XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Uiteindelijk slijt elke coating toch? De nickel coating zal daarintegen wel slijtvast zijn. Wat ik zo'n beetje lees is dat een stainless steel barbell qua gevoel toch wel erg fijn is en het dichts bij een bare steel bar in de buurt komt. Ik heb hier geen ervaring mee dus zal ze in het eggie moeten gaan vergelijken. Ik heb zo wel weer een mooi doel om voor te sparen!

Kun je toevallig al wat meer details geven over het nieuwe barbell project?
Nee geen nieuws, alles is helaas vertraagd door COVID. We hebben nu eerst andere prioriteiten.

Afgelopen weekend het powerrack PRX-620 in elkaar gezet en is toch wel een heel mooi ding! Samen met de bench FBX-610 en een Ram Bar ben ik er erg blij mee.

Een ding waar ik wel over verbaasd was: de buizen rond de safety pins zijn van metaal. Hier heb ik overheen gelezen/verkeerd aangenomen, maar ik ben wel bang dat dit de bar gaat beschadigen.
Heeft er iemand ervaring met/kennis van het bekleden van deze buizen met rubber? Ik zit zelf te denken aan een of meerdere lagen binnenband van een fiets er overheen proberen te trekken.
Zo'n pin-pipe safeties zijn eigenlijk altijd van staal, volgens mij zijn onze duurdere racks de enige met een rubberen variant. Je kunt er vanalles omheen aanbrengen, van grip tape tot rubber of de pvc-buis tip hierboven.
 
Nog niet binnengekomen en ook nog niet bekend wanneer ze precies binnenkomen.
Enig idee wanneer de standaard super curlstang weer binnenkomt? Ik heb momenteel de standaard curl stang maar ook die voelt niet fijn voor mij polsen.
 
Enig idee wanneer de standaard super curlstang weer binnenkomt? Ik heb momenteel de standaard curl stang maar ook die voelt niet fijn voor mij polsen.
Nee geen idee. Het zal me verbazen als er dit jaar überhaupt nog iets binnenkomt van 30 mm materiaal. Op wellicht hier en daar een enkel product na (maar geen grote leveringen, helaas is er veel te veel vertraging).
 
Inmiddels weer een beetje van de aankoopschade in mei hersteld 😜 Dus weer tijd voor nieuwe gewichten helaas zijn ze nog out of stock. Enig idee wanneer de 10 en 15 kg rubberen Olympische grip halterschijven weer op voorraad komen?
 
Fitness Seller

Toevallig een idee wanneer de ATX 50mm curl stang weer binnen gaat komen?
Naar verwachting rond eind november/begin december.

Inmiddels weer een beetje van de aankoopschade in mei hersteld 😜 Dus weer tijd voor nieuwe gewichten helaas zijn ze nog out of stock. Enig idee wanneer de 10 en 15 kg rubberen Olympische grip halterschijven weer op voorraad komen?
Dat is helaas nog onduidelijk. Hopelijk dit jaar nog maar het zou ook pas begin volgend jaar kunnen zijn.
 
Fitness Seller
Ik heb begrepen dat jullie betrokken zijn bij het ontwerp van jullie producten, klopt dat?
Ik ben op zoek naar een roterende Triceps/bicepsstang voor powerbands.
Dus zoiets als dit:
Maar dan met een haak zoals bij dit ding:
Naar mijn weten is zo'n product nog niet op de markt gebracht.
Wat denken jullie? Zou dat wat zijn? Ik denk het wel, vooral als we straks weer een totale lockdown krijgen, en we weer allemaal thuis moeten trainen.
Ik heb 2 van die weerstandsband handgrepen bij jullie besteld en ben er erg tevreden mee. Ik kan er allerlei lat pulley oefeningen mee doen, en je krijgt er echt een dikke pomp van. :thumbs:
 
Je kan toch gewoon die stang met een karabijnhaak vastmaken aan de elastieken?
 
Je kan toch gewoon die stang met een karabijnhaak vastmaken aan de elastieken?
Daar passen die dikke elastieken niet in. En ik ben ook bang dat die scherpe rand de elastieken beschadigd.
 
 
overigens doe ik gewoon bands om de sleeves van een ez-bar voor curls.
 
Bedankt voor jullie tips, maar ik ben benieuwd naar het antwoord van Fitness Seller.
 
Fitness Seller
Ik heb begrepen dat jullie betrokken zijn bij het ontwerp van jullie producten, klopt dat?
Ik ben op zoek naar een roterende Triceps/bicepsstang voor powerbands.
Dus zoiets als dit:
Maar dan met een haak zoals bij dit ding:
Naar mijn weten is zo'n product nog niet op de markt gebracht.
Wat denken jullie? Zou dat wat zijn? Ik denk het wel, vooral als we straks weer een totale lockdown krijgen, en we weer allemaal thuis moeten trainen.
Ik heb 2 van die weerstandsband handgrepen bij jullie besteld en ben er erg tevreden mee. Ik kan er allerlei lat pulley oefeningen mee doen, en je krijgt er echt een dikke pomp van. :thumbs:
Je kunt gewoon een karabijnhaak of iets dergelijks gebruiken en je elastiek daaraan vasthaken.
 
Ok duidelijk! :laugh:
Met een grote karabijnhaak of een nylon lus kun je je banden aan vrijwel alle attachments verbinden. Om dan allemaal aparte band-attachments te ontwerpen is dus erg omslachtig (zeker nu in deze tijd als onze ingenieur het al enorm druk heeft en er bovendien nergens productiecapaciteit over is in de fabrieken).

Waarschijnlijk kun je de band ook direct om de attachment lussen zonder verdere hulpmiddelen, zoals hier:
1603705994315.png
 
Back
Naar boven