Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Als ik mijn huidige home-gym moet vernieuwen zou ik deze set-up overnemen (maar dan met 50mm :) ) kan je zowat alles mee, ziet er goed uit en is betaalbaar
Toch zou ik altijd in mijn setup een boven en onder pulley willen daar kan je een hoop mee

Gefeliciteerd, beste onder de € 20,00!

Ook de prijs van de Yogamat Friedola is laag; voor 12,90 euro kun je dit matje online aanschaffen. Onze testers geven dit matje een 6.3. Daarmee komt de mat op de vierde plaats. Het is een zacht en dun matje met weinig grip en demping. Daarom is de mat niet geschikt voor yin yoga.

Vliegen ze sinds gisteravond de deur uit?

Is er ook een planning om een leg press accessory te maken ( a la powertec ) voor de Atx line ?? En dan graag 30 mm 😜 snap dat de powertec ook mijn bench passen alleen 50mm.....

Is er ook een planning om een leg press accessory te maken ( a la powertec ) voor de Atx line ?? En dan graag 30 mm 😜 snap dat de powertec ook mijn bench passen alleen 50mm.....
Volgens mij heb ik die vraag al eerder zien voorbij komen en was het antwoord nee...

bij genoeg animo moeten ze toch overstag gaan 😆

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.246
Haha nee helaas, het loopt geen storm.

Nee wij hebben geen plannen voor zo'n accessoire en zoiets zullen wij ook nooit maken (net zoals we nooit een pulley accessoire voor in het bankje zullen maken). Wij staan niet achter de kwaliteit van deze accessoires.

Haha nee helaas, het loopt geen storm.

Nee wij hebben geen plannen voor zo'n accessoire en zoiets zullen wij ook nooit maken (net zoals we nooit een pulley accessoire voor in het bankje zullen maken). Wij staan niet achter de kwaliteit van deze accessoires.
Kan je dat onderbouwen ?? Heb toch wel in verdiept en lijkt me een zeer solide accessoire.. deze naast me vertical leg press zou wel een monster combo zijn haha

Gewoon sparen voor de leg press / hack squat en een losse high/low pulley. De laatste zijn vele varianten van, ook bij FS.

Gewoon sparen voor de leg press / hack squat en een losse high/low pulley. De laatste zijn vele varianten van, ook bij FS.
Heb ik beide allemaal al maar het meer is nooit vol hé 😫😆 edit ; heb de vertical leg press en de pulleys ook

• #12.254
Kan je dat onderbouwen ?? Heb toch wel in verdiept en lijkt me een zeer solide accessoire.. deze naast me vertical leg press zou wel een monster combo zijn haha
Uiteraard kunnen we een verbeterde versie maken maar het zou veel te zwaar, te log, te onhandig en te duur worden om dat in een (voor ons) fatsoenlijke kwaliteit te maken. Dan kun je inderdaad beter onze compacte leg press of een losse pulley aanschaffen.

Wie weet kijken we er ooit nog eens naar maar het idee is al zo vaak in onze meetings gepasseerd en telkens weer afgeschoten, dus voorlopig zit dat er helaas niet in.

Uiteraard kunnen we een verbeterde versie maken maar het zou veel te zwaar, te log, te onhandig en te duur worden om dat in een (voor ons) fatsoenlijke kwaliteit te maken. Dan kun je inderdaad beter onze compacte leg press of een losse pulley aanschaffen.

Wie weet kijken we er ooit nog eens naar maar het idee is al zo vaak in onze meetings gepasseerd en telkens weer afgeschoten, dus voorlopig zit dat er helaas niet in.
Duidelijk verhaal 👍🏻😃 bedankt !

iemand ervaring met de rubber tegels (alle types, geen specifieke vraag over 1)? ik ga in 2 slaapkamers laminaat leggen en ik 1 van de slaapkamers voor onbepaalde tijd als fitness ruimte willen inrichten. Laten die rubber tegels 'plekken' achter op de laminaat als je ze na een (langere) tijd zou verwijderen? hoe zit het met het 'afschijnen' van de laminaat? ervaringen?

Ik heb hier geen ervaring mee maar wellicht kun je over je laminaat een goedkope ondervloer leggen ter bescherming van je laminaat.

• #12.260
iemand ervaring met de rubber tegels (alle types, geen specifieke vraag over 1)? ik ga in 2 slaapkamers laminaat leggen en ik 1 van de slaapkamers voor onbepaalde tijd als fitness ruimte willen inrichten. Laten die rubber tegels 'plekken' achter op de laminaat als je ze na een (langere) tijd zou verwijderen? hoe zit het met het 'afschijnen' van de laminaat? ervaringen?
Rubber zou wellicht zwarte strepen kunnen achterlaten op de ondervloer, zeker als het rubber zwaar wordt belast. Al kun je dat met laminaat meestal ook wel eenvoudig weer schoonmaken. Maar leg gewoon een zeil of andere tussenvloer tussen het rubber en het laminaat als je er zeker van wil zijn om markeringen of vlekken te voorkomen.

Terug
Naar boven