MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hier komt de zoveelste "wanneer komt dit en dat binnen?"...

Wanneer komt de halterstang onderhoudsset weer binnen? En dan met name de nylon borstel?

Alvast bedankt!

Nagelbostel van hout met natuurlijke zachte vezelharen werkt ook goed. Krijg ik de knurling net even wat schoner dan met de nylon borstel. Misschien het proberen waard totdat ATX op weer voorraad is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.882
Nagelbostel van hout met natuurlijke zachte vezelharen werkt ook goed. Krijg ik de knurling net even wat schoner dan met de nylon borstel. Misschien het proberen waard totdat ATX op weer voorraad is?
Klopt, je kunt in feite elke synthetisch borstel gebruiken. Pas alleen op met staalborstels en dergelijke.

De ATX Barbell Oil is momenteel ook uitverkocht maar komt volgende week weer binnen (de vergelijkbare 3-IN-ONE Oil is wel nog leverbaar en sterk afgeprijsd).

De borstels zijn er trouwens ook volgende week weer, net een update gekregen van de fabriek :)

Ik zag op de site dat de levertijd van de trainingsbank Mbx 520 van midden naar eind Juli is veranderd. Is dit ook voor de pre-orders het geval? Want ik ben de eerste 2 weken van augustus met vakantie. Wat als de bank dan geleverd word hoe gaat dat in zijn werk? Wordt de bank dan terug gestuurd en moet je dan extra verzendkosten betalen?

• #11.884
Ik zag op de site dat de levertijd van de trainingsbank Mbx 520 van midden naar eind Juli is veranderd. Is dit ook voor de pre-orders het geval? Want ik ben de eerste 2 weken van augustus met vakantie. Wat als de bank dan geleverd word hoe gaat dat in zijn werk? Wordt de bank dan terug gestuurd en moet je dan extra verzendkosten betalen?
Dit is inderdaad de actuele levertijd voor dit bankje, dus ook voor pre-orders. Maar het lijkt er op dat deze in de week van 20 juli zal binnenkomen dus dat is geen probleem voor jouw bestelling. En anders dien je ons natuurlijk in te lichten van je vakantie, anders sturen wij de transporteur voor niets naar jouw deur.

Ik heb de gewone Fortex riem en mijn zoon wil er ook een. Heeft de quick release sluiting nog nadelen? En welke maat zou je adviseren, m of l bij een meting van 86cm? Ik zou denken m omdat je dan minder loze lengte overhoud?

Jullie hebben de powerbands nu ook de ATX naam gegeven en tevens de kleurcodering aangepast, zijn de weerstanden nog wel hetzelfde? Dus zijn de nieuwe ATX gele en oranje banden gelijk aan de groene en gele van Fortex?

Jullie hebben de powerbands nu ook de ATX naam gegeven en tevens de kleurcodering aangepast, zijn de weerstanden nog wel hetzelfde? Dus zijn de nieuwe ATX gele en oranje banden gelijk aan de groene en gele van Fortex?
Ik heb van de oude bands genoteerd:

groen 1-10
geel 2-15
oranje 5-20
rood 10-35
blauw 20-55
paars 25-65
zwart 30-80

Bij deze nieuwe atx bands staat 3,5 - 9 voor geel, en 7 - 16 voor oranje, en 11 - 30 voor groen.

Dus iets andere weerstanden

• #11.888
Ik heb de gewone Fortex riem en mijn zoon wil er ook een. Heeft de quick release sluiting nog nadelen? En welke maat zou je adviseren, m of l bij een meting van 86cm? Ik zou denken m omdat je dan minder loze lengte overhoud?
Ik gebruik deze riem zelf ook en ik kan geen nadelen bedenken, buiten dat je met een clipsluiting wat makkelijker een extreme strakheid voor elkaar krijgt (maar een clipsluiting heeft dan weer andere nadelen zoals dat je deze niet eenvoudig kunt verstellen als je de riem bijvoorbeeld wat losser wil dragen of als je dikkere kleding draagt).

Met een taille van 86 cm zit je met maat M mooi in het midden dus dat lijkt mij inderdaad de beste optie.

• Like
Waarderingen: gose
  • #11.889
Terug in voorraad:

Laatst bewerkt:
Terug in voorraad:

Dankjewel heb meteen een halter onderhoudsset besteld 😁😁.

Awesome, ik heb vandaag de 45cm dumbbellstangen binnengekregen, (die eigenlijk pas eind juli/begin augustus zouden binnen komen)
Nu kan ik dumbbells maken van 72,5 kg. Zal wel nog ff duren voordat ik daar lateral raises mee doe! :banana:

72,5kgdumbbell.jpg

• #11.897
ga die bar ook nog wel bestellen
maar wacht even tot er weer free stands met spotters te koop zijn
ze zijn er nog steeds niet :treuren:

Terug
Naar boven