooks zijn allemaal niet op voorraad helaas.
Daar ben ik nog niet over uit. Ik moet nog even uitzoeken hoe we dat allemaal in goede banen gaan leiden met zoveel pre-orders die we verwachten...

@Fitness Seller wanneer verwachten jullie weer gietijzeren schijven binnen te krijgen?

Zijn de beenrollen van 18cm ook binnen gekomen met de zending van maandag?

De PRX-710 ging net van €479 naar €528, geen probleem verder maar is dit ter voorbereiding op voorraad / pre-orders? Want dan begin ik alvast met refreshen 😉

Net een order gedaan met daarin: https://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-met-ergo-rubbergrip

Er staat dat de greep op voorraad is, echter in de winkelwagen staat: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Betekend dit dat die later apart wordt verstuurd? Dan zou ik namelijk graag nog een triceps touw willen toevoegen die dan op een later moment ook meegestuurd zou kunnen worden.

Hebben jullie ervaring met het afkorten van racks oid? IK was aan het denken om de HRX-810 te pakken maar dan in te korten, zowel in hoogte als in diepte.

Hebben jullie ervaring met het afkorten van racks oid? IK was aan het denken om de HRX-810 te pakken maar dan in te korten, zowel in hoogte als in diepte.
Waarom zou je 550 neerleggen voor iets wat je daarna in gaat korten? Bende gij niet goed?

Kun je het dan niet beter helemaal zelf maken? Youtube staat ondertussen vol met allerlei voorbeelden.

Nalevering verzonden, blij als een kind. :)

• #11.600
Zijn de beenrollen van 18cm ook binnen gekomen met de zending van maandag?
Nee helaas die zaten nog niet erbij. Waarschijnlijk over twee weken bij de volgende zending.

De PRX-710 ging net van €479 naar €528, geen probleem verder maar is dit ter voorbereiding op voorraad / pre-orders? Want dan begin ik alvast met refreshen 😉
Nee dat heeft niets met pre-orders te maken, de introductieprijzen van de PRX-710 en PRX-720 waren nog niet bijgewerkt aangezien die racks al zo lang uitverkocht zijn. We hebben net alles bijgewerkt (de andere racks waren vorige maand al bijgewerkt, zie mijn post van destijds voor meer toelichting over deze prijzen).

Pre-orders zullen waarschijnlijk pas over een paar weken mogelijk zijn.

Net een order gedaan met daarin: https://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-met-ergo-rubbergrip

Er staat dat de greep op voorraad is, echter in de winkelwagen staat: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Betekend dit dat die later apart wordt verstuurd? Dan zou ik namelijk graag nog een triceps touw willen toevoegen die dan op een later moment ook meegestuurd zou kunnen worden.
Nee dan wordt de hele bestelling vastgehouden tot alle producten leverbaar zijn. Het is dan een backorder.

Neem even contact op met onze klantenservice als je dit product wil annuleren, zodat de rest wel verzonden kan worden.

Je kunt de staanders in de hoogte eenvoudig inkorten in stappen van 5 cm. De voeten zou je in de diepte kunnen inkorten maar dan kom je wel hier en daar wat nieuwe gaten aan het boren.

Terug
Naar boven