- Waardering
- 2.701
Stuur mij je e-mailadres eens door in een privebericht, dan zal ik dat nakijken.En door jou heb ik dat ook gezien! De alert functie van de site liet me ook in de steek..maar ze zijn besteld!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur mij je e-mailadres eens door in een privebericht, dan zal ik dat nakijken.En door jou heb ik dat ook gezien! De alert functie van de site liet me ook in de steek..maar ze zijn besteld!![]()
typisch gevalletje: my bad! Verlanglijstjes zijn geen notificaties...thx @Fitness Seller om te kijken!Stuur mij je e-mailadres eens door in een privebericht, dan zal ik dat nakijken.
Geen idee, dat kan aan je browser liggen. Zowel de LPL-720 en LSW-740 kunnen gewoon besteld worden en vliegen de deur uit... Van beide toestellen zijn nog exemplaren beschikbaar.De lat pulley staat terug op voorraad, ook via de meldingen gekregen, maar ik kan hem niet in mijn winkelmandje zetten. Is dit een foutje of..? 😊
Zie mijn bericht hier: https://forum.bodybuilding.nl/topics/fitness-seller-nl.120446/page-636#post-10625732@Fitness Seller : Is er al meer duidelijkheid wanneer de ATX Multi Bench MBX-520 weer binnenkomt? In november verwachtte je sowieso niet eerder dan eind januari, het zou kunnen dat het nu wat concreter geworden is.
Zolang de producenten zich aan de richtlijnen houden is niet veel aan de hand.@Fitness Seller hoe kijken jullie tegen onderstaand onderzoek aan? Natuurlijk met de kijk op jullie assortiment.
The AskREACH New Year’s-test: Sports and leisure articles
The AskREACH New Year’s-test, carried out as a part of the LIFE AskREACH project, shows that many sports and leisure articles contain various plasticisers which are harmful to reproduction as well as other substances of concern which are harmful to the environment and human health.
https://forum.bodybuilding.nl/attac...test_-backgroundreport_engl_final-pdf.662576/
SVHC = Substances of Very High Concern
SVHCs are proven to be either:
• carcinogenic,
• reprotoxic,
• mutagenic,
• endocrine disruptive,
• persistent, bioaccumulative and toxic,
• very persistent and very bioaccumulative, or
• of similar concern.
SVHCs can potentially be found in all types of consumer articles such as toys, shoes, clothing, furniture, jewellery, tableware, electronics and, as this test shows, in sports and leisure equipment. They include substances such as plasticisers in plastic materials, flame retardants, heavy metal compounds, various dyes, and polycyclic aromatic hydrocarbons.
![]()
Grappig..daar jaag ik ook al op..en ik maar denken: "wie wil die dingen nou..."..nou...veel mensen dus..Dipstangen en t bar attachment weer besteld 😁 Hopelijk dat ik binnenkort die leg extension weet te bemachtigen en dan is mijn beurs er ook weer even klaar mee 😱😱

Je moet er ook niet aan likken...Zolang de producenten zich aan de richtlijnen houden is niet veel aan de hand.
Niet verrassend, aangezien ik soms goedkope producten zie waarvan duidelijk is dat deze niet voldoen aan de richtlijnen. Bijvoorbeeld hex dumbbells, die worden door Jan en alleman verkocht met vaak grote prijsverschillen tussen aanbieders. Wij zijn daarin niet de goedkoopste (terwijl wij juist zeer scherpe prijzen hanteren) en dat komt omdat onze uitvoering wel voldoet aan de richtlijnen en wij deze dus ook duurder inkopen.@Fitness Seller hoe kijken jullie tegen onderstaand onderzoek aan? Natuurlijk met de kijk op jullie assortiment.
Misschien hebben sommige mensen een fetisj
Ik herinner mij plotseling een foto van een aantal jaren geleden (al was dat een gietijzeren halterschijf en geen rubber).De onderste en bovenste dwarsbalk inderdaad. Bevestigingsbout zijn inbegrepen.Hoe wordt een pulley aan een cage bevestigd? Ik neem aan onderste dwarsbalk en bovenlangs?
Zitten er bevestigingsbouten bij? Ik heb een 50x50 rack en oriënteren of ik er een atx pulley aan kan maken namelijk.
Nee helaas, onbekend. De komende weken komt nauwelijks iets van halterschijven binnen. Voornamelijk toestellen en accessoires.Ik weet dat er een paar weken geleden een heleboel gewichten waren binnen gekomen, maar ga toch vragen of het bekend is wanneer deze atx rubber-gripper schijven weer op voorraad komen;
![]()
ATX Rubber-Gripper Halterschijven 50 mm - Fitness Seller
Hoogwaardige rubberen gewichten met handgrepen en ATX logo. Met 51 mm boring, geschikt voor alle olympische 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Zit de atx loading pin daar toevallig tussen?Nee helaas, onbekend. De komende weken komt nauwelijks iets van halterschijven binnen. Voornamelijk toestellen en accessoires.