MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Die zijn eind juni en eind november nog binnengekomen. Volgende levering zal in februari of maart zijn.

Niet goed genoeg 😆 je zag ze zelf op insta verhaal van fs voorbij komen paar week geleden

Echt waar:eek: ik heb wel al die tijd mijn voorraadmeldingen aan staan, maar dat werkt blijkbaar ook niet ???.. en ik zit helaas niet elke dag op insta.... ik zal dus met bw pushups de lockdown door moeten komen :janken:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.642
Echt waar:eek: ik heb wel al die tijd mijn voorraadmeldingen aan staan, maar dat werkt blijkbaar ook niet ???.. en ik zit helaas niet elke dag op insta.... ik zal dus met bw pushups de lockdown door moeten komen :janken:
De voorraadmeldingen werken gewoon maar als een product binnen een uur alweer uitverkocht is dan worden er ook geen meldingen meer verzonden :(

We kondigen tegenwoordig echter niet meer alles op Instagram aan dus bij toekomstige leveringen zal de drukte pas komen nadat de voorraadmeldingen verzonden zijn. Tevens worden de meldingen nu in de namiddag verzonden (als de producten pas net online staan) in plaats van in de ochtend (als de producten al bijna een hele dag online stonden en er dus een grotere kans was dat deze alweer uitverkocht waren).

• Like
Waarderingen: BB_
We kondigen tegenwoordig echter niet meer alles op Instagram aan dus bij toekomstige leveringen zal de drukte pas komen nadat de voorraadmeldingen verzonden zijn. Tevens worden de meldingen nu in de namiddag verzonden (als de producten pas net online staan) in plaats van in de ochtend (als de producten al bijna een hele dag online stonden en er dus een grotere kans was dat deze alweer uitverkocht waren).
Goed om te horen :thumb:, dit systeem lijkt me veel eerlijker/logischer/handiger

is weer op voorraad voor de gene die opzoek zijn

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de 10kg calibrated plates online staan. De rest komt nog niet? Heb geen zin om 4keer verzendkosten te betalen natuurlijk eer ik een volle set heb :p

• #12.646
Ik zie dat de 10kg calibrated plates online staan. De rest komt nog niet? Heb geen zin om 4keer verzendkosten te betalen natuurlijk eer ik een volle set heb :p
Dit zijn er maar een paar, geen idee waarom die nu meegeleverd zijn. De complete levering Calibrated Plates wordt pas eind januari verwacht (inclusief 10 kg).

ATX Competition Powerlifting Bar​

Komt deze ook komende week op voorraad?
Heb nu de competition weightlifting besteld maar zou graag nog wisselen ivm stijfheid en agressievere grip

• #12.648

ATX Competition Powerlifting Bar​

Komt deze ook komende week op voorraad?
Heb nu de competition weightlifting besteld maar zou graag nog wisselen ivm stijfheid en agressievere grip
Nee die komt pas over enkele maanden weer terug in voorraad. Die heb je net gemist ben ik bang, deze is bijna twee maanden in voorraad geweest tot in december.

Stuur even een e-mail naar onze klantenservice als je je huidige bestelling wil annuleren. Een Weightlifting bar en een Powerlifting bar zijn wel een groot verschil namelijk...

Zijn de 30mm 20kg rubberen standaard grip halterschijven niet binnen gekomen of heb ik ze gemist?

@Fitnesseller, zitten er in de nieuwe voorraad ATX safety squat bars? 😋

Ik heb op 25 december een bestelling gedaan met bestelnummer 100268350. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Kan ik een status update krijgen?

• #12.652
Zijn de 30mm 20kg rubberen standaard grip halterschijven niet binnen gekomen of heb ik ze gemist?
Nee die zijn nog niet binnengekomen. Wellicht over enkele weken.

@Fitnesseller, zitten er in de nieuwe voorraad ATX safety squat bars? 😋
Nee helaas, daarvan is nog geen levertijd bekend.

Ik heb op 25 december een bestelling gedaan met bestelnummer 100268350. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Kan ik een status update krijgen?
Bovenaan onze website staat een banner met de actuele levertijd. Toen jij je bestelling plaatste was dit circa 5-10 werkdagen. Je bestelling wordt nu dus 3 werkdagen verwerkt (vanwege de dagen dat wij gesloten zijn Kerst en Nieuwjaar). Je krijgt per e-mail bericht zodra je bestelling is verzonden.

@Fitness Seller : is er enig idee wanneer de atx reverse hyper en toebehoren weer binnen komen?

Heb een vraag over de CPS-600 en de SCR-680. En dan met name over de krachtoverbrenging.

Bij de CPS-600 staat vermeld bij de verstelbare pulleys dat deze bij 1 kant gebruik 2:1 en bij gelijktijdig gebruik 1:1 is.

Bij de SCR-680 staat enkel dat het 2:1 is, echter zie ik bij vergelijking dat heb kabel tracé exact hetzelfde is.
Is het bij de SCR-680 dan ook niet zo dat het bij gelijktijdig gebruik 2:1 zal zijn?

• #12.659
Heb een vraag over de CPS-600 en de SCR-680. En dan met name over de krachtoverbrenging.

Bij de CPS-600 staat vermeld bij de verstelbare pulleys dat deze bij 1 kant gebruik 2:1 en bij gelijktijdig gebruik 1:1 is.

Bij de SCR-680 staat enkel dat het 2:1 is, echter zie ik bij vergelijking dat heb kabel tracé exact hetzelfde is.
Is het bij de SCR-680 dan ook niet zo dat het bij gelijktijdig gebruik 2:1 zal zijn?
Als je links 2:1 trekt en rechts ook 2:1 trekt dan trek je in totaal inderdaad 1:1 als je aan beide kabels tegelijk trekt. Maar dat verdeelt zich dan over twee armen dus per arm blijft het in feite onveranderd. Het is een beetje verwarrend allemaal.

Als je links 2:1 trekt en rechts ook 2:1 trekt dan trek je in totaal inderdaad 1:1 als je aan beide kabels tegelijk trekt. Maar dat verdeelt zich dan over twee armen dus per arm blijft het in feite onveranderd. Het is een beetje verwarrend allemaal.
Nja, op zich niet, maakte mij wat in verwarring omdat het bij de ene er wel zo bij staat vermeld, en bij de ander niet.
Is dus zo als je beide pulleys verbind met zo'n functional trainer bar bij de SCR-680 dat je alsnog een 1:1 ratio hebt. Goed om te weten.
Zit namelijk wat te twijfelen tussen de SCR-680 en de SCR-760.. Maar dit betekent dat de 680 eigenlijk meer gewicht heeft per kant

Terug
Naar boven