MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Gvd had de bench 660 in de winkelwagen, maar was net te laat volgens mij is hij 1 minuut beschikbaar geweest 🤔

Binnen 20 seconden na het vrijkomen van de SQS-650 besteld :D

Wanneer komen j-hooks weer binnen? Ik overweeg squat stands te kopen, maar dit is wel belangrijk om te weten.

Wanneer komen j-hooks weer binnen? Ik overweeg squat stands te kopen, maar dit is wel belangrijk om te weten.
Beste naamgenoot,

1) Je naam schrijf je met een hoofdletter;
2) het is Japie, met één a.

Met vriendelijke groet,

Jaap (aka Japio) :)

Net mooi een prx-610 kunnen bestellen, nu is alleen de LTO-510 niet meer leverbaar wat te verwachten was. Hebben jullie enig idee wanneer deze weer leverbaar is?

Je kunt alleen de producten bestellen die in voorraad zijn. Wij nemen nu helaas geen pre-orders of reserveringen aan voor producten die uitverkocht zijn. Ik bedoelde dat je de Wall Pulley beter meteen kunt bestellen zodra die weer beschikbaar is volgende week.

We hebben maar drie bankjes die de Leg Lift Option kan gebruiken, de MBX-660 komt volgende week binnen, de andere twee pas in juli.

We zijn wel van plan om ergens in juni pre-orders te accepteren voor de levering van racks en benches die begin juli binnenkomt. Maar voor de komende leveringen van eind mei en van juni kunnen we dat helaas nog niet doen, er zijn veel te veel mensen die al weken wachten op producten uit die leveringen.

Nou behoor zelf ook tot die groep, probeer al sinds rond eind maart wat te bemachtigen. Ik probeerde ook al 510 en 610 te bemachtigen terwijl ik eigenlijk de 710 wil maar ben zo wanhopig er staat nu dat het 25min geleden was gepost op insta maar toen ik het probeerde waren er pas 5min voorbij hoe snel zijn ze wel niet uitverkocht joh? En al enige idee hoe het pre order straks zal verlopen? Trouwens kan bij de 650 ook voor safety straps gekozen worden zoals bij de 710? Daarom ging mijn voorkeur naar 710 maar bij de 710 staat dat wel vermeld en 650 niet terwijl daar ook staat dat je voor de pins of flip downs kan kiezen? Misschien is dat nog niet bijgewerkt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.578
Gefeliciteerd aan iedereen die zijn of haar gewenste product heeft weten te bemachtigen! Spijtig voor de rest :(

Ook de 50mm dumbbell stangen met klemmen niet? 😕
Nog niet maar die worden binnen twee weken verwacht.

Om weer eens van onderwerp te wisselen: Zit in jullie barbell project (fabricated in Germany) iets specifiek voor powerlifters (29mm, enkel ringen op 81cm, messing lagers,..)? Kan mijn vermoeden kloppen dat het barbells in de prijs/kwaliteitsrange van de ATX Russian Bar gaan worden?
Er zal dan zeker een powerlifting bar worden gemaakt. Over de prijzen is het nog te vroeg om iets te zeggen helaas.

De J-hooks 600 worden over circa 3-4 weken verwacht (als er geen vertragingen zijn).

Net mooi een prx-610 kunnen bestellen, nu is alleen de LTO-510 niet meer leverbaar wat te verwachten was. Hebben jullie enig idee wanneer deze weer leverbaar is?
Begin juli komt er sowieso een levering binnen, misschien ook nog een kleine levering midden juni maar dat weet ik nu niet zeker.

Nou behoor zelf ook tot die groep, probeer al sinds rond eind maart wat te bemachtigen. Ik probeerde ook al 510 en 610 te bemachtigen terwijl ik eigenlijk de 710 wil maar ben zo wanhopig er staat nu dat het 25min geleden was gepost op insta maar toen ik het probeerde waren er pas 5min voorbij hoe snel zijn ze wel niet uitverkocht joh? En al enige idee hoe het pre order straks zal verlopen? Trouwens kan bij de 650 ook voor safety straps gekozen worden zoals bij de 710? Daarom ging mijn voorkeur naar 710 maar bij de 710 staat dat wel vermeld en 650 niet terwijl daar ook staat dat je voor de pins of flip downs kan kiezen? Misschien is dat nog niet bijgewerkt?
Heel snel... de bankjes stonden volgens mij nog geen 2 minuten online en de racks ook maar enkele minuten.

Pre-orders zullen hetzelfde gaan, alleen zullen er dan 40 stuks van vrijwel elk rack beschikbaar zijn, dus dan is er veel meer keuze en heb je meer kans. Vervolgens zal de bestelling begin/midden juli geleverd worden als de leveringen hier zijn aangekomen.

De 600 serie heeft geen safety straps. Als je een rack met straps wil dan zul je bij de 700 serie moeten kijken.

Gefeliciteerd aan iedereen die zijn of haar gewenste product heeft weten te bemachtigen! Spijtig voor de rest :(

Nog niet maar die worden binnen twee weken verwacht.

Er zal dan zeker een powerlifting bar worden gemaakt. Over de prijzen is het nog te vroeg om iets te zeggen helaas.

De J-hooks 600 worden over circa 3-4 weken verwacht (als er geen vertragingen zijn).

Begin juli komt er sowieso een levering binnen, misschien ook nog een kleine levering midden juni maar dat weet ik nu niet zeker.

Heel snel... de bankjes stonden volgens mij nog geen 2 minuten online en de racks ook maar enkele minuten.

Pre-orders zullen hetzelfde gaan, alleen zullen er dan 40 stuks van vrijwel elk rack beschikbaar zijn, dus dan is er veel meer keuze en heb je meer kans. Vervolgens zal de bestelling begin/midden juli geleverd worden als de leveringen hier zijn aangekomen.

De 600 serie heeft geen safety straps. Als je een rack met straps wil dan zul je bij de 700 serie moeten kijken.

Bedankt voor de snelle reactie! Wat bedoelt u precies met 'pre-orders zullen hetzelfde gaan?' In de zin van je hebt 2min de tijd? Hahah
:janken:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.580
Bedankt voor de snelle reactie! Wat bedoelt u precies met 'pre-orders zullen hetzelfde gaan?' In de zin van je hebt 2min de tijd? Hahah
:janken:
Ik bedoel dat je een pre-order straks ook gewoon via de webshop kunt plaatsen, net zoals een normale bestelling. Hoeveel tijd je daarvoor hebt kan ik niet voorspellen maar we gaan ALLE racks beschikbaar maken voor pre-orders en in veel grotere aantallen. Bovendien denk ik dat niet iedereen zo snel een pre-order plaatst, dat is toch anders dan een normale bestelling. Dus ik ga ervan uit dat je voor de pre-orders meer tijd zult hebben.

En wie weet, misschien zijn de sportscholen tegen die tijd weer open en is het niet meer zo extreem druk :)

Terug
Naar boven