Niels_1992
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 461
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 138kg
De mijne ook. Heeft die van jou het ook over je kuiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mijne ook. Heeft die van jou het ook over je kuiten?
Ik ook. Na maanden wachten woooooooooohaaaaaaaDipbars 600 weer op voorraad dus gelijk maar weer besteld
Dipbars 600 weer op voorraad dus gelijk maar weer besteld
Gefeliciteerd! Inmiddels zijn ze alweer uitverkocht
Vrijdag of maandag komen er nog een aantal binnen (evenals de Dip Bars 700).Wij verwachten dat die levering ook weer binnen enkele uren uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.Gelukkig dat ik met de vroege shift stond dan! Damn das snel.Gefeliciteerd! Inmiddels zijn ze alweer uitverkochtVrijdag of maandag komen er nog een aantal binnen (evenals de Dip Bars 700).Wij verwachten dat die levering ook weer binnen enkele uren uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.
Dat gaat wel heel erg snel, had eigenlijk gehoopt vanmorgen een paar dip bars 700 te kunnen bestellen.Gefeliciteerd! Inmiddels zijn ze alweer uitverkochtVrijdag of maandag komen er nog een aantal binnen (evenals de Dip Bars 700).Wij verwachten dat die levering ook weer binnen enkele uren uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.
De Dip Bars 700 komen vrijdag pas binnen.Dat gaat wel heel erg snel, had eigenlijk gehoopt vanmorgen een paar dip bars 700 te kunnen bestellen.
Had alle notificaties etc. ook aan staan.
Oh ja, natuurlijk! Wat stom.... Gaan we meteen doen!Er moet gewoon meer worden geproduceerd joh... Alles is meer uitverkocht dan dat er op voorraad is... 😆

Heb mijn echo bike gisteren binnen gekregen. Vandaag getest. Wat een beest!!! Dat ding vermoord me haha. Ziet er ook bruut uit. En is het ookFitness Seller doet dit jaar volgens mij geen BF acties, er is al erg veel vraag naar hun producten en hebben soms al een langere levertijd vanwege Corona.
Zelf heb ik een echo bike van Rogue en vind deze kwalitatief beter dan een Assault of Xebex. De laatste twee hebben kettingaandrijving welke veel lawaai maakt. De Rogue heeft een multiriem en is dus stiller. Verder is de Rogue qua uiterlijk veel meer badass, matzwart en superrobuust.
Fitness Seller doet dit jaar volgens mij geen BF acties, er is al erg veel vraag naar hun producten en hebben soms al een langere levertijd vanwege Corona.
Zelf heb ik een echo bike van Rogue en vind deze kwalitatief beter dan een Assault of Xebex. De laatste twee hebben kettingaandrijving welke veel lawaai maakt. De Rogue heeft een multiriem en is dus stiller. Verder is de Rogue qua uiterlijk veel meer badass, matzwart en superrobuust.
Thanks mannen voor het delen van de info en jullie ervaringen.Heb mijn echo bike gisteren binnen gekregen. Vandaag getest. Wat een beest!!! Dat ding vermoord me haha. Ziet er ook bruut uit. En is het ook
Volgens wat ik telkens lees gaat de riem veel langer mee dan een ketting. En heeft de ketting veel meer onderhoud nodig. Geen idee wat stefan er over weetThanks mannen voor het delen van de info en jullie ervaringen.
Deze type bikes zijn duur maar ik denk wel dat een van de beste cardio apparaten is die er zijn.
@StefanCJ850 : slijt die multiriem niet eerder dan een ketting? Van wat voor materiaal is die riem?
Thanks voor jouw reactie. .Was vergeten jouw nick name toe te voegen.Volgens wat ik telkens lees gaat de riem veel langer mee dan een ketting. En heeft de ketting veel meer onderhoud nodig. Geen idee wat stefan er over weet
.
Ik heb ook een Echo Bike, en deze vind ik beter dan de ketting aangedreven Assault bikes die ze bij ons in de gym hebben staan.Thanks mannen voor het delen van de info en jullie ervaringen.
Deze type bikes zijn duur maar ik denk wel dat een van de beste cardio apparaten is die er zijn.
@StefanCJ850 : slijt die multiriem niet eerder dan een ketting? Van wat voor materiaal is die riem?
Daarom is het magnetische weerstandssysteem van de Xebex Elite Air Bike erg fijn, zo kun je de intensiteit van je training aanpassen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van één mate van weerstand.Een riem aangedreven airbike lijkt veel soepeler te bewegen, maar dat lijkt het wel ietsje zwaarder te maken.
Dat is inderdaad ook wel een mooi optie van jullie type.Daarom is het magnetische weerstandssysteem van de Xebex Elite Air Bike erg fijn, zo kun je de intensiteit van je training aanpassen in plaats van volledig afhankelijk te zijn van één mate van weerstand.
Yes, compatibel met 5 kHz hartslagmeters.Dat is inderdaad ook wel een mooi optie van jullie type.
Stel je wil even de bike gebruiken om beetje op te warmen voordat je met gewichten gaat beginnen, kun je em op lage weerstand zetten terwijl je de weerstand hoger zet als je echt een cardio sessie van wil maken.
De hartslag wordt ook gemeten lees ik?hoe gebeurt dit?heb je een aparte hartslagriem nodig?