SynQ
Advanced Bodybuilder
- Lid sinds
- 28 okt 2007
- Berichten
- 822
- Waardering
- 33
Dat zei jij een maand geleden tegen mij ook al...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(103426)
) Als de betaling ontvangen is krijg je daarvan inderdaad per e-mail berichtvrijdag ook eens een bestelling gedaan(103426)
barbarian power cage incl. bench + 140kg en lat pull
150 kg aan gewichten
en nog wat acc.
word hier zeker nog over gebeld voor de levering ? heb namelijk nog geen mail of iets dergelijks gehad dat de betaling binnen was (weet ook niet of dit gebruikelijk is)
mvg

Daar krijg je automatisch per e-mail bericht vanfitness-seller kun je ff zeggen wanneer mn bestelling verzonden is?
De levertijd op de website is vrijwel altijd actueel, momenteel is er nog altijd geen bevestiging van de levering van de Roller Smith waardoor de verwachting drie weken blijft. Een verwachte leveringsdatum is helaas nog lastiger om aan te geven, die zou in dat geval overigens net zo goed moeten worden bijgewerkt als x aantal wekenOp 15 april gaf je aan dat de Roller Smith over circa drie weken beschikbaar zou zijn. Als ik nu op de website kijk zie ik nog steeds "circa drie weken" staan. Ik weet niet of de website niet wordt bijgewerkt of dat de levertijd nu nog drie weken is. Is het niet handiger om op de site gewoon de verwachte leveringsdatum te plaatsen i.p.v over een "x" aantal weken? Zo hoeven jullie niet steeds bij te werken en weten wij wat de verwachte levertijd van een product is.

Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat de betaling voor de betreffende bestelling is ontvangen.Ik zit mij tevens af te vragen hoe het zit met het vooruitbetalen van bestellingen. Krijg je een soort van betalingsbewijs?
Maanden zal het niet duren, maar als je wacht tot het toestel op voorraad is loop je wel het risico dat deze dan alweer uitverkocht is. Tijdens de lange levertijd worden er namelijk altijd pre-orders geplaatst.Dank voor je reactie. Ik zag dat de levertijd van de Roller Smith System (en diverse andere cages) aangepast is naar "momenteel niet leverbaar." Ik zal voorlopig dus nog geen bestelling gaan plaatsen. Ik wil nl. niet maanden van tevoren vooruit gaan betalen. Ik hoop gauw weer een update te mogen zien...
Zo eenvoudig is de oplossing helaas niet

De transporteur zal normaal gesproken binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.
Sommige bestellingen worden door onze transporteur uitbesteed aan een lokale leverancier, de afspraak blijft nochtans dat er van te voren contact dient te worden opgenomen met de klant.Jammer dat dit in de praktijk niet gebeurd, ze komen gewoon langs zonder aankondiging. Als je niet thuis bent krijg je wel een briefje in de bus om vervolgens zelf een tel. afspraak te maken maar echt handig is dat niet, voor zowel de transporteur als de ontvangende partij.

De transporteur zal normaal gesproken binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.
Aangezien we geen eigen bezorgdienst hebben blijven we toch afhankelijk van de betreffende leverancierSommige bestellingen worden door onze transporteur uitbesteed aan een lokale leverancier, de afspraak blijft nochtans dat er van te voren contact dient te worden opgenomen met de klant.
Maar ik zie het probleem voor jou niet in, als de levering slecht uitkomt kun je deze toch gewoon weigeren en een nieuwe afspraak maken. En nu je niet thuis was is er ook gewoon een afspraak gemaakt – de leverancier maakt het zichzelf daarmee alleen maar moeilijk
Overigens:
Aangezien we geen eigen bezorgdienst hebben blijven we toch afhankelijk van de betreffende leverancier


Natuurlijk, de wereld vergaat niet. Maar mij is destijds ook beweerd dat er vooraf gebeld zou worden, en dat is toen niet gebeurd. Wiens schuld dat is doet er voor de klant niet toe, afspraken worden niet nagekomen. Op die manier werd mijn vriendin 400kg staal voorgeschoteld, en dat wilde ze dan ook niet weigeren, zodat ze me er die middag mee kon verrassen. Maar het had prettig geweest als ze van tevoren even ruimte had kunnen maken. Minor quality issueMaar ik zie het probleem voor jou niet in, als de levering slecht uitkomt kun je deze toch gewoon weigeren en een nieuwe afspraak maken. En nu je niet thuis was is er ook gewoon een afspraak gemaakt – de leverancier maakt het zichzelf daarmee alleen maar moeilijk
. Verder ben ik dik tevreden over mijn ervaringen met FS.Fitness-seller: binnenkort woon ik op drie hoog. Wij hebben geen lift bij het appartement dus alles moet via de trap. Kan ik verwachten dat de bezorger meehelpt met naar boven tillen? Ik zat te denken aan een barbarian squat, rek, bench + 140 KG maar dat is natuurlijk al een workout om naar boven te krijgen.

