MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.821
Is het normaal dat de barbell er zo uit ziet na het gebruiken van gietijzeren schijven voor de eerste keer?
Ja daar is helaas weinig aan te doen, zwarte sleeves zijn erg gevoelig voor krassen/slijtage. Als het goed is vermelden we dat ook als waarschuwing in de productbeschrijving van de halterstang. Met chromen uiteinden heb je daar geen last van.

Is het een ATX Cerakote bar? Die hebben inderdaad erg gevoelige sleeves. Het kan overigens ook nog wat vijlsel zijn van de binnenkant van de halterschijven. Door de ribbels op de sleeves wordt de binnenkant van de halterschijven als het ware gevijld.

Laatst bewerkt:
Ja daar is helaas weinig aan te doen, als het goed is vermelden we dat ook als waarschuwing in de productbeschrijving van de halterstang. Met chromen uiteinden heb je daar geen last van.

Is het een ATX Cerakote bar? Die hebben inderdaad erg gevoelige sleeves. Het kan overigens ook nog wat vijlsel zijn van de binnenkant van de halterschijven. Door de ribbels op de sleeves wordt de binnenkant van de halterschijven als het ware gevijld.
Ja, het is deze:

Maakt het verder niet veel uit? Of gaat de structuur van het ijzer hier ook helemaal kapot van?

@Fitness Seller Is er bekend waneer er weer gietijzeren schijven vrij komen? ik wil wat 1,25-2,5-5kg bestellen voor olympische dumbells

Beste FS, er staat bij de olympische rubber gripper schijven dat deze een afgeronde of rechte binnenring kunnen hebben. Betekend dat als je bijv. 4 schijven van 5kg besteld deze dus kunnen verschillen? Of is het zo dat het in 1 levering van dezelfde kgs wel hetzelfde is?

@Fitness Seller : Weten jullie wanneer de 30mm dumbbellstangen weer voorradig zijn? {Met name de langere - 45 en 48 cm.}

• #11.830
@Fitness Seller komen de folding wall racks nog in de preorder sale.
Ja maar dat kan nog even duren aangezien er nog geen levertijd bekend is.

@Fitness Seller Is er bekend waneer er weer gietijzeren schijven vrij komen? ik wil wat 1,25-2,5-5kg bestellen voor olympische dumbells
Hopelijk rond eind juli/begin augustus.

Beste FS, er staat bij de olympische rubber gripper schijven dat deze een afgeronde of rechte binnenring kunnen hebben. Betekend dat als je bijv. 4 schijven van 5kg besteld deze dus kunnen verschillen? Of is het zo dat het in 1 levering van dezelfde kgs wel hetzelfde is?
Normaal gesproken hebben dezelfde gewichten inderdaad dezelfde binnenring.

@Fitness Seller : Weten jullie wanneer de 30mm dumbbellstangen weer voorradig zijn? {Met name de langere - 45 en 48 cm.}
Hopelijk rond eind juli/begin augustus.

@Fitness Seller ik ben van plan om nog ATX J-Hooks en Spotter Arms 600 te bestellen. Raadt je me aan wanneer 1 van beide beschikbaar komt deze meteen te bestellen om niet naast het net te vissen, of te wachten totdat beide tegelijkertijd beschikbaar zijn om verzendkosten te besparen?

• #11.832
@Fitness Seller ik ben van plan om nog ATX J-Hooks en Spotter Arms 600 te bestellen. Raadt je me aan wanneer 1 van beide beschikbaar komt deze meteen te bestellen om niet naast het net te vissen, of te wachten totdat beide tegelijkertijd beschikbaar zijn om verzendkosten te besparen?
De J-hooks 600 zijn vandaag binnengekomen dus die komen snel online. De Spotter Arms 600 zullen voorlopig echter nog niet binnenkomen (misschien eind juli of pas in de loop van augustus).

Ik kan helaas niet voorspellen of de J-hooks nog beschikbaar zullen zijn op het moment dat de Spotter Arms er weer zijn, dat risico zul je zelf even moeten afwegen.

Ah ok, bedankt. Dan ga ik voor de j-hooks asap.

@Fitness Seller ik heb een hele verlanglijst staan bij jullie, maar niets beschikbaar. Ik zou al verder kunnen met wat ik helemaal heb. Maar zou toch graag de grond beschermen ( ik ben net verhuisd en moet mijn nieuwe vloeren verzorgen hé ). Enig idee wanneer deze terug beschikbaar worden ( Puzzelmat 100 x 100 x 2 cm - Basis )? Ik zou 9 stuk bestellen.

onderstaande staan ook op de verlanglijst

ATX Professional Bar 30 mm
ATX Power Rack PRX-520 + Lat Pulley
ATX Afwerpmat
ATX Warrior Multi Bench MBX-750
Puzzelmat 100 x 20 x 2 cm - Rand
Puzzelmat 20 x 20 x 2 cm - Hoek (zijn nog op stock)

Goedemiddag.

Is er een schatting wanneer de weight pins 50mm / caliberated steel plates weer op voorraad komen?

• #11.836
@Fitness Seller ik heb een hele verlanglijst staan bij jullie, maar niets beschikbaar. Ik zou al verder kunnen met wat ik helemaal heb. Maar zou toch graag de grond beschermen ( ik ben net verhuisd en moet mijn nieuwe vloeren verzorgen hé ). Enig idee wanneer deze terug beschikbaar worden ( Puzzelmat 100 x 100 x 2 cm - Basis )? Ik zou 9 stuk bestellen.
Eind deze maand komen een aantal pallets van deze tegels binnen (mits er geen vertragingen zijn).

Goedemiddag.

Is er een schatting wanneer de weight pins 50mm / caliberated steel plates weer op voorraad komen?
Eind juli/begin augustus

Enig idee of de ATX curved Jammer arms voor de 600/700 serie rekken binnenkort nog leverbaar zijn?
Daarnaast; ik zie bij het 755 rek dat deze halverwege juni wordt verwacht. Ik neem aan dat juli moet zijn? :)

Ik merk net dat je spullen die momenteel niet op voorraad zijn ook niet in je verlanglijstje kan zetten.
Ik wou b.v. enkele verschillende gewichten van de calibrated PL plates selecteren, maar dat lukt enkel voor degene die op voorraad zijn.

• #11.840
Enig idee of de ATX curved Jammer arms voor de 600/700 serie rekken binnenkort nog leverbaar zijn?
Daarnaast; ik zie bij het 755 rek dat deze halverwege juni wordt verwacht. Ik neem aan dat juli moet zijn? :)
Die worden midden/eind juli weer verwacht.

Ik merk net dat je spullen die momenteel niet op voorraad zijn ook niet in je verlanglijstje kan zetten.
Ik wou b.v. enkele verschillende gewichten van de calibrated PL plates selecteren, maar dat lukt enkel voor degene die op voorraad zijn.
Geen idee waarom dat misgaat :( onze nieuwe shop is hopelijk snel live, dan zou dat gewoon moeten werken.

Terug
Naar boven