Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de reply maar door de beperkte ruimte moet het naast de voetsteunen van de pully komen. Past dat?
Zoals ik al aangaf past dat prima, de T-Bar Row Option is maar een paar centimeter breed.

Kan er met de calibrated steel plates gedeadlift worden (met matjes uiteraard)? Of zijn ze daarvoor te dun?
Ja dat kan prima, daar worden ze juist voornamelijk voor gebruikt (met bumper plates past en al snel niet meer genoeg gewicht op een halterstang).
 
Zoals ik al aangaf past dat prima, de T-Bar Row Option is maar een paar centimeter breed.


Ja dat kan prima, daar worden ze juist voornamelijk voor gebruikt (met bumper plates past en al snel niet meer genoeg gewicht op een halterstang).

Top dan wacht ik totdat het op voorraad is
 
Da's een boel ijzer in een heel korte tijd.... indrukwekkend!
De komende weken (vanaf vandaag tot in maart of april) komt nog meer ton aan apparaten en accessoires binnen. Eens zien hoe snel dat weg is :)
 
De komende weken (vanaf vandaag tot in maart of april) komt nog meer ton aan apparaten en accessoires binnen. Eens zien hoe snel dat weg is :)
Hoeveel kilo aan spul hebben jullie (in Nederland) omgezet in 2020? 2500 ton? Meer?

Ik hou wel van dat soort trivia :D

150 ton ijzer is in ruwe vorm 20 kubieke meter.... :eek!:
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel kilo aan spul hebben jullie (in Nederland) omgezet in 2020? 2500 ton? Meer?

Ik hou wel van dat soort trivia :D
Ik heb echt geen idee hoe ik daar zo 1,2,3 een uitdraai van zou moeten krijgen. Dat antwoord moet ik je helaas dus schuldig blijven.
 
Ik zit met samen geknepen billen te wachten tot er een berichtje komt dat mijn bestelde powerrack-620 binnen is...alles staat klaar...alleen het rack nog..

samengeknepen vanwege alle aanvullende corona maatregelen..straks kan ik hem niet eens komen halen, en omdat ik er zo enorm naar uitkijk!
 
Ik zat al een tijdje te wachten op de ATX warrior multibench MBX-750. had een uur geleden al gekeken was nog steeds uitverkocht, krijg ik net een bericht dat die weer op voorraad was. Ik natuurlijk direct klikken maar was nog steeds uitverkocht.... Ik neem aan dat het toch niet uitverkocht is in die 10 sec.....
 
Ik zat al een tijdje te wachten op de ATX warrior multibench MBX-750. had een uur geleden al gekeken was nog steeds uitverkocht, krijg ik net een bericht dat die weer op voorraad was. Ik natuurlijk direct klikken maar was nog steeds uitverkocht.... Ik neem aan dat het toch niet uitverkocht is in die 10 sec.....
Nee deze is nog niet in voorraad. Er lijken wat verkeerde voorraadmeldingen verzonden te zijn vanuit de test-server van onze nieuwe website. De developers hebben ergens iets verprutst...

Zodra het toestel in de "echte" webshop terug op voorraad is krijg je daar gewoon per e-mail bericht van.
 
Ik zit met samen geknepen billen te wachten tot er een berichtje komt dat mijn bestelde powerrack-620 binnen is...alles staat klaar...alleen het rack nog..

samengeknepen vanwege alle aanvullende corona maatregelen..straks kan ik hem niet eens komen halen, en omdat ik er zo enorm naar uitkijk!
Wanneer had je hem besteld? Die is toch al even uit voorraad?
 
Top! Ik schrok al dat ik telaat was. Heb trouwens de ATX power MK van de week ontvangen, ben er uitermate tevreden mee. Zelfde geld voor de bumpers zien er allemaal strak en goed afgewerkt uit. Zodra de bumpers ook weer op voorraad zijn bestel ik er direct wat bij!
 
Atx tbar row besteld. Ook staalkabels besteld voor een maat van mij. Vind het wel raar dat hier ook extra verzendkosten voor wordt berekend. Volgens mij kan alles in 1 doos. Misschien goed om hier eens naar te kijken of hier wat anders kan.
 
Atx tbar row besteld. Ook staalkabels besteld voor een maat van mij. Vind het wel raar dat hier ook extra verzendkosten voor wordt berekend. Volgens mij kan alles in 1 doos. Misschien goed om hier eens naar te kijken of hier wat anders kan.
Jup dat gaat inderdaad anders in de nieuwe shop volgende maand :) Voor nu kun je een mailtje sturen naar de klantenservice als je vermoedt dat je voor producten die in één pakketje passen teveel verzendkosten betaalt
 
Back
Naar boven