Un-X-PecteD
Novice
- Waardering
- 2
@Fitness Seller Weten jullie wanneer de ATX Multi Bench MBX-620 weer op voorraad komt? Ik zie dat de laatste voorraad in augustus is geweest. Bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee waar je die informatie vandaan haalt maar er is op 28 september nog een levering binnengekomen en de laatste levering was twee weken geleden (13 oktober), die heb je helaas net gemist. De volgende levering zal pas in januari of februari zijn.@Fitness Seller Weten jullie wanneer de ATX Multi Bench MBX-620 weer op voorraad komt? Ik zie dat de laatste voorraad in augustus is geweest. Bedankt!
Dan heb ik de laatste leveringen 2 gemist, dat is jammer. Ik heb inmiddels een email alert op de voorraad gezet. Bedankt voor de update!Geen idee waar je die informatie vandaan haalt maar er is op 28 september nog een levering binnengekomen en de laatste levering was twee weken geleden (13 oktober), die heb je helaas net gemist. De volgende levering zal pas in januari of februari zijn.
Dan heb ik de laatste leveringen 2 gemist, dat is jammer. Ik heb inmiddels een email alert op de voorraad gezet. Bedankt voor de update!
Ok bedankt, ik begrijp het. Ik zal eens wat experimenteren. Bedankt voor de tips allemaal.Met een grote karabijnhaak of een nylon lus kun je je banden aan vrijwel alle attachments verbinden. Om dan allemaal aparte band-attachments te ontwerpen is dus erg omslachtig (zeker nu in deze tijd als onze ingenieur het al enorm druk heeft en er bovendien nergens productiecapaciteit over is in de fabrieken).
Waarschijnlijk kun je de band ook direct om de attachment lussen zonder verdere hulpmiddelen, zoals hier:

De kerst gaan ze niet redden in ieder geval@Fitness Seller gaan de 30mm hex-bars snel de deur uit?
Ik krijg er eentje voor kerst van de vrouw maar ze wilt m nu nog niet bestellen![]()

Dan ga ik een beetje harder zeuren

Ik kwam zojuist op marktplaats een ram bar tegen mocht je een beetje roest geen probleem vinden.enig idee wanneer de Atx Ram Bar en de Atx multi bench mbx-660 terug binnenkomen? grt
Eind deze week zullen er een heleboel rubbertegels binnenkomen, als het goed is zitten deze daar ook bij (de 2 cm premium zit er sowieso bij, evenals de normale 1,5 cm)Enig vooruitzicht wanneer de premium tegels weer in voorraad zijn ?
https://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-100-x-100-x-1-5-cm-premium/
@Fitness Seller
Zie dat ik de competitie powerliften bar net misgelopen heb. Enig idee wanneer die weer binnen komt?
https://www.fitness-seller.nl/atx-competition-powerlifting-bar/

Oh man, dat klinkt als een horrorverhaal. Steunen op één punt in het midden van de barValt wel mee hoe zuur, heb al een Ram Bar! Kan dus niet klagen!
Maar deze heeft net een agressievere knurling en is net iets stijver. De Ram bar buigt een klein beetje door met landmine hack squats (doordat hij steund op 1 enkele j-hook in het midden), dus zit eraan te denken ze om te ruilen. Heb geen haast 🙂

In de loop van november. Je kunt je op de productpagina aanmelden om bericht te krijgen zodra het product beschikbaar is.@Fitness Seller
Zo klinkt het wel hé...! 🙃
Maar ik kijk uit met het gewicht: veel herhalingen en pas nadat m’n quads al naar de t*ring zijn van squats! Ik zorg goed voor m’n spullen! 😇
Maar met de powerlifting bar zou ik net iets zwaarder kunnen... dus vandaar de overweging!
al bekend wanneer de nieuwe Chrome plates binnen zijn? 🙃
Valt wel mee hoe zuur, heb al een Ram Bar! Kan dus niet klagen!
Maar deze heeft net een agressievere knurling en is net iets stijver. De Ram bar buigt een klein beetje door met landmine hack squats (doordat hij steund op 1 enkele j-hook in het midden), dus zit eraan te denken ze om te ruilen. Heb geen haast 🙂