FrankyB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas kan ik de nicknames hier op DBB niet aan namen of bestellingen linkenWanneer worden de Barbarian straps verzonden die ik bij mijn laatste bestelling had?
Is het een losse bestelling of worden de straps nog nageleverd?Powertec Power Racks momenteel alweer uitverkocht, naar verwachting weer leverbaar over circa vier weken.
Even een e-mail met foto naar de klantenservice sturen, dan zal het verder worden afgehandeldMijn stop-balletje van mijn latoptie is gebarsten en komt nu af en toe los.
Kan je dat bijbestellen of hoi kan ik dat repareren?
De meeste goedkopere halterstangen wegen niet exact 20 kg of hebben geen (goede) lagering of vering, de halterstangen die wij aanbieden zijn naar onze mening natuurlijk de beste die we voor deze prijzen kunnen aanbieden!Vraagje voor fitness seller:
waarom verkoopt fitness seller geen 20kg barbells maar ca. 17.8 zoals op de site?
kan je beter al helisports gaan: cheaper, geen verzend kosten, 20kg bar, en stuk stijver

Deze bestelling is gisteren 21 april verzonden, daarvan is automatisch een bevestiging per e-mail verstuurd naar het opgegeven emailadres indien die niet is ontvangen even je spam folder checken!Hoi Marvin,
Ik zie je post dat de powertec spullen alweer zijn uitverkocht. Wij hebben nog geen verzendbevestiging o.i.d. ontvangen van het powerrack dat we vier weken geleden hebben besteld en betaald. Kun je me vertellen of de order is verstuurd, en wanneer wij het spul kunnen verwachten? Bestelnummer: 103105
Bedankt,
Coen
Nee, vooralsnog zijn enkel de 5 kg en 10 kg PE halterschijven los te koop.is het niks om die PE schijven los te gaan verkopen: 2,5 en 1,25![]()
Normaal gesproken binnen twee weken! Ik zal het in dit topic melden als de nieuwe lijn Barbarian toestellen beschikbaar zijnIs er al meer nieuws bekend over de Barbarion leg press? Rond wanneer jullie deze verwachten?
Goedkoop is duurkoopmooie spullen, maar sommige dingen zijn toch te duur voor mij, dan maar een bankdruk bankje voor 40 euro
![]()

Das niet zo handig, ik kan namelijk niet aangeven wanneer er precies geleverd wordt.Vandaag me bestelling betaald, weet je wanneer die aankomt want dan ga ik naar het adress van aflevering.
bestelnummer: 103425
Goedkoop is duurkoop
Das niet zo handig, ik kan namelijk niet aangeven wanneer er precies geleverd wordt.
Sowieso is het deze week wat drukker aangezien we afgelopen week minder hebben verzonden ivm met voorbereidingen en deelname FIBO, maar ik ga er wel vanuit dat deze bestelling deze week verzonden wordt. Dat zal bij een kleine bestellingen als deze per pakketdienst gebeuren, er zal dus ook niet op voorhand contact met je worden opgenomen.

Normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen. Vaak wordt er de volgende werkdag geleverd maar niet in alle gevallen!Oke, hoelang duurt het ongeveer nadat het verzonden is?? i know dat het niet handig is maar ik heb geen keus![]()
Normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen. Vaak wordt er de volgende werkdag geleverd maar niet in alle gevallen!
Is er dan helemaal niemand aanwezig op het afleveradres? Het zal ook niet een hele grote ramp zijn, de pakketdienst zoekt in zulke gevallen zelf een oplossing. Ze nemen contact met je op of leveren bij de buren, in het uiterste geval kun je het pakket ook bij het depot van de pakketdienst afhalen.