MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.641
Kan ik allerlei losse bestellingen plaatsen met "afhalen" en ze vervolgens allen tegelijk een keer komen afhalen? Ik heb best veel losse producten die ik wil, maar mogelijk komen ze op aparte momenten online, en raakt de ene uitverkocht als ik nog wacht op de andere.
Ja theoretisch kan dat maar we gaan bestellingen hier geen weken laten liggen, zeker als de bestelling ook niet vooruitbetaald is. Dan wordt de bestelling geannuleerd en gaat het product terug de verkoop in. Wij hebben helaas geen ruimte om tientallen bestellingen wekenlang aan de kant te leggen voor iedereen.

Beste Fitness Seller,

Wanneer verwacht je het volgende binnen te krijgen?

- atx compact leg press
- atx row seat
- atx curl bar

Alvast bedankt voor de reactie!

Aan @Fitness Seller en iedereen die toevallig een wallrack heeft:

Welke bouten kan ik het beste gebruiken om de wallrack te monteren op een betonnen muur? Ik lees in de omschrijving M12 bouten maar deze heb je in verschillende lengtes.

Alvast bedankt!

Halfrack en jammer Arms gisteren ontvangen 👍
Wel even een vraag over de geretourneerde jammer Arms. Er zouden wat krassen opzitten en dat is prima daarom die korting. Maar er is een rubber kapot dit is afgebroken zijn die los te krijgen?

IMG_20200529_203824.jpg

• #11.646
Aan @Fitness Seller en iedereen die toevallig een wallrack heeft:

Welke bouten kan ik het beste gebruiken om de wallrack te monteren op een betonnen muur? Ik lees in de omschrijving M12 bouten maar deze heb je in verschillende lengtes.

Alvast bedankt!
Voor een betonnen muur kun je gewoon keilbouten gebruiken. Gewoon de volledige lengte van de stalen plug (enkele centimeters) in de muur plaatsen. De bout zelf hoeft niet heel ver uit te steken, alleen voldoende om het rack te bevestigen.

Halfrack en jammer Arms gisteren ontvangen 👍
Wel even een vraag over de geretourneerde jammer Arms. Er zouden wat krassen opzitten en dat is prima daarom die korting. Maar er is een rubber kapot dit is afgebroken zijn die los te krijgen?
Zoiets kun je natuurlijk melden aan onze klantenservice, dan sturen we een nieuwe rubber op.

Wel vreemd want ik heb die Jammer Arms persoonlijk nagekeken en ik had juist een kapotte rubber vervangen. Gek dat er dan nog één is afgebroken, misschien tijdens het transport gebeurd.

Laatst bewerkt:
Voor een betonnen muur kun je gewoon keilbouten gebruiken. Gewoon de volledige lengte van de stalen plug (enkele centimeters) in de muur plaatsen. De bout zelf hoeft niet heel ver uit te steken, alleen voldoende om het rack te bevestigen.
Ook keilbouten heb je in allerlei kopmaten, M8, M10 en M12. Maakt dat nog wat uit?

(Sorry ik ben ICT'er, geen bouwvakker) :roflol:

Kan je vertellen hoe hoog de voetplaten zijn ten opzichte van de vloer bij de beltsquat?

Dip Bars en Spotter Arms gaan nog even duren. Van de andere producten heb ik geen overzicht bij de hand, daar zul je even voor moeten mailen naar onze klantenservice.

2 tot 3 weken volgens de klantenservice. Dat is voor mij prima. De rest kan dan in juli volgen.

Is het bekend wanneer de ATX Gym Bumper Plates op voorraad komen? Dat blijf ik toch de mooiste vinden, zonder gekke fratsen, en tevens smaller dan anderen. Alvast bedankt!

Goedemorgen FS!

Afgelopen vrijdag kreeg ik een mailtje met de melding dat mijn pakket onderweg was. Kan het kloppen dat hij door de feestdagen wat vertraging heeft? Ik de track en trace staat al die tijd al dit:

1591076589392.png

• #11.656
Kan je vertellen hoe hoog de voetplaten zijn ten opzichte van de vloer bij de beltsquat?
Het platform heeft een hoogte van 20 cm.

Is het bekend wanneer de ATX Gym Bumper Plates op voorraad komen? Dat blijf ik toch de mooiste vinden, zonder gekke fratsen, en tevens smaller dan anderen. Alvast bedankt!
De meeste bumper plates worden eind juni / begin juli weer verwacht.

Goedemorgen FS!

Afgelopen vrijdag kreeg ik een mailtje met de melding dat mijn pakket onderweg was. Kan het kloppen dat hij door de feestdagen wat vertraging heeft? Ik de track en trace staat al die tijd al dit:
Er wordt op feestdagen inderdaad niet bezorgd door DPD, dus je pakketje zal dus vanaf vandaag weer worden verwerkt door DPD. Daarnaast kan er door de drukte enkele dagen vertraging zijn, zie de toelichting in onze verzendbevestiging e-mail.

Vanmorgen netjes om 9u mijn pakket geleverd gekregen :D
Halter steunen.jpg

Erg blij mee!

Ik zou graag in de toekomst nog de verbindingsbalk kopen om te gebruiken als pull up bar (J-hooks op hoogste stand + barbell gaat nu ook wel, maar voel me nog niet heel veilig hiermee).
Enig idee wanneer deze uitkomen?

En ik zou nog graag 2x10kg, 2x 2.5kg en 2x1.25kg rubberen standaard halterschijven kopen. Enig idee wanneer deze beschikbaar zijn?

• #11.658
Vanmorgen netjes om 9u mijn pakket geleverd gekregen :D

Erg blij mee!

Ik zou graag in de toekomst nog de verbindingsbalk kopen om te gebruiken als pull up bar (J-hooks op hoogste stand + barbell gaat nu ook wel, maar voel me nog niet heel veilig hiermee).
Enig idee wanneer deze uitkomen?

En ik zou nog graag 2x10kg, 2x 2.5kg en 2x1.25kg rubberen standaard halterschijven kopen. Enig idee wanneer deze beschikbaar zijn?
Nice! :flex:

De verbindingsbalk wordt pas over enkele maanden verwacht, ik denk niet voor oktober of november. De rubberen 30 mm halterschijven in juli.

Terug
Naar boven