AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mijn bestelling is verstuurd!!! Nou nog wachten tot de vervoerder eindelijkj gaat bellen :(

Wanneer worden de Barbarian straps verzonden die ik bij mijn laatste bestelling had?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Wanneer worden de Barbarian straps verzonden die ik bij mijn laatste bestelling had?
Helaas kan ik de nicknames hier op DBB niet aan namen of bestellingen linken :) Is het een losse bestelling of worden de straps nog nageleverd?

Stuur even een e-mail met je gegevens naar onze klantenservice!

• #1.164
Powertec Power Racks momenteel alweer uitverkocht, naar verwachting weer leverbaar over circa vier weken.

Vraagje voor fitness seller:

waarom verkoopt fitness seller geen 20kg barbells maar ca. 17.8 zoals op de site?
kan je beter al helisports gaan: cheaper, geen verzend kosten, 20kg bar, en stuk stijver

• #1.168
Vraagje voor fitness seller:

waarom verkoopt fitness seller geen 20kg barbells maar ca. 17.8 zoals op de site?
kan je beter al helisports gaan: cheaper, geen verzend kosten, 20kg bar, en stuk stijver
De meeste goedkopere halterstangen wegen niet exact 20 kg of hebben geen (goede) lagering of vering, de halterstangen die wij aanbieden zijn naar onze mening natuurlijk de beste die we voor deze prijzen kunnen aanbieden!

Over de halterstangen van andere aanbieders kan ik niets zeggen aangezien ik die producten niet ken, maar als de halterstang van Helisports 20 kg weegt en daarnaast ook over een goede kwaliteit lagering en vering beschikt dan is dat inderdaad een prima aankoop! :)

Laatst bewerkt:
Hoi Marvin,

Ik zie je post dat de powertec spullen alweer zijn uitverkocht. Wij hebben nog geen verzendbevestiging o.i.d. ontvangen van het powerrack dat we vier weken geleden hebben besteld en betaald. Kun je me vertellen of de order is verstuurd, en wanneer wij het spul kunnen verwachten? Bestelnummer: 103105

Bedankt,
Coen

• #1.170
Hoi Marvin,

Ik zie je post dat de powertec spullen alweer zijn uitverkocht. Wij hebben nog geen verzendbevestiging o.i.d. ontvangen van het powerrack dat we vier weken geleden hebben besteld en betaald. Kun je me vertellen of de order is verstuurd, en wanneer wij het spul kunnen verwachten? Bestelnummer: 103105

Bedankt,
Coen
Deze bestelling is gisteren 21 april verzonden, daarvan is automatisch een bevestiging per e-mail verstuurd naar het opgegeven emailadres indien die niet is ontvangen even je spam folder checken!

De transporteur zal normaal gesproken binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.

Thanks! (en bedankt voor de tip over de spam folder :-))

is het niks om die PE schijven los te gaan verkopen: 2,5 en 1,25???

Is er al meer nieuws bekend over de Barbarion leg press? Rond wanneer jullie deze verwachten?

• #1.174
mooie spullen, maar sommige dingen zijn toch te duur voor mij :P, dan maar een bankdruk bankje voor 40 euro :P

Vandaag me bestelling betaald, weet je wanneer die aankomt want dan ga ik naar het adress van aflevering.

bestelnummer: 103425

• #1.177
mooie spullen, maar sommige dingen zijn toch te duur voor mij :P, dan maar een bankdruk bankje voor 40 euro :P
Goedkoop is duurkoop ;)

Vandaag me bestelling betaald, weet je wanneer die aankomt want dan ga ik naar het adress van aflevering.

bestelnummer: 103425
Das niet zo handig, ik kan namelijk niet aangeven wanneer er precies geleverd wordt.

Sowieso is het deze week wat drukker aangezien we afgelopen week minder hebben verzonden ivm met voorbereidingen en deelname FIBO, maar ik ga er wel vanuit dat deze bestelling deze week verzonden wordt. Dat zal bij een kleine bestellingen als deze per pakketdienst gebeuren, er zal dus ook niet op voorhand contact met je worden opgenomen.

Goedkoop is duurkoop ;)

Das niet zo handig, ik kan namelijk niet aangeven wanneer er precies geleverd wordt.

Sowieso is het deze week wat drukker aangezien we afgelopen week minder hebben verzonden ivm met voorbereidingen en deelname FIBO, maar ik ga er wel vanuit dat deze bestelling deze week verzonden wordt. Dat zal bij een kleine bestellingen als deze per pakketdienst gebeuren, er zal dus ook niet op voorhand contact met je worden opgenomen.

Oke, hoelang duurt het ongeveer nadat het verzonden is?? i know dat het niet handig is maar ik heb geen keus :mad:

• #1.179
Oke, hoelang duurt het ongeveer nadat het verzonden is?? i know dat het niet handig is maar ik heb geen keus :mad:
Normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen. Vaak wordt er de volgende werkdag geleverd maar niet in alle gevallen!

Is er dan helemaal niemand aanwezig op het afleveradres? Het zal ook niet een hele grote ramp zijn, de pakketdienst zoekt in zulke gevallen zelf een oplossing. Ze nemen contact met je op of leveren bij de buren, in het uiterste geval kun je het pakket ook bij het depot van de pakketdienst afhalen.

Normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen. Vaak wordt er de volgende werkdag geleverd maar niet in alle gevallen!

Is er dan helemaal niemand aanwezig op het afleveradres? Het zal ook niet een hele grote ramp zijn, de pakketdienst zoekt in zulke gevallen zelf een oplossing. Ze nemen contact met je op of leveren bij de buren, in het uiterste geval kun je het pakket ook bij het depot van de pakketdienst afhalen.

Oh oke, nou er is niemand thuis, maar is mooi als ze het bij mn buren afgeven :p :o

Terug
Naar boven