XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nee, nooit meer... :(

... er komt deze laatste twee weken van december meer dan 150.000 ton aan materiaal binnen, waaronder veel halterschijven en halterstangen. Een hoop daarvan is vorige week al binnenkomen, dat hebben we ook aangekondigd in dit topic. De rest komt deze week of volgende week online in de shop.

Ik kijk af en toe op de website voor nu al +- een half jaar voor een ez en multibar.
1x melding gekregen in dat half jaar dat het terug in stock was maar hetzelfde uur was het al weer weg.

We zitten in de 3e laatste dag van de laatste twee weken van december dus vroeg ik het even.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.622
@Fitness Seller krijgen jullie ooit nog eens een verticale leg press in jullie assortiment? Zoals jullie vroeger hadden van rond de 300 euro, waar je op de grond ligt en het gewicht boven je wegduwt?
Nee, zeer kleine kans dat wij ooit zo’n model maken.

Het model dat wij destijds hebben verkocht was van Powerline, die is nog steeds verkrijgbaar bij andere aanbieders (maar het zal me niet verbazen als deze nu een heel stuk duurder wordt aangeboden).

Ik kijk af en toe op de website voor nu al +- een half jaar voor een ez en multibar.
1x melding gekregen in dat half jaar dat het terug in stock was maar hetzelfde uur was het al weer weg.

We zitten in de 3e laatste dag van de laatste twee weken van december dus vroeg ik het even.
Volgens mij komen er nu nog geen curlstangen binnen :( zal nog wel een tijdje duren

Is de verwachting dat de komende week ook op voorraad komt: ??? En anders wanneer ongeveer wel weer. Bedankt

ATX Competition Weightlifting Bar​

Komen de ATX Squat Stands SQS-510 nog op voorraad binnenkort? Ik hou het allemaal vrij goed in de gaten maar sinds mijn vorige bestelling in mei zijn die volgens mij niet meer op voorraad geweest.

• #12.626
Komen de ATX Squat Stands SQS-510 nog op voorraad binnenkort? Ik hou het allemaal vrij goed in de gaten maar sinds mijn vorige bestelling in mei zijn die volgens mij niet meer op voorraad geweest.
Die zijn eind juni en eind november nog binnengekomen. Volgende levering zal in februari of maart zijn.

Niet goed genoeg 😆 je zag ze zelf op insta verhaal van fs voorbij komen paar week geleden

• #12.628
Niet goed genoeg 😆 je zag ze zelf op insta verhaal van fs voorbij komen paar week geleden
Het gaat ook wel erg hard met de voorraad, zeker bij dit soort goedkope producten. Zowel in juni als in november waren ze dezelfde dag alweer uitverkocht.

Ik zag vorige week nog staan sat de ATX Multi Tower begin januari weer verwacht werd, maar dat staat er nu niet meer bij.. Komt deze binnenkort nog wel op voorraad dan?

Weten jullie wanneer de atx leg extension/curl bank of attachement binne komen?

Kunnen (half)racks op het liftingplatform geplaatst worden om ruimte te besparen?

• #12.632
Ik zag vorige week nog staan sat de ATX Multi Tower begin januari weer verwacht werd, maar dat staat er nu niet meer bij.. Komt deze binnenkort nog wel op voorraad dan?
Vertraagd, levertijd onbekend.

Weten jullie wanneer de atx leg extension/curl bank of attachement binne komen?
Toestel onbekend. Attachment wordt februari of maart verwacht.

Kunnen (half)racks op het liftingplatform geplaatst worden om ruimte te besparen?
Ja je kunt een rack uiteraard ook bovenop een platform plaatsen.

Ik zou, mits mogelijk, altijd een platform maken om je rack op te zetten. Hout Squat en deadlift zoveel lekkerder dan een rubberen ondergrond
Vandaar mijn vraag inderdaad, ik wil een betonharde ondergrond, niet die rubber matten. Het lifting platform heeft dat, maar het rack zelf staat dan op het rubber. Maar blijkbaar is dat stevig genoeg om een rack probleemloos te dragen. :)

Ik vermoed dat vragen omtrent halterschijven ondertussen de spuigaten uitlopen maar hierbij toch nog eentje: Ik las hier vorige week dat er een grote lading nieuwe gewichten etc. binnenkwam, sindsdien hou ik de kunststof- en gietijzeren halterschijven (30mm) dagelijks in de gaten. Aangezien ik echter de site niet continu kan checken vroeg ik me af of deze gewichten ondertussen al terug verschenen zijn en meteen ook uitverkocht waren of dat deze nog op de site gezet moeten worden? :)

• #12.636
Ik vermoed dat vragen omtrent halterschijven ondertussen de spuigaten uitlopen maar hierbij toch nog eentje: Ik las hier vorige week dat er een grote lading nieuwe gewichten etc. binnenkwam, sindsdien hou ik de kunststof- en gietijzeren halterschijven (30mm) dagelijks in de gaten. Aangezien ik echter de site niet continu kan checken vroeg ik me af of deze gewichten ondertussen al terug verschenen zijn en meteen ook uitverkocht waren of dat deze nog op de site gezet moeten worden? :)
Ja dat kun je wel stellen... :o

Kunststof komt niet binnen. 30 mm gietijzer wel, dit is nog niet op de website verschenen. Dit zal wellicht morgen nog gebeuren en anders volgende week na de feestdagen.

Vandaar mijn vraag inderdaad, ik wil een betonharde ondergrond, niet die rubber matten. Het lifting platform heeft dat, maar het rack zelf staat dan op het rubber. Maar blijkbaar is dat stevig genoeg om een rack probleemloos te dragen. :)
Ik voel met de 3cm dikke rubberen matten eigenlijk geen verschil met een competitie platform.
Ik zal niet zwaar genoeg liften waarschijnlijk. ;)

Ik voel met de 3cm dikke rubberen matten eigenlijk geen verschil met een competitie platform.
Ik zal niet zwaar genoeg liften waarschijnlijk. ;)
Same. Ik heb de 2cm Premium en voelt voor mij even stevig als hout of vloer onder moen voeten

Terug
Naar boven