XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mensen, alles dat niet in de bovenstaande lijst staat is nu helaas niet binnengekomen. Dit zal dus pas over enkele weken binnenkomen.
Wil toch even checken omdat ik netjes de klantenservice heb gevraagd en nu al meer dan een maand hoor dat ze in 1-2 weken binnen komen en elke dag zit te f5en; de 50mm rubberen gekleurde olympische halterschijven komen dus niet nog deze week binnen en mogelijk pas weer over enkele weken? Of kan het zijn dat er tussendoor nog een levering komt waar ze misschien tussen zitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.602
Wil toch even checken omdat ik netjes de klantenservice heb gevraagd en nu al meer dan een maand hoor dat ze in 1-2 weken binnen komen en elke dag zit te f5en; de 50mm rubberen gekleurde olympische halterschijven komen dus niet nog deze week binnen en mogelijk pas weer over enkele weken? Of kan het zijn dat er tussendoor nog een levering komt waar ze misschien tussen zitten?
Die zijn binnengekomen (10 kg, 15 kg, 25 kg en 50 kg) en zullen waarschijnlijk morgenochtend online komen.

Momenteel ik ik deze constructie bedacht, om meer weerstand te geven aan de leg Extension.

4A948240-3AAD-4DF1-888B-06DCCC4B45AD.jpeg

Het werkt niet ideaal. Daar dit een lange elastiek is. Ik zou graag de shorty bands willen bestellen (of ander alternatief, suggesties?). Welk weerstand zou ik het beste kunnen proberen, alvorens ik alle elastieken bestel...

Tevens zou ik graag willen weten of binnenkort de utility straps voor de elastieken en de 30mm lange halterstangen nog op voorraad komen.

Alvast bedankt en een fijne avond!

• #11.604
Momenteel ik ik deze constructie bedacht, om meer weerstand te geven aan de leg Extension.

Het werkt niet ideaal. Daar dit een lange elastiek is. Ik zou graag de shorty bands willen bestellen (of ander alternatief, suggesties?). Welk weerstand zou ik het beste kunnen proberen, alvorens ik alle elastieken bestel...

Tevens zou ik graag willen weten of binnenkort de utility straps voor de elastieken en de 30mm lange halterstangen nog op voorraad komen.

Alvast bedankt en een fijne avond!
De weerstand van de banden staat vermeld in de specificaties, dan kun je misschien zelf inschatten wat je nodig hebt. Ik weet alleen niet of je de Shorty Bands ver genoeg kunt uitrekken voor de beweging. Kun je je lange elastiek niet gewoon dubbelvouwen?

Utility Straps hebben we niet meer laten maken dus die komen voorlopig niet terug in voorraad. De 30 mm halterstangen pas weer in juli.

• Like
Waarderingen: Onit
Wat is de verwachte voorraad tijd van:
Lattrekstang 120 cm met ergo-rubbergrip
Roeigreep smal met ergo-rubbergrip
Olympische halterstang 220 cm
ATX Dip Bars 700
ATX Spotter Arms 700 / 55 cm
ATX Pro Collars

Ik zal nog wachten tot de pre-order mogelijkheid van de Foldable Rack en bench. Aangezien deze pas in juli binnenkomen, hoop ik in ieder geval dat jullie bovenstaande producten ook in juli hebben:)

Ik overweeg ook zo’n leg extension aan te schaffen, maar dan van ATX.

Ik kan mij voorstellen dat in het begin dan inderdaad een dood punt is qua weerstand. Dit kan je oplossen met elastieken maar lijkt me ook niet ideaal. Iemand anders die ervaringen heeft met de leg extension?

Ik heb ook het idee opgevat om de utility seat in het rack te plaatsen. Je zit dan op deze Seat en dan met straps om mijn enkel doen die verbonden zijn met de low pulley attachment van het rack. Je hebt dan een leg extension waarbij je spier altijd evenveel weerstand heeft van de kabel gewichten.

Met weerstandsbandpinnen kun je dan een soort handgrepen maken om je aan vast te houden. Die steek je gewoon op de gewenste positie in het rack.

Hoop dat ik dat een beetje duidelijk omschreven heb. Hoor graag ideeën van jullie.

Ik doe bijvoorbeeld op een andere manier al leg curls op een bankje waarbij ik de enkelstraps ook aan de low pulley verbind.

Hoi! Ik zie dat de leglift option ineens op voorraad was, dus direct besteld.
Kan ik via de mail de bestelling laten samenvoegen met het 660 bankje van gisteren om verzendkosten te besparen? (Nu weer 18,90 betaald namelijk)

Kan ik via de mail de bestelling laten samenvoegen met het 660 bankje van gisteren om verzendkosten te besparen? (Nu weer 18,90 betaald namelijk)
Nog zo één!

Past de ATX leg lift option ook op een Powertec multi bench?

Ga je niet sowieso de 400 euro passeren? Dan ga je al meer betalen. (Zie hun verzendkosten tabel)

Enig idee wanneer deze weer terug in de voorraad zijn?

• #11.612
Wat is de verwachte voorraad tijd van:
Lattrekstang 120 cm met ergo-rubbergrip
Roeigreep smal met ergo-rubbergrip
Olympische halterstang 220 cm
ATX Dip Bars 700
ATX Spotter Arms 700 / 55 cm
ATX Pro Collars

Ik zal nog wachten tot de pre-order mogelijkheid van de Foldable Rack en bench. Aangezien deze pas in juli binnenkomen, hoop ik in ieder geval dat jullie bovenstaande producten ook in juli hebben:)
Dip Bars en Spotter Arms gaan nog even duren. Van de andere producten heb ik geen overzicht bij de hand, daar zul je even voor moeten mailen naar onze klantenservice.

Ik heb ook het idee opgevat om de utility seat in het rack te plaatsen. Je zit dan op deze Seat en dan met straps om mijn enkel doen die verbonden zijn met de low pulley attachment van het rack. Je hebt dan een leg extension waarbij je spier altijd evenveel weerstand heeft van de kabel gewichten.

Met weerstandsbandpinnen kun je dan een soort handgrepen maken om je aan vast te houden. Die steek je gewoon op de gewenste positie in het rack.

Hoop dat ik dat een beetje duidelijk omschreven heb. Hoor graag ideeën van jullie.

Ik doe bijvoorbeeld op een andere manier al leg curls op een bankje waarbij ik de enkelstraps ook aan de low pulley verbind.
Er zijn inderdaad meerdere manieren om leg extensions met elastieken uit te voeren, bijvoorbeeld zittend op een bankje.

Even mailen dan zullen wij proberen deze samen te voegen. Ik kan echter niet garanderen dat dit lukt want we worden nu overspoeld door verzoeken van mensen die iets vergeten zijn of iets willen verwijderen of toevoegen etc. Het is voor ons fysiek haast onmogelijk om dit nog door te voeren zodra de pakbon in het magazijn is beland, er zijn nu simpelweg te veel bestellingen om een enkele pakbon te zoeken.

Past de ATX leg lift option ook op een Powertec multi bench?
Ik weet dat deze vroeger compatibel was maar ik heb geen idee of Powertec nog afmetingen heeft gewijzigd of iets dergelijks. Dat kan ik dus niet garanderen.

Onze accessoires hebben in ieder geval een frame van 45 x 45 mm, je kunt dus even opmeten of dat in de opening van je bankje past. Kijk op onze productfoto's ook even na of de gaten op dezelfde positie zitten, anders kun je het accessoire niet vastzetten.

Nee sorry, stuur hiervoor even een e-mail naar onze klantenservice.

De 20kg gekleurde schijven waren meteen alweer uitverkocht? :o :treuren:

• #11.614
De 20kg gekleurde schijven waren meteen alweer uitverkocht? :o :treuren:
Nee die zijn niet binnengekomen. Zie mijn vorige bericht waarin ik antwoord gaf op je vraag (10 kg, 15 kg, 25 kg en 50 kg).

Die worden voorlopig helaas ook nog niet verwacht.

Nee die zijn niet binnengekomen. Zie mijn vorige bericht waarin ik antwoord gaf op je vraag (10 kg, 15 kg, 25 kg en 50 kg).

Die worden voorlopig helaas ook nog niet verwacht.
Oh had ik niet gezien dat die 20 niet in je bericht stond. Klantenservice had ik specifiek naar 20kg gevraagd en die zeiden toen dat die (elk gewicht) er in een week aan zou komen, vandaar mijn verwachting. Jammer jammer oh well

• #11.616
Oh had ik niet gezien dat die 20 niet in je bericht stond. Klantenservice had ik specifiek naar 20kg gevraagd en die zeiden toen dat die (elk gewicht) er in een week aan zou komen, vandaar mijn verwachting. Jammer jammer oh well
Vervelend, het zijn voor ons ook hectische tijden en de informatie van leveringen klopt niet altijd helemaal. Soms ontbreken er ook gewoon producten in de container die volgens de fabriek wel erin zouden zitten :o

Vervelend, het zijn voor ons ook hectische tijden en de informatie van leveringen klopt niet altijd helemaal. Soms ontbreken er ook gewoon producten in de container die volgens de fabriek wel erin zouden zitten :o
Die boys die de containers inladen hebben inmiddels een homegym waar je u tegen zegt :roflol:

No worries voor jullie is er ook veel onduidelijk snap ik. :) In principe kan ik ook voor de premium/urethane bumpers gaan stiekem wil ik die ik toch het liefst, ga ik nog even nadenken of ik daar rijk genoeg voor ben :o

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Babarian/ATX compact monolift? Ik ben zelf aan het kijken naar zo'n soort uitbreiding voor mijn rack (Powertec) en vraag met af wat de ervaringen zijn.

En los daarvan ook of deze ook gaan passen op een Powertec rack. 60x60 staanders, 28mm diameter gaten (originele j-hooks zijn 25mm en gaten zitten 650mm uit elkaar (midden van het gat naar volgend midden gat). Ik lees op de site dat ze geschikt zijn voor 60x60 frame met een "raster" van 50 mm, dat laatste kan ik niet helemaal plaatsen (maar dat is meer een vraag voor Fitness Seller).

• #11.620
En los daarvan ook of deze ook gaan passen op een Powertec rack. 60x60 staanders, 28mm diameter gaten (originele j-hooks zijn 25mm en gaten zitten 650mm uit elkaar (midden van het gat naar volgend midden gat). Ik lees op de site dat ze geschikt zijn voor 60x60 frame met een "raster" van 50 mm, dat laatste kan ik niet helemaal plaatsen (maar dat is meer een vraag voor Fitness Seller).
Geschikt voor 60 x 60 mm frames met gaten voor 20 mm pinnen (dus bij voorkeur 21 mm gaten want anders heb je een flinke speling). Een raster van 50 mm betekent een gatafstand van 50 mm (hart tot hart).

Terug
Naar boven