XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Wellicht ook nog een kleine tussentijdse levering voor:

Utility seat & seated calf machine? 🙂
 
Al meer bekend over de ATX weight plate tree? Eind mei kreeg ik het antwoord dat het hopelijk midden/eind juni weer op voorraad zou zijn, maar inmiddels heb ik nog niets voorbij zien komen helaas :(.
 
Al meer bekend over de ATX weight plate tree? Eind mei kreeg ik het antwoord dat het hopelijk midden/eind juni weer op voorraad zou zijn, maar inmiddels heb ik nog niets voorbij zien komen helaas :(.
Geen idee, even mailen naar onze klantenservice. Er zijn veel vertragingen geweest sinds mei.
 
Zouden jullie mij een berichtje kunnen sturen wanneer deze er weer zijn?

Ik kan namelijk niet een link klikken zoals bij andere producten omdat er nog een variant van beschikbaar is.
 
Dat is jammer, misschien een update voor de website of een idee voor de nieuwe website dan?
Je kan je op hun site inschrijven bij producten die niet in voorraad zijn zodat je mail krijgt...
 
Ik heb ze voornamelijk voor bench gekocht. Ik ben van plan equipped te gaan benchen. En als je dat in je eentje thuis wil doen is het handig als je un-rack uit een monolift is.
Ik ben eens benieuwd of je alleen in je pakje geraakt.
 
Enig idee of de atx training bars binnenkort weer op voorraad komen? De power bar is er nog wel zag ik.
 
Fitness Seller Ik zag dat de 20kg rubberen halterschijven van 30mm weer in voorraad zijn. Is er kans dat de 10kg ook snel weer in voorraad is?
Als ik me niet vergis zijn deze al 3 maand oid niet in voorraad geweest, terwijl de 20kg volgens mij al 2 keer bij gevuld is.
 
Enig idee of de atx training bars binnenkort weer op voorraad komen? De power bar is er nog wel zag ik.
Nee helaas, nog geen nieuwe levertijd bekend.

Fitness Seller Ik zag dat de 20kg rubberen halterschijven van 30mm weer in voorraad zijn. Is er kans dat de 10kg ook snel weer in voorraad is?
Als ik me niet vergis zijn deze al 3 maand oid niet in voorraad geweest, terwijl de 20kg volgens mij al 2 keer bij gevuld is.
Hopelijk tegen het einde van de maand weer nieuw 30 mm materiaal.
 
Na goed nadenken de Power bar MK besteld. Ben erg benieuwd, lees alleen maar positieve verhalen over de ATX barbells dus dat komt wel goed.
 
Hier komt de zoveelste "wanneer komt dit en dat binnen?"...

Wanneer komt de halterstang onderhoudsset weer binnen? En dan met name de nylon borstel?

Alvast bedankt!
 
Hier komt de zoveelste "wanneer komt dit en dat binnen?"...

Wanneer komt de halterstang onderhoudsset weer binnen? En dan met name de nylon borstel?

Alvast bedankt!
Die zijn nog in productie. Ik verwacht niet voor het einde van de maand.
 
Back
Naar boven