XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.221
Ongetwijfeld al eens eerder voorbij gekomen hier. Maar als je de prijs even achterwege laat en je bent op zoek naar een allround bar, waarmee ik al mijn lifts mee kan doen, welke moet ik dan voor gaan?
Zoveel opties... Bedoel je met “al je lifts” ook gewichtheffen of alleen powerliften? Voor alleen powerliften de ATX Ram Bar of de ATX Competition Powerlifting Bar. Maar als gewichtheffen je main lifts zullen zijn (snatch, clean etc.) dan kun je de ATX Competition Weightlifting Bar overwegen. Of een hybride bar zoals de normale ATX Power Bar bijvoorbeeld.

Wanneer komen de dip bars 700 weer op voorraad?
Die worden in de loop van oktober weer verwacht maar ik denk dat die zending binnen een dag weer uitverkocht zal zijn, dus je zult er bovenop moeten zitten (reserveren helaas niet mogelijk).

Zoveel opties... Bedoel je met “al je lifts” ook gewichtheffen of alleen powerliften? Voor alleen powerliften de ATX Ram Bar of de ATX Competition Powerlifting Bar. Maar als gewichtheffen je main lifts zullen zijn (snatch, clean etc.) dan kun je de ATX Competition Weightlifting Bar overwegen. Of een hybride bar zoals de normale ATX Power Bar bijvoorbeeld.

Die worden in de loop van oktober weer verwacht maar ik denk dat die zending binnen een dag weer uitverkocht zal zijn, dus je zult er bovenop moeten zitten (reserveren helaas niet mogelijk).

@Fitness Seller word er dan niet gewoon veelste weinig besteld door jullie (of geleverd)? Groot deel van jullie assortiment is al maanden out of stock en als er iets binnenkomt is het binnen een dag weer weg.

Thanks!

Inderdaad, zelf ook erg tevreden over. De knurling is perfect, niet te scherp en toch erg goede grip.
Aanrader👍

Top man, dan moet dit hem worden.

Inderdaad had ik wat specifieker moeten zijn, het gaat bij mij dan vooral om bankdrukken, deadlift (in diverse variaties), squat, overhead press, BOR enz..

Ik houd de site in de gaten wanneer ze weer op voorraad zijn.
Bedankt tot dusver!

• #12.225
@Fitness Seller word er dan niet gewoon veelste weinig besteld door jullie (of geleverd)? Groot deel van jullie assortiment is al maanden out of stock en als er iets binnenkomt is het binnen een dag weer weg.
Als het zo simpel zou zijn dan zouden we natuurlijk gewoon meer bestellen ;)

Onze fabriek draait al op volle toeren en er kan simpelweg niet nog meer worden geproduceerd dan wat we nu binnenkrijgen. Dit geldt niet alleen voor onze fabrieken maar dit probleem is wereldwijd overal hetzelfde.

Wanneer komt eindelijk de wall plate tree 30 mm weer binnen ??

Nee helaas niet, alleen dat alles bij hen vertraagd is en de levering naar Europa nog even op zich laat wachten.

We hebben echter wel de Nuobells in voorraad, een heel mooi alternatief en veel sneller en makkelijker verstelbaar:

Helaas is de 32kg versie al uitverkocht. Enig idee wanneer nieuwe stock komt?

Heb afgelopen week geluk gehad door de

ATX Warrior Multi Bench MBX-750 te kunnen bestellen doordat ik toevallig keek of die al op voorraad was. Gister geleverd en kwaliteit is echt overtroffen zeg. Sportschoolkwaliteit.

Afgelopen 10 jaar getraind op een Body-Solid maar dit is echt next-level. Complimenten! Zal over tijdje nog even review achterlaten op de site over mn bevindingen.

• #12.234
Heb afgelopen week geluk gehad door de

ATX Warrior Multi Bench MBX-750 te kunnen bestellen doordat ik toevallig keek of die al op voorraad was. Gister geleverd en kwaliteit is echt overtroffen zeg. Sportschoolkwaliteit.

Afgelopen 10 jaar getraind op een Body-Solid maar dit is echt next-level. Complimenten! Zal over tijdje nog even review achterlaten op de site over mn bevindingen.
Mooi om te horen, fijn dat je tevreden bent met je aankoop :flex: Alvast bedankt voor de review, dat wordt altijd zeer op prijs gesteld!

120809037_430236554628214_2121706459278118788_n.jpg

Gister de ATX Multi Bench MBX-610 binnengekregen, mooi setje samen met SQS 650 stands!

Is de bank makkelijk te verwijderen voor eventueel squats? Lijkt op de foto vast te zitten
De bank staat er gewoon los onder en heeft ook wieltjes, dus is makkelijk te verplaatsen. Het squat rack bestaat uit losse stands, het lijkt idd 1 lange verbindingsbalk maar dat is het niet.

120809037_430236554628214_2121706459278118788_n.jpg

Gister de ATX Multi Bench MBX-610 binnengekregen, mooi setje samen met SQS 650 stands!

Als ik mijn huidige home-gym moet vernieuwen zou ik deze set-up overnemen (maar dan met 50mm :) ) kan je zowat alles mee, ziet er goed uit en is betaalbaar

Terug
Naar boven