MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Het verschil zit natuurlijk in de gewichten die je erbij ontvangt, in de productbeschrijving van beide artikelen staat gewoon aangegeven welke halterschijven er worden meegeleverd. Met de gewichten bij de Gietijzeren Dumbbell 17 kg / 15 Standen kun je meer verschillende configuraties maken (met 1 kg stappen).

Let er ook op dat het eerste artikel per stuk wordt verkocht terwijl het tweede artikel een setje van twee stuks dumbbells is.

Laatst bewerkt:
oke bedankt...heb zojuist besteld, wat is de levertijd?

• #1.143
Dat is altijd lastig om specifiek aan te geven, check deze pagina even voor algemene info. Normaal gesproken zal je bestelling in de loop van de volgende week worden verzonden (als je betaling morgen binnen is).

Waar blijft het nieuws van de leggpress? :D

Powertec Rack bestelling

Dag Marvin,

Een week of drie geleden hebben mijn trainingsmaat en ik een Powertec Power rack + 2.20m standaard stang besteld. Het bestelnummer is: bestelnummer 103105.

Heb je enig idee wanneer we de bestelling kunnen verwachten?

Bedankt!
Coen

• #1.147
De Powertec zending is afgelopen week binnengekomen, alle openstaande bestellingen zullen vanaf vandaag worden verwerkt.

Bedankt! We kijken er naar uit.

Heb hier laatst ook een kleine bestelling gedaan, kreeg alleen gietijzer gripper schijven i.p.v. de normale die ik had besteld.
Klein schoonheidsfoutje vermoed ik ? Ik lees dat er veel drukte is..

Spullen waren paar dagen later binnen en de prijzen bevallen me wel.

al vaker wat bij jullie besteld en is me ook gewoon altijd goed bevallen
alleen 1 ding bevalt me niet ( gaat over een product niet de service )
mag ik dat hier neerzetten en heeft dat überhaupt nut ???

• #1.152
Heb hier laatst ook een kleine bestelling gedaan, kreeg alleen gietijzer gripper schijven i.p.v. de normale die ik had besteld.
Klein schoonheidsfoutje vermoed ik ? Ik lees dat er veel drukte is..

Spullen waren paar dagen later binnen en de prijzen bevallen me wel.
Waarschijnlijk waren de normale gietijzeren halterschijven op dat moment niet leverbaar, waarna we de gripper halterschijven hebben toegestuurd :) Stuur even een mailtje als je de ontvangen halterschijven alsnog wilt omruilen!

al vaker wat bij jullie besteld en is me ook gewoon altijd goed bevallen
alleen 1 ding bevalt me niet ( gaat over een product niet de service )
mag ik dat hier neerzetten en heeft dat überhaupt nut ???
Natuurlijk mag dat, wellicht kan ik ook helpen een oplossing te zoeken voor je probleem/irritatie.

hoe kun je dat beoordelen als je het niet neerzet ???

misschien dat ze liever persoonlijk mailtje krijgen ipv posten op forum ?

Waarschijnlijk waren de normale gietijzeren halterschijven op dat moment niet leverbaar, waarna we de gripper halterschijven hebben toegestuurd :) Stuur even een mailtje als je de ontvangen halterschijven alsnog wilt omruilen!

Natuurlijk mag dat, wellicht kan ik ook helpen een oplossing te zoeken voor je probleem/irritatie.

ik heb dus de power cage bij jullie gekocht
+
Barbarian Lat Tower Option – voor Power Cage
en nog wat andere dingen

alles bevalt me uitermate goed behalve de lat tower option.
de speling op de as waar je de gewichten ophangt zit teveel speling. waardoor het scheef gaat hangen en bij het gebruik schuiven de schijven er dus gemakkelijk af.

het rubber wat ervoor zorgt dat kabel niet terug schiet is aan beide kanten al helemaal kapot gescheurd ( kan eventueel foto toevoegen ) kabel kan hierdoor te ver terug en komt soms vast te zitten

mijn 1ste stang is helemaal doorgeknakt en deze is netjes vervangen. bij mijn 2de stang is het rubber er al helemaal afgescheurd

misschien dat ze liever persoonlijk mailtje krijgen ipv posten op forum ?

ik heb dus de power cage bij jullie gekocht
+
Barbarian Lat Tower Option – voor Power Cage
en nog wat andere dingen

alles bevalt me uitermate goed behalve de lat tower option.
de speling op de as waar je de gewichten ophangt zit teveel speling. waardoor het scheef gaat hangen en bij het gebruik schuiven de schijven er dus gemakkelijk af.

het rubber wat ervoor zorgt dat kabel niet terug schiet is aan beide kanten al helemaal kapot gescheurd ( kan eventueel foto toevoegen ) kabel kan hierdoor te ver terug en komt soms vast te zitten

mijn 1ste stang is helemaal doorgeknakt en deze is netjes vervangen. bij mijn 2de stang is het rubber er al helemaal afgescheurd
Hoe gaat bij jou het benchen in het rack? Zit het pulley station niet wat in de weg?

Hoe gaat bij jou het benchen in het rack? Zit het pulley station niet wat in de weg?

was een beetje wennen op zich.
je moet je hoofd in ieder geval niet gewoon neergooien want dat is vragen om hoofdpijn :p
ik lig meestal met mijn hoofd net onder dat metalen gedeelte dat uitsteekt en dat past gewoon voor mij.
ik ondervind er geen hinder aan en bevalt me prima

• #1.158
Alle Powertec artikelen zijn weer leverbaar, met uitzondering van de Roller Smith welke over drie weken weer wordt verwacht.

hey,
ben al een goed jaar trotse eigenaar van een van jullie kettlebells maar nu ik er een vraagje over.
je ziet vaak op internet dat ze kb's gebruiken om allerhande throws mee te doen.
Zoals bvb hier:
http://www.youtube.com/watch?v=o4ajVhhUJoM

Is dit ook mogelijk met jullie kb's (op een zachte ondergrond zoals zand of gras)?
of is het toch beter om zulke oefeningen te vermijden wil ik mijn kb heel houden :D

• #1.160
hey,
ben al een goed jaar trotse eigenaar van een van jullie kettlebells maar nu ik er een vraagje over.
je ziet vaak op internet dat ze kb's gebruiken om allerhande throws mee te doen.

Is dit ook mogelijk met jullie kb's (op een zachte ondergrond zoals zand of gras)?
of is het toch beter om zulke oefeningen te vermijden wil ik mijn kb heel houden :D
Lastig, het kan op zich prima maar het blijft op eigen risico :) Als de gietijzeren kettlebells hard terecht komen zouden ze kunnen breken. Met onze Competition Kettlebells is het wel mogelijk.

Terug
Naar boven