Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

OK, cancel the order.:thumbd:

Misschien een leuk idee: custom barbells. Je laat de klant zijn barbell samenstellen uit de beschikbare onderdelen.
Dat is wat we in gedachte hebben voor de barbells die we hier gaan maken. Een aantal custom opties zoals het kiezen van de diepte van de knurling. Maar ik weet nog niet hoe we dat gaan aanbieden, in het begin wellicht alleen nog standaard barbells zonder die custom opties. Sleeves met of zonder ribbels hadden we nog niet bekeken als custom optie maar dat is misschien wel een goed idee... :)
 
Dat is wat we in gedachte hebben voor de barbells die we hier gaan maken. Een aantal custom opties zoals het kiezen van de diepte van de knurling. Maar ik weet nog niet hoe we dat gaan aanbieden, in het begin wellicht alleen nog standaard barbells zonder die custom opties. Sleeves met of zonder ribbels hadden we nog niet bekeken als custom optie maar dat is misschien wel een goed idee... :)
Nice!
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Dat kan heel interessant worden.:thumb:
 
Heb ondertussen toch maar de ATX power bar mk besteld. aangezien deze ook op voorraad was en ik wel denk dat deze gaat voldoen aan mijn eisen. Het lijkt mij ook een mooie stang om ook eens een keer een paar olympische lifts mee uit te voeren als ik daar zin aan heb. En wil graag een stang waar ik alles mee kan omdat ik ook niet van plan ben nog 1 stang aan te schaffen. Ben de laatste tijd een stang van basicshit gewend dus het lijkt mij sowieso al een dikke vooruit gang. Wel heb ik vorige week ook al wat besteld bij jullie maar verder nog niks van gehoord (2/3 weken verwerkingstijd) van mij mag dat ook wel in 1x verzonden worden maar dan hoop ik niet nog eens 3 weken extra te moeten wachten natuurlijk lol
 
Wilde vrijdag rubber tegels bestellen maar waren toen uitverkocht en hoera ze zijn er alweer. :heart: :heart:

Gelijk wat 1.25 en 2.5kg 30mm schijfjes bijbesteld zodat ik vooraf al de halters voor verschillende oefeningen klaar kan maken en niet tijdens de training 80x keer schijfjes op en af hoef te draaien. :o
 
Heb ondertussen toch maar de ATX power bar mk besteld. aangezien deze ook op voorraad was en ik wel denk dat deze gaat voldoen aan mijn eisen. Het lijkt mij ook een mooie stang om ook eens een keer een paar olympische lifts mee uit te voeren als ik daar zin aan heb. En wil graag een stang waar ik alles mee kan omdat ik ook niet van plan ben nog 1 stang aan te schaffen. Ben de laatste tijd een stang van basicshit gewend dus het lijkt mij sowieso al een dikke vooruit gang. Wel heb ik vorige week ook al wat besteld bij jullie maar verder nog niks van gehoord (2/3 weken verwerkingstijd) van mij mag dat ook wel in 1x verzonden worden maar dan hoop ik niet nog eens 3 weken extra te moeten wachten natuurlijk lol
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice met het verzoek om beide bestellingen samen te voegen. Wij zullen dan bekijken of dat nog lukt.

Wilde vrijdag rubber tegels bestellen maar waren toen uitverkocht en hoera ze zijn er alweer. :heart: :heart:

Gelijk wat 1.25 en 2.5kg 30mm schijfjes bijbesteld zodat ik vooraf al de halters voor verschillende oefeningen klaar kan maken en niet tijdens de training 80x keer schijfjes op en af hoef te draaien. :o
Bedankt voor de bestelling!
 

Enig idee wanneer deze rakker weer op voorraad is?
 
Kreeg vanmorgen bericht dat beide bestellingen tegelijk verzonden zijn! top service van fitness-seller!
 
Had ik nou ergens gelezen dat de squat stands / haltersteunen begin februari op voorraad kwamen, of ben ik daarmee in de war?
 
Past de ATX T-Bar Row nog op het 520 rack met latpully? Of wordt dit dan echt te krap?
 
Had ik nou ergens gelezen dat de squat stands / haltersteunen begin februari op voorraad kwamen, of ben ik daarmee in de war?
Alle ATX racks, bankjes en toebehoren zullen vanaf februari en maart (en misschien nog in april) weer binnenkomen. Zodra er van een product duidelijk is wanneer deze precies binnenkomt dan zal dit op de productpagina vermeld worden. Dit wordt de komende weken telkens bijgewerkt zodra wij bericht hebben gekregen van een zending vanuit de fabriek.

Past de ATX T-Bar Row nog op het 520 rack met latpully? Of wordt dit dan echt te krap?
Ja hoor dat past prima, je kan deze overal op het frame vastklemmen.
 
Vraagje, gewoon uit interesse. Ik zie dat bepaalde artikelen al langere periode gewoon leverbaar zijn. Is de markt een beetje verzadigd aan het raken? Of is de vraag net zo hoog als in de eerste lockdown?
 
  • Like
Waarderingen: RiPo
Vraagje, gewoon uit interesse. Ik zie dat bepaalde artikelen al langere periode gewoon leverbaar zijn. Is de markt een beetje verzadigd aan het raken? Of is de vraag net zo hoog als in de eerste lockdown?
Op een aantal producten hebben we de voorraad nu inderdaad beter onder controle (met name omdat er nu ook veel hogere aantallen binnenkomen dan vorig jaar mogelijk was) maar de vraag naar populaire producten is nog altijd onveranderd hoog. We hebben meer dan 150 ton aan alterschijven en halterstangen binnengekregen tussen Kerst en Nieuwjaar en daarvan is vrijwel alles alweer uitverkocht op de halterstangen na. Hoe snel de bankjes en racks gaan uitverkopen zullen we volgende maand zien, maar we krijgen zo'n grote leveringen binnen dat ik verwacht dat er wel een paar weken voorraad zal zijn (misschien de hele goedkope modellen binnen enkele dagen).
 
Fitness Seller zullen bij de racks en bankjes ook accessoires zoals de Jammer Arms, J-hooks en bench extensions in de levering zitten?
Ik mag hopen van wel. Zit nu al maanden te wachten op een landmine en/of spotter arms.
 
Fitness Seller zullen bij de racks en bankjes ook accessoires zoals de Jammer Arms, J-hooks en bench extensions in de levering zitten?
Alle ATX racks, bankjes en toebehoren zullen vanaf februari en maart (en misschien nog in april) weer binnenkomen.
 
Kan er met de calibrated steel plates gedeadlift worden (met matjes uiteraard)? Of zijn ze daarvoor te dun?
 
Back
Naar boven