- Waardering
- 2.701
Haha wat een contrast je oude halterbankje en je nieuwe squat rack!Homegym
Een verstelbaar bankje komt nog en misschien ook de lat pulley![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha wat een contrast je oude halterbankje en je nieuwe squat rack!Homegym

Ja echtHaha wat een contrast je oude halterbankje en je nieuwe squat rack!![]()
Homegym![]()
Het zijn de rubberen matten van @Fitness Seller. Het zijn 4 stuks van 150x100cmDit komt verrekte dicht in de buurt van mijn idee. Gaaf! Ik heb de wall rack net gemist, maar heb de wall pulley wel al! (helaas een missend onderdeel dus wacht nog op klantenservice)
Mooie matten trouwens. Welk soort zijn dat?
Ik denk niet dat het veel kwaad kan maar het is inderdaad beter als je de stang eruit haalt, voor de langste levensduur van de veer.Ik heb m'n bestelling ook weer binnen! Gelijk proberen uiteraard👀👀.
@Fitness Seller ik neem aan dat het beter is om de lege stang niet in de monolift te laten hangen na het liften ivm de veer?
Ja er liggen hier in de showroom nog twee paar Barbarian J-hooks die weg mogen. Deze hebben 25 mm pinnen en zijn bedoeld voor 75 x 75 mm staanders (met 26 mm gaten dus). Als dat past op jouw rack dan kun je deze aanvragen via mail.@Fitness Seller : Hebben jullie toevallig nog een setje J-hooks voor een Barbarian (half-)rack liggen? Mag gebruikt zijn.
Hola, ... interessant.Ja er liggen hier in de showroom nog twee paar Barbarian J-hooks die weg mogen. Deze hebben 25 mm pinnen en zijn bedoeld voor 75 x 75 mm staanders (met 26 mm gaten dus). Als dat past op jouw rack dan kun je deze aanvragen via mail.
We hebben ook nog drie stuks van de oude Barbarian Monolift in voorraad:
![]()
ATX Compact Monolift - Fitness Seller
Verstelbaar monolift accessoire voor ATX racks en rigs. De haken van de monolift klappen weg zodra de halterstang eruit wordt getild, zodat direct aan de oefening begonnen kan worden.www.fitness-seller.nl

DPD heeft inderdaad een aantal dagen vertraging, zoals vermeld op onze website en in onze verzendbevestiging e-mail. Bovendien is maandag een feestdag geweest, dus die dag valt als het ware weg. Je pakketje wordt hopelijk eind deze week of begin volgende week geleverd.Heel erg blij met mijn 660 bench. Ook mega chill dat deze voor 90% al in elkaar zat.
Wachten is nu alleen nog op de legliftoption. Ging vrijdag mee met dpd, maar helaas nog steeds niet geleverd. Gaat toch niet zo soepel met dpd helaas.![]()
DPD heeft inderdaad een aantal dagen vertraging, zoals vermeld op onze website en in onze verzendbevestiging e-mail. Bovendien is maandag een feestdag geweest, dus die dag valt als het ware weg. Je pakketje wordt hopelijk eind deze week of begin volgende week geleverd.
sorry hoor) Maar doet wat het moet doen, pijn whahahaIk kan je met trots vertellen dat de Folding Wall Rack echt een aanrader isMijn verzameling:
Vrouwen Crossfit stang ivm de breedte 201cm 15kg gelagerd.
Bumperplates 20kg, 15kg, 10kg, 5kg
Sissy squat 2ehands (uhhhh Gorilla sports,sorry hoor) Maar doet wat het moet doen, pijn whahaha
Rubber plates 20kg, 15kg en 4x 2,5kg
EZ bar 30mm tja ik weet het. De 50mm moet ik nog aanschaffen.
ijzeren platen 30mm 10kg, 5kg, 2,5kg
2x 15kg dumbbells
Muur plate standaard
Wal pully
Legcurl adapter
Nog kopen;
bankje
halfrek wal mounted
En een absolute wens is een squat/calf machine

Ik kan je met trots vertellen dat de Folding Wall Rack echt een aanrader is![]()
niet op voorraad. Je laat me 🤤 Damn.Nope, dat hebben wij niet in ons assortiment