AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

vrijdag ook eens een bestelling gedaan :D (103426)
barbarian power cage incl. bench + 140kg en lat pull
150 kg aan gewichten
en nog wat acc.
word hier zeker nog over gebeld voor de levering ? heb namelijk nog geen mail of iets dergelijks gehad dat de betaling binnen was (weet ook niet of dit gebruikelijk is :D)
mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
vrijdag ook eens een bestelling gedaan :D (103426)
barbarian power cage incl. bench + 140kg en lat pull
150 kg aan gewichten
en nog wat acc.
word hier zeker nog over gebeld voor de levering ? heb namelijk nog geen mail of iets dergelijks gehad dat de betaling binnen was (weet ook niet of dit gebruikelijk is :D)
mvg
Als de betaling ontvangen is krijg je daarvan inderdaad per e-mail bericht :)

De transporteur zal contact met je opnemen, je weet wel dat de Power Cage momenteel nog niet leverbaar is he? (zal echter niet lang meer duren)

voor de gewichten die ik erbij had besteld stond sowieso al 6 weken levertijd dus daar was ik al van op de hoogte :D zal met smart op het mailtje wachten, geld staat erop ;) trouwens vorige week ook al db stangen besteld maar die zien en voelen massief aan zeg :D

keek toevallig net op jullie site op mijn account, nu zag ik dat mijn bestelling nog ''open'' stond terwijl ik vrijdag had overgemaakt, nu zullen jullie het ook druk hebben maar was toch wel benieuwd omdat het toch om een bek geld gaat bvd

geld was binnen zag ik :D toppie !

fitness-seller kun je ff zeggen wanneer mn bestelling verzonden is?

Levertijden

Hallo Fitness-Seller,

Op 15 april gaf je aan dat de Roller Smith over circa drie weken beschikbaar zou zijn. Als ik nu op de website kijk zie ik nog steeds "circa drie weken" staan. Ik weet niet of de website niet wordt bijgewerkt of dat de levertijd nu nog drie weken is. Is het niet handiger om op de site gewoon de verwachte leveringsdatum te plaatsen i.p.v over een "x" aantal weken? Zo hoeven jullie niet steeds bij te werken en weten wij wat de verwachte levertijd van een product is.

Ik zit mij tevens af te vragen hoe het zit met het vooruitbetalen van bestellingen. Krijg je een soort van betalingsbewijs?

Groet,

Michel

• #1.189
fitness-seller kun je ff zeggen wanneer mn bestelling verzonden is?
Daar krijg je automatisch per e-mail bericht van

Op 15 april gaf je aan dat de Roller Smith over circa drie weken beschikbaar zou zijn. Als ik nu op de website kijk zie ik nog steeds "circa drie weken" staan. Ik weet niet of de website niet wordt bijgewerkt of dat de levertijd nu nog drie weken is. Is het niet handiger om op de site gewoon de verwachte leveringsdatum te plaatsen i.p.v over een "x" aantal weken? Zo hoeven jullie niet steeds bij te werken en weten wij wat de verwachte levertijd van een product is.
De levertijd op de website is vrijwel altijd actueel, momenteel is er nog altijd geen bevestiging van de levering van de Roller Smith waardoor de verwachting drie weken blijft. Een verwachte leveringsdatum is helaas nog lastiger om aan te geven, die zou in dat geval overigens net zo goed moeten worden bijgewerkt als x aantal weken :)

Ik zit mij tevens af te vragen hoe het zit met het vooruitbetalen van bestellingen. Krijg je een soort van betalingsbewijs?
Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat de betaling voor de betreffende bestelling is ontvangen.

Roller Smith System

Dank voor je reactie. Ik zag dat de levertijd van de Roller Smith System (en diverse andere cages) aangepast is naar "momenteel niet leverbaar." Ik zal voorlopig dus nog geen bestelling gaan plaatsen. Ik wil nl. niet maanden van tevoren vooruit gaan betalen. Ik hoop gauw weer een update te mogen zien...

• #1.191
Dank voor je reactie. Ik zag dat de levertijd van de Roller Smith System (en diverse andere cages) aangepast is naar "momenteel niet leverbaar." Ik zal voorlopig dus nog geen bestelling gaan plaatsen. Ik wil nl. niet maanden van tevoren vooruit gaan betalen. Ik hoop gauw weer een update te mogen zien...
Maanden zal het niet duren, maar als je wacht tot het toestel op voorraad is loop je wel het risico dat deze dan alweer uitverkocht is. Tijdens de lange levertijd worden er namelijk altijd pre-orders geplaatst.

Nu zal dit bij de Roller Smith waarschijnlijk niet het geval zijn, maar de Powertec Power Racks zijn vaak al na een week of twee weer uitverkocht.

Kan je niet gewoon genoeg stock innemen?
Als je al een tijdje zaken doet, heb je daarvoor toch al kapitaal genoeg, niet?

Roller Smith System

Ik ga er verder niet op in hier op het forum. Komende week neem ik nog wel even telefonisch contact met jullie op. Ik hoop wel jou aan de lijn te krijgen.

Groet,

Michel

De transporteur zal normaal gesproken binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.

Jammer dat dit in de praktijk niet gebeurd, ze komen gewoon langs zonder aankondiging. Als je niet thuis bent krijg je wel een briefje in de bus om vervolgens zelf een tel. afspraak te maken maar echt handig is dat niet, voor zowel de transporteur als de ontvangende partij.

• #1.196
Jammer dat dit in de praktijk niet gebeurd, ze komen gewoon langs zonder aankondiging. Als je niet thuis bent krijg je wel een briefje in de bus om vervolgens zelf een tel. afspraak te maken maar echt handig is dat niet, voor zowel de transporteur als de ontvangende partij.
Sommige bestellingen worden door onze transporteur uitbesteed aan een lokale leverancier, de afspraak blijft nochtans dat er van te voren contact dient te worden opgenomen met de klant.

Maar ik zie het probleem voor jou niet in, als de levering slecht uitkomt kun je deze toch gewoon weigeren en een nieuwe afspraak maken. En nu je niet thuis was is er ook gewoon een afspraak gemaakt – de leverancier maakt het zichzelf daarmee alleen maar moeilijk :)

Overigens:
De transporteur zal normaal gesproken binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.
;) Aangezien we geen eigen bezorgdienst hebben blijven we toch afhankelijk van de betreffende leverancier

Sommige bestellingen worden door onze transporteur uitbesteed aan een lokale leverancier, de afspraak blijft nochtans dat er van te voren contact dient te worden opgenomen met de klant.

Maar ik zie het probleem voor jou niet in, als de levering slecht uitkomt kun je deze toch gewoon weigeren en een nieuwe afspraak maken. En nu je niet thuis was is er ook gewoon een afspraak gemaakt – de leverancier maakt het zichzelf daarmee alleen maar moeilijk :)

Overigens:

;) Aangezien we geen eigen bezorgdienst hebben blijven we toch afhankelijk van de betreffende leverancier

Voor mij is het ook geen probleem, alleen in deze tijden van economische krisis had de transporteur veel kosten kunnen besparen door 2 keer op en neer te rijden :D:p

Verder; perfecte levering en service van jullie, ben blij met mijn speeltjes!

Maar ik zie het probleem voor jou niet in, als de levering slecht uitkomt kun je deze toch gewoon weigeren en een nieuwe afspraak maken. En nu je niet thuis was is er ook gewoon een afspraak gemaakt – de leverancier maakt het zichzelf daarmee alleen maar moeilijk
Natuurlijk, de wereld vergaat niet. Maar mij is destijds ook beweerd dat er vooraf gebeld zou worden, en dat is toen niet gebeurd. Wiens schuld dat is doet er voor de klant niet toe, afspraken worden niet nagekomen. Op die manier werd mijn vriendin 400kg staal voorgeschoteld, en dat wilde ze dan ook niet weigeren, zodat ze me er die middag mee kon verrassen. Maar het had prettig geweest als ze van tevoren even ruimte had kunnen maken. Minor quality issue ;). Verder ben ik dik tevreden over mijn ervaringen met FS.

Fitness-seller: binnenkort woon ik op drie hoog. Wij hebben geen lift bij het appartement dus alles moet via de trap. Kan ik verwachten dat de bezorger meehelpt met naar boven tillen? Ik zat te denken aan een barbarian squat, rek, bench + 140 KG maar dat is natuurlijk al een workout om naar boven te krijgen.

Fitness-seller: binnenkort woon ik op drie hoog. Wij hebben geen lift bij het appartement dus alles moet via de trap. Kan ik verwachten dat de bezorger meehelpt met naar boven tillen? Ik zat te denken aan een barbarian squat, rek, bench + 140 KG maar dat is natuurlijk al een workout om naar boven te krijgen.

mietje :D

Terug
Naar boven