Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

iemand ervaring met de rubber tegels (alle types, geen specifieke vraag over 1)? ik ga in 2 slaapkamers laminaat leggen en ik 1 van de slaapkamers voor onbepaalde tijd als fitness ruimte willen inrichten. Laten die rubber tegels 'plekken' achter op de laminaat als je ze na een (langere) tijd zou verwijderen? hoe zit het met het 'afschijnen' van de laminaat? ervaringen?
Ik zou in die 2e kamer dan al niet eens laminaat leggen eigenlijk.

Niet vanwege eventuele vlekken maar gewoon omdat het je nogal wat moeite scheelt.
 
Ik zou in die 2e kamer dan al niet eens laminaat leggen eigenlijk.

Niet vanwege eventuele vlekken maar gewoon omdat het je nogal wat moeite scheelt.
En weer millimeters dikte .. zou je net zien ; laminaat erin dan mooie tegels erop vervolgens de deur open doen die naar binnen draait en niet meer open wilt . Dan kan je vervolgens de deur inkorten en later als je de tegels weg haalt dikke ruimte eronder 🤣
 
Ik zou in die 2e kamer dan al niet eens laminaat leggen eigenlijk.

Niet vanwege eventuele vlekken maar gewoon omdat het je nogal wat moeite scheelt.
de bedoeling is wel dat het ooit slaapkamer wordt. en gewoon chape vind ik niet zo leuk :-)
 
de bedoeling is wel dat het ooit slaapkamer wordt. en gewoon chape vind ik niet zo leuk :-)

Je kan toch in die kamer laminaat leggen zodra je besluit om er een slaapkamer van te maken?
 
iemand ervaring met de rubber tegels (alle types, geen specifieke vraag over 1)? ik ga in 2 slaapkamers laminaat leggen en ik 1 van de slaapkamers voor onbepaalde tijd als fitness ruimte willen inrichten. Laten die rubber tegels 'plekken' achter op de laminaat als je ze na een (langere) tijd zou verwijderen? hoe zit het met het 'afschijnen' van de laminaat? ervaringen?
Na ruim een jaar lang rubberen tegels (die dikke en dure van Fitness Seller) intensief te hebben gebruikt heb ik ze vanochtend weggehaald om dit te controleren, ik was wel benieuwd. De vloer is nog als nieuw maar dit is PVC en geen laminaat.
 
de (eventueel) achterblijvende rubber kan ik inderdaad oplossen door er een zeil tussen te leggen, ik heb vooral een beetje bang van het 'afschijneffect'. Vaak ook als je na een paar jaar een kast weghaald, dat het hour onder de kast een andere kleur heeft als de rest van de vloer. Maar dat verschil tussen 2 slaapkamers ga ik misschien ook krijgen als ik er eentje nu leg en eentje ingepakt laat.
 
de (eventueel) achterblijvende rubber kan ik inderdaad oplossen door er een zeil tussen te leggen, ik heb vooral een beetje bang van het 'afschijneffect'. Vaak ook als je na een paar jaar een kast weghaald, dat het hour onder de kast een andere kleur heeft als de rest van de vloer. Maar dat verschil tussen 2 slaapkamers ga ik misschien ook krijgen als ik er eentje nu leg en eentje ingepakt laat.
Dat "afschijneffect" waar jij het over hebt heeft dan niets te maken met de rubbervloer maar juist met slijtage (en zonlicht en andere invloeden) van de rest van het laminaat waar géén rubber op ligt.
 
net zoals dat je een schilderij of kast van een muur afhaalt en de originele kleur weer terug ziet
 
Yo Fitness Seller

Ik zie dat de verwachte levertijd van de ATX Lat Machine 680 nu op januari staat ipv oktober. Is dat omdat het is vertraagd of is deze onlangs op voorraad geweest en heb ik deze gemist?

Alvast bedankt!
 
Yo Fitness Seller

Ik zie dat de verwachte levertijd van de ATX Lat Machine 680 nu op januari staat ipv oktober. Is dat omdat het is vertraagd of is deze onlangs op voorraad geweest en heb ik deze gemist?

Alvast bedankt!
Je hebt niets gemist, de levering is vertraagd. Toestel wordt pas eind december of begin januari verwacht (zoals het nu uitziet).

Al bekend of de ATX dip bars 600 bij de aankomende zending zitten? En wanneer is die zending
Nog niet bekend. Eerst levering met klein materiaal is pas weer begin november.
 
Zijn die nieuwe Chrome calibrated steel plates ook vertraagd, of komen ze nog halverwege deze maand binnen?
 
Zijn die nieuwe Chrome calibrated steel plates ook vertraagd, of komen ze nog halverwege deze maand binnen?
Vertraagd maar niet heel veel, ik hoop einde van de maand of begin volgende maand.
 
Zag 2 nieuwe atx cable crossovers ook de site staan, maar komen er ook nog meer nieuwe soorten? Hoopte op een traditionele crossover zoals de marbo op de site
 
Zag 2 nieuwe atx cable crossovers ook de site staan, maar komen er ook nog meer nieuwe soorten? Hoopte op een traditionele crossover zoals de marbo op de site
Dit zijn de nieuwe hoekmodel cable crossover uit de 600 serie, een ruimtebesparende oplossing voor thuis of in een PT studio en dergelijke:



Het zal in deze serie alleen bij deze twee modellen blijven (plus nog een variant van de CCO-600 met 100 kg gewichtstapel).

Er zal dit jaar wel nog een cable crossover uit de 800 serie geïntroduceerd worden. Dat is een traditionele cable crossover zoals jij bedoelt maar die is gericht op sportscholen (verkoopprijs € 2490).

Zijn die nieuwe Chrome calibrated steel plates ook vertraagd, of komen ze nog halverwege deze maand binnen?
De andere variant (met gekleurd binnenvlak) is vandaag overigens wel binnengekomen:


Er is vandaag nog meer materiaal binnengekomen, waaronder de ATX Competition PL Bar, de GHD-700 en enkele bankjes MBX-620 en MBX-660.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RiPo
Fitness Seller thanks voor de tip! Klopt het dat die versie witte letters heeft of is dat gezichtsbedrog door de foto?
Zou jammer zijn, vind rood met chromen letters veel mooier staan!
 
Fitness Seller thanks voor de tip! Klopt het dat die versie witte letters heeft of is dat gezichtsbedrog door de foto?
Zou jammer zijn, vind rood met chromen letters veel mooier staan!
Dat klopt, deze heeft witte letters. Dan kun je misschien toch beter wachten op de volledig chromen variant, die vind ik persoonlijk ook mooier:

 
Ik vroeg me af wanneer de

Standaard halterstang 200 cm (30 mm)​

weer te bestellen is.
 
Dat klopt, deze heeft witte letters. Dan kun je misschien toch beter wachten op de volledig chromen variant, die vind ik persoonlijk ook mooier:
Dan gaan we idd nog even wachten tot de volledig chromen er zijn!
Ik vind die witte letters er wat goedkoop uit zien, zou spijt krijgen als ik die colors haal denk ik 😕
Jammer dat die letters niet zonder verf ( dus in chroom) zijn, dan zouden ze wel super vet zijn! Komen die er misschien ook nog ?
 
Ik vroeg me af wanneer de
Standaard halterstang 200 cm (30 mm)
weer te bestellen is.
De normale (goedkope) uitvoering wordt eind deze maand weer verwacht:

De professionele ATX uitvoering waarschijnlijk pas eind dit jaar of zelfs pas in januari:

Dan gaan we idd nog even wachten tot de volledig chromen er zijn!
Ik vind die witte letters er wat goedkoop uit zien, zou spijt krijgen als ik die colors haal denk ik 😕
Jammer dat die letters niet zonder verf ( dus in chroom) zijn, dan zouden ze wel super vet zijn! Komen die er misschien ook nog ?
Ja vast en zeker, wij zullen later dit jaar of begin volgend jaar nog veel meer designs aanbieden. Dit is namelijk een kale chromen halterschijf en het binnenvlak wordt door ons voorzien van een permanente vinylsticker (transparant of gekleurd). Elk design is dus mogelijk.

Uiteindelijk zullen wij voor deze chromen halterschijven ook een eigen ontwerp optie aanbieden, vergelijkbaar met hoe dat bij onze DYO bumper plates werkt.
 
Back
Naar boven