MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wow, zie nu ook net dat de racks naar achter geschoven zijn en pas midden juli beschikbaar zijn...
Fucking blij met de 710 en andere goodies die ik nog net kon bemachtigen! 💪
Echt, wat een top kwaliteit allemaal!!
En het past allemaal net in m’n 2x4 hokje

C322D7F5-13FA-4717-B137-BEC112A07772.jpeg

B52426E5-84A0-4418-93DA-6569EE0C3375.jpeg
I
44127943-042A-4672-BDCA-DA868CF3F155.jpeg

Edit: andere hoeken bijgevoegd! 😄

Zeer fraai!

Beste FS,
ik wil een bestelling plaatsen, maar wacht op de kettlebell handle. Zal die binnen nu en twee weken online komen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.703
Oké dan wacht ik het af. Hopen dat de rest van mijn winkelmandje op voorraad blijft. :D

• #11.706
Kan niet wachten ! sowieso heb ik mijn oog op de 710 en ben nog niet uit over de mbx 520 of 610 en verder barbell en halterschijven natuurlijk! weet niet of preorderen van halterschijven mogelijk is?
Nee dat is niet mogelijk helaas. Alleen racks en bankjes zoals al enkele keren aangegeven in dit topic.

Laatst bewerkt:
Als je dat rack zo ziet is het echt bizar hoeveel meer waar voor je geld je krijgt voor de nieuwe racks (niet dat dat hiervoor verkeerd was, maar het verschil is wezenlijk).

• #11.708
Als je dat rack zo ziet is het echt bizar hoeveel meer waar voor je geld je krijgt voor de nieuwe racks (niet dat dat hiervoor verkeerd was, maar het verschil is wezenlijk).
Bij het HD-2 rack zijn wel nog band pegs, dip bars en nog een extra paar J-hooks inbegrepen :cool: Voor dat bedrag een prima set, maar de afwerking en kwaliteit van de nieuwe ATX racks is inderdaad stukken beter.

Hebben jullie daar soms geen fortex j hooks liggen in jullie showroom

Zijn er toevallig plannen van ATX om zo’n attachment te maken voor de benches?
Zou zo ideaal zijn. Mis stiekem toch wel echt een legpress. En voor een losse helaas geen ruimte.

• #11.713
Zijn er toevallig plannen van ATX om zo’n attachment te maken voor de benches?
Zou zo ideaal zijn. Mis stiekem toch wel echt een legpress. En voor een losse helaas geen ruimte.
Nee, daar zijn geen plannen voor. Even terugzoeken in dit topic, hier is al vaker uitgelegd waarom we nooit een leg press of lat attachment accessoire zullen maken voor onze bankjes.

Ik heb deze gekocht:

Hopelijk geen problemen met de levering aangezien wij al vaak problemen hebben gehad met DPD.

De track&trace werkt trouwens niet, je moet inloggen nadat je de code invult.

• #11.715
Ik heb deze gekocht:

Hopelijk geen problemen met de levering aangezien wij al vaak problemen hebben gehad met DPD.

De track&trace werkt trouwens niet, je moet inloggen nadat je de code invult.
Bedankt voor de bestelling!

Olympische halterstangen worden niet door DPD geleverd, deze zijn te groot voor de pakketdienst. De halterstang zal geleverd worden door TransMission.

Hier is laatst ook een halterstang door TransMission geleverd, prima geregeld.

Volgens mij nog een keer op de link klikken of iets langer wachten. Ik had ook eerst een inlogscherm maar later niet meer. Ik heb verder geen account aangemaakt.

Terug
Naar boven