- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste racks zijn in twee of drie dozen verpakt dus het gewicht per doos valt gelukkig reuze mee. Het makkelijkste is om iemand te vragen die je kan helpen de dozen naar boven te brengen. De dozen zijn met twee personen gemakkelijk te tillen en passen ook prima door een smal trappenhuis.Ik heb een vraag over powerracks. Ik overweeg er een aan te schaffen maar ik vraag me af hoe ik dat ding in m'n huis krijg. Ik zie dat die dingen variëren in gewicht van 63 kg tot 130 kg. Ik woon in een flat, 1 hoog, zonder lift. Hoe ziet die doos eruit? Krijg ik dat ding in m'n eentje omhoog? Want de chauffeur mag niet helpen kreeg ik bij m'n vorige bestelling te horen.
Als je in je pre-order ook nog een rack hebt gekozen dat nog niet op voorraad is, dan wordt dit inderdaad pas verwerkt wanneer het rack er is (zoals de verwachte levertijd die vermeld werd toen je de pre-order plaatste). Je kunt aan onze klantenservice vragen om het bankje alvast op te sturen, zij zullen zal dan de extra verzendkosten berekenen.Ik zie dat de MBX-520 op voorraad was. Ik had dit bankje samen met een rack als pre-order besteld. Krijg ik het bankje los toegestuurd of pas als de rack op voorraad is?
Alvast bedankt.
Ze verkopen ook magnesiumBedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik de rack wel waard ben. Ik heb geen probleem met zware dingen tillen, maar de grip is altijd het probleem.
Liften in een flat is ook geen probleem want ik heb rubberen tegels, en trouwens de buren maken zelf ook een hoop herrie.![]()
Werkt dat ook met karton?

Als je in je pre-order ook nog een rack hebt gekozen dat nog niet op voorraad is, dan wordt dit inderdaad pas verwerkt wanneer het rack er is (zoals de verwachte levertijd die vermeld werd toen je de pre-order plaatste). Je kunt aan onze klantenservice vragen om het bankje alvast op te sturen, zij zullen zal dan de extra verzendkosten berekenen.
Ik heb een vraag over powerracks. Ik overweeg er een aan te schaffen maar ik vraag me af hoe ik dat ding in m'n huis krijg. Ik zie dat die dingen variëren in gewicht van 63 kg tot 130 kg. Ik woon in een flat, 1 hoog, zonder lift. Hoe ziet die doos eruit? Krijg ik dat ding in m'n eentje omhoog? Want de chauffeur mag niet helpen kreeg ik bij m'n vorige bestelling te horen.

Is hier wat aan te doen @fitnesseller, heb toch wel veel spijt dat ik niet 150 euro meer heb betaald voor de mbx 660. Hopelijk is het op te lossen. Iemand anders ook deze ervaringen?
Vandaag het mbx 520 trainings bankje ontvangen. Heel enthousiast, bankje ziet er mooi uit enz. Toch nog niet helemaal tevreden, ik hoop dat het wat afstelproblemen zijn. Maar na 2 uur sleutelen was ik er wel klaar mee.
Het in elkaar zetten stelt niet veel voor en is de instructies volgen. Maar ik krijg de bank niet goed afgesteld. Het kleine zitvlak echt vanalles geprobeerd, doe ik de schroeven handvast en ik ga er op zitten beweegt het zitvlak. Dus heeft ergens speling zeer irritant. Doe ik de schroeven goed vast draaien dan heeft het zitvlak geen speling meer, maar als ik dan de losse pin eruit trek om het kleine zitvlak omlaag te plaatsen klemt het ijzer bij elk verstelbaar gat.
Ook het grote zitvlak doe ik hem los, dan is er speling maar wel goed te verstellen. Doe ik hem strak dan zit die stabiel maar het verstellen gaat dan wel zeer moeizaam.
Is hier wat aan te doen @fitnesseller, heb toch wel veel spijt dat ik niet 150 euro meer heb betaald voor de mbx 660. Hopelijk is het op te lossen. Iemand anders ook deze ervaringen?

Bij zo'n verstelbare constructie zit er altijd wel een minimale speling in de zitting en in de rugleuning. Het zijn immers verstelbare onderdelen dus die moeten kunnen bewegen en ze zijn maar aan één punt bevestigd dus de andere zijde heeft wat speling richting de vergrendelpin. Ik denk ook dat je er nu misschien heel erg op gefocust bent waardoor het je stoort, terwijl je dat normaal gesproken niet eens zou merken tijdens je training.Vandaag het mbx 520 trainings bankje ontvangen. Heel enthousiast, bankje ziet er mooi uit enz. Toch nog niet helemaal tevreden, ik hoop dat het wat afstelproblemen zijn. Maar na 2 uur sleutelen was ik er wel klaar mee.
Het in elkaar zetten stelt niet veel voor en is de instructies volgen. Maar ik krijg de bank niet goed afgesteld. Het kleine zitvlak echt vanalles geprobeerd, doe ik de schroeven handvast en ik ga er op zitten beweegt het zitvlak. Dus heeft ergens speling zeer irritant. Doe ik de schroeven goed vast draaien dan heeft het zitvlak geen speling meer, maar als ik dan de losse pin eruit trek om het kleine zitvlak omlaag te plaatsen klemt het ijzer bij elk verstelbaar gat.
Ook het grote zitvlak doe ik hem los, dan is er speling maar wel goed te verstellen. Doe ik hem strak dan zit die stabiel maar het verstellen gaat dan wel zeer moeizaam.
TopGisteren het ATX-PRX 755 rack mogen ontvangen.
Damn, wat is dat een beest zeg. Had voorheen het Fortex Rack en twijfelde soms over de toegevoegde waarde van de Westside spacing in dit rek; er waren net te weinig gaatjes wanneer ik ging incline pressen, of benchen met een smallere greep.
Gelukkig is dat bij dit rack helemaal geen probleem; meer dan genoeg gaatjes in het westside spacing deel om nog een seated ohp te kunnen doen.
Enige wat ik een beetje jammer vindt is dat de 755 niet de mogelijkheid heeft om de standaard monkeybar lager te plaatsen, zoals het Fortex rek wel mogelijk maakte. Oplossing; rechte optrekstang die ik omgedraaid heb.![]()

De MBX-520 is inderdaad het instapmodel van de verstelbare bankjes maar het is kwalitatief gewoon een heel mooi bankje dat ook strak is afgewerkt.De 520 is dan toch meer een budgetmodel.
Als tip; ik heb zelf de MBX 750. Deze is echt stabiel stabiel en ik vind dit esthetisch ook de mooiste.
De 520 is dan toch meer een budgetmodel.
Als tip; ik heb zelf de MBX 750. Deze is echt stabiel stabiel en ik vind dit esthetisch ook de mooiste.
Klopt maar de 660 heeft die leg attachment optie, wat een hoop ruimte bespaart in me home gym.
Zodoende ga ik waarschijnlijk toch voor die.
Idd; kijk maar in de sportschool waar bankjes van ~1000,- staan. Die hebben soms zelfs nog wel meer speling als je er aan gaat lopen wrotten.IMO is die speling iets wat je stoort omdat je een nieuw product hebt waar je lang naar hebt uitgekeken. In de praktijk zit er altijd speling op een verstelbaar bankje en merk je daar niks van zodra je je schrap zet tegen de rugleuning